March


Cokefreak
 Share

Recommended Posts

Jamen sænker du så ikke tempoet lidt når du spiser?

jeg bliver rimelige hurtigt forpustede hvis jeg skal spise mens jeg går 6kmt

Jo, jeg sænker jo nok tempoet lidt. Primært er det også slik, chokolade og engang imellem en banan, som ryger indenbords - så det er jo ikke de store måltider

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg sænker jo nok tempoet lidt. Primært er det også slik, chokolade og engang imellem en banan, som ryger indenbords - så det er jo ikke de store måltider

:smile:

Jeg spiser også meget chokolade på mine ture :bigsmile:

Jeg har altid en "psykologisk gulerød" fx en dåse pærer eller ligende til slutningen af dagen, og den driver simpelt hen mig fremad gennem hele dagen. Gør du noget for at motiverer farten?

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiser også meget chokolade på mine ture :bigsmile:

Jeg har altid en "psykologisk gulerød" fx en dåse pærer eller ligende til slutningen af dagen, og den driver simpelt hen mig fremad gennem hele dagen. Gør du noget for at motiverer farten?

Min motivation er såmænd ikke andet, end at hvis man ikke fortsætter med at gå, kommer fjenden tættere på een (selvfølgelig kun når man er på vej væk).

Når vi har været på øvelse i Escape & Evasion (E&E), går vi også i meget lange stræk, og spiser fx små måltider når vi laver korttjek. Store måltider bliver indtaget sent om eftermiddagen, inden vi fortsætter marchen.

Nu ved jeg ikke, om du har en makker at træne med, men det kan anbefales og ikke kun i forbindelse med march. Man kan motivere hinanden og holde humøret oppe :wink:

Og så er vand også uhyggelig vigtigt, men det har du jo nok fundet ud af.

Edited by jdc
Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg lige på banen.

I et par m58 støvler gik jeg en ildmarch 8-9km på 45-50minutter. Jeg har aldrig følt mig tættere på døden.

Det er vist lidt hurtigere end jeg plejer at gå ildmarch, når jeg kommer over 8-9km/t så går jeg over i løb. Gik du med 10-11km/t?

Link to comment
Share on other sites

Det er vist lidt hurtigere end jeg plejer at gå ildmarch, når jeg kommer over 8-9km/t så går jeg over i løb. Gik du med 10-11km/t?

Den sidste kilometer satte vi i småt løb, ellers ja. Måtte halvløbe engang imellem, det er jo sindsygt hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share