Hvad mener du om Beckhams Drømmehold?


Antaeus
 Share

Beckhams Drømmehold  

58 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Puskas burde nok høre på ethvert hold - men jeg har aldrig set ham i aktion - ikke engang i små klip og så er det svært at sætte ham på. Havde heller ikke hørt om din lille fugl før du fortalte om ham til EM for to år siden.

Hvilket er en fejl i din fodboldopdragelse. :laugh:

Men Garrincha var næsten en ligeså stor stjerne som Pele i hjemlandet. Pele er formentlig verdens spiller nogensinde og han brugte dette til at blive den første "ægte professionelle" spiller i Brasilien og at få indflydelsesrige pladser i alle mulige sammenhæng og skabe et mindre emperie på sine evner. Garrincha derimod derimod var "den glade amatør". Blev i sin barndomsklub, skiftede aldrig til en storklub, trænede for hyggens skyld og "levede livet". Han var hjulbenet på det ene ben og kalveknæet på det andet og det ene ben var 3-4 cm længere det andet. Men han var superhelt i hjemlandet.........næsten på niveau med Pele da Pele var mest populær. Og de to var superstjerne der afgjorde kampene. I 1958 med to andre stjerner - Didi og Vava (der også var fantastiske). Men herefter er de begge generalerne på holdet.......Pele overgeneralen og Garrincha næstkommenderende. I VM 1962 bliver Pele sparket ned fra første fløjt (råde og gule kort bliver først indført i 1970 og udvisninger var uhyre sjældne......hvilket resulterede i at alle gode spillere blev slagtet konstant). Til sidst er Pele blevet slagtet så mange gange at han må udgå med en skade. Overgeneralen er udgået. Garrincha forstår at han nu er den hele holdet og hele landet sætter deres lid til. Han tager handsken op og nærmest ene mand vinder han VM til Brasilien.

Garrincha var en GIGA-spiller......og som speciale den bedste dribler historien har set.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jarvig, hvorfor er du foresten ikke med i vores fodboldspil her på MOL?

Må indrømme, at det gør VM endnu mere spændende og sjovt - det er faktisk sjovere end jeg lige regnede med - især når man tager lidt gas på hinanden i forumet.....

Jeg ville også have nydt at have pryglet dig med mine djævle .... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jarvig, hvorfor er du foresten ikke med i vores fodboldspil her på MOL?

Må indrømme, at det gør VM endnu mere spændende og sjovt - det er faktisk sjovere end jeg lige regnede med - især når man tager lidt gas på hinanden i forumet.....

Jeg ville også have nydt at have pryglet dig med mine djævle .... :wink:

Prøvede også at oprette mig, men et eller andet gik galt og så gad jeg ikke finde ud af hvad der gik galt.

Derudover er jeg faktisk ikke særligt interesseret i de fleste onlone-liga-games der er. Det jeg ikke bryder mig om er, at handler osv. er så vigtige. Jeg synes det er langt sjovere at stille holdet en gang for alle, og så se, hvor langt det holder (selvfølgelig med nogen options, hvor f.eks. man har to spillere til hver plads, således at skader osv. ikke gør det umuligt). Men alt dette handel osv. det synes jeg er irriterende og ødelægger alt det sjove.

Link to comment
Share on other sites

Prøvede også at oprette mig, men et eller andet gik galt og så gad jeg ikke finde ud af hvad der gik galt.

Derudover er jeg faktisk ikke særligt interesseret i de fleste onlone-liga-games der er. Det jeg ikke bryder mig om er, at handler osv. er så vigtige. Jeg synes det er langt sjovere at stille holdet en gang for alle, og så se, hvor langt det holder (selvfølgelig med nogen options, hvor f.eks. man har to spillere til hver plads, således at skader osv. ikke gør det umuligt). Men alt dette handel osv. det synes jeg er irriterende og ødelægger alt det sjove.

Ja, det du beskriver der vil også være underholdende - og jeg har lavet noget der ligner på arbejdspladsen - noget der fænger og næsten alle er med - selv alle kvinderne. Vi har hver lagt 50 kr i puljen (1500 i alt) og vinderen får puljen. Betyder at man altid har noget at tale om - selv med nogle af dem man næsten aldrig taler med.

DR-spillet:

Jeg var også en smule negativt indstillet først, men der er noget særligt over at man hver dag skal tage stilling til 3 kampe og hvilke spillere man ønsker at stille op med - så det negative er klart vendt til det særdeles positive :smile:

Link to comment
Share on other sites

plejede du ikke også at tale godt om:

Alfredo di Stefano, Argentina

Eusibio, Portugal

To spillere jeg heller aldrig har set i aktion.

Og så overrasker det mig en smule at du vælger George Best - i øvrigt en spiller jeg heller ikke har set i aktion. Men mit indtryk er at der er et par andre angribere som overgår ham - Personligt havde jeg Pelé og Gerd Müller og Maradonna som en offensiv midtbane.

Ja, det er to klassespillere. Begge tæt på dream team.

George Best har jeg valgt ud fra devisen om, at mit angreb skal være seværdigt og kreativt. George Best er en af de største teknikere i europæisk fodbold gennem tiderne. Spilletypemæssigt kunne han godt minde en del om Brian Laudrup/Ryan Gigs........men meget mere målfarlig.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er to klassespillere. Begge tæt på dream team.

George Best har jeg valgt ud fra devisen om, at mit angreb skal være seværdigt og kreativt. George Best er en af de største teknikere i europæisk fodbold gennem tiderne. Spilletypemæssigt kunne han godt minde en del om Brian Laudrup/Ryan Gigs........men meget mere målfarlig.

Samtlige mine spillere er tekniske genier - så er det fint også bare at have en bomber - som Müller.

Link to comment
Share on other sites

Hvilket er den mest overrakende vinder (Tyskland) og mest overraskende taber (Ungarn) nogensinde......men flere længder. Tyskerne kaldte det selv "Miraklet i Bern". Ungarn havde lammetævet dem 8-3 i inledende runde......og det var endog heldigt sluppet for Tyskland. Meget mystisk finale. Ungarn var foran 2-0 efter 10 min alt gik planmæssigt (= Tyskland ville blive jævnet med jorden) og så lige pludselig har Tyskland udlignet og Ungarn kan bare ikke score på deres chancer. Så scorer Tyskland kort før tid og den største sentation i en finale er en realitet.

Der var en udsendelse om det før VM startede. Det var vist første gang skrueknopper blev brugt, vel at mærke kun af det tyske hold. Da det så begynder at regne i finalen har de en kæmpe fordel overfor ungarerne, der ikke kan stå ordenligt fast.

Link to comment
Share on other sites

Der var en udsendelse om det før VM startede. Det var vist første gang skrueknopper blev brugt, vel at mærke kun af det tyske hold. Da det så begynder at regne i finalen har de en kæmpe fordel overfor ungarerne, der ikke kan stå ordenligt fast.

Ahhhh, cool, det vidste jeg ikke engang. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der var en udsendelse om det før VM startede. Det var vist første gang skrueknopper blev brugt, vel at mærke kun af det tyske hold. Da det så begynder at regne i finalen har de en kæmpe fordel overfor ungarerne, der ikke kan stå ordenligt fast.

Ja, det er godt nok interessant.

De der programmer kan godt være interessante engang imellem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share