England vs Paraguay


TLunau
 Share

Recommended Posts

Det bør være en spadsertur for die ëngländeren og tror heller ikke de laver en Polen og ser for let på deres modstander. Derudover så er det engelske mandskab bare klassen bedre, og med deres forsvar tror jeg ikke man ser dem lave de fejl som tyskerne gjorde i deres kamp, så Owen skal bare koncentrere sig at proppe bolden i kassen.

Link to comment
Share on other sites

I llyder rimelig sikre I jeres sag... jeg synes altid Englang skuffer fælt til slutrunder til trods for et stjernespækket mandskab stortset hver eneste gang men hvad de plejer jo at komme videre fra gruppespillet... Nogen der ved hvor farlige Paraguay er (altså er der nogen derude der sidder med opdateret viden og ikke blot anekdoter fra sidste vm) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja England plejer ikke at komme så langt igen, men tilgengæld plejer de at komme forbi gruppespillet og et hold som Paraguay skal bare proppes i sækken basta.

Som jeg kunne forstå på kommentatorne igår så var Ecador faktisk det hold der kom videre på en tredje plads i den sydamerikanske gruppe, så i min verden ser det ud til at det er begyndt at gå lidt ned ad bakke for de andre hold, hvis man lige undlader Brasserne og Argentina.

Link to comment
Share on other sites

England er af uransagelig grunde altid blandt favoritterne, selvom de ikke har vundet noget siden 1966. De vinder heller ikke noget denne gang.

Men selv Danmark er jo Paraguay overlegne (desværre har vi Thomas Helveg), så England burde ikke få problemer. Paraguay burde ellers være gode, hvis de kan kvalificere sig fra Sydamerika.

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

England er af uransagelig grunde blandt favoritterne, selvom de ikke har vundet noget siden 1966. De vinder heller ikke noget denne gang.

Men selv Danmark er jo Paraguay overlegne (desværre har vi Thomas Helveg), så England burde ikke få problemer. Paraguay burde ellers være gode, hvis de kan kvalificere sig fra Sydamerika.

Mon ikke englænderne hiver sejren hjem. De virker rimeligt opsatte på at gøre en god figur - men omvendt det gør de jo hver gang! Jeg må dog indrømme at jeg tror på dem denne gang. Deres centrale midtbane er helt outstanding

Link to comment
Share on other sites

I llyder rimelig sikre I jeres sag... jeg synes altid Englang skuffer fælt til slutrunder til trods for et stjernespækket mandskab stortset hver eneste gang men hvad de plejer jo at komme videre fra gruppespillet... Nogen der ved hvor farlige Paraguay er (altså er der nogen derude der sidder med opdateret viden og ikke blot anekdoter fra sidste vm) :wink:

Skuffer fælt? Det synes jeg nu ikke de gør. Det afhænger selvfølgelig af de forventninger, man har til dem, men nu er det altså længe siden, der har været god grund til at forvente et verdensmesterskab til dem, så hvis man har gjort det alligevel - ja så har de skuffet fælt.

Sætter man forventningerne lidt mere realistisk, har de nu gjort det meget godt. De er gået videre fra gruppespillet (som du dog selv nævner, at de plejer) hver eneste gang siden 1958 (undt. '94, hvor de ikke deltog), har vundet guld og var i semifinalen i '90. Sidste gang blev de slået ud efter en tæt kamp af de senere verdensmestre, Brasilien, efter runden tidligere at have holdt legestue med DK, der ellers havde været med til at sende frøerne ud af turneringen. De spillede et bedre VM en Tyskland, der dog havde en heldigere lodtrækning. Og det her hold er ikke dårligere end sidst.

Men paraguay skulle have en solid defensiv bl.a. i stopperen Gamarra, men de får nu tæv alligevel. :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

England er af uransagelig grunde altid blandt favoritterne, selvom de ikke har vundet noget siden 1966. De vinder heller ikke noget denne gang.

Men selv Danmark er jo Paraguay overlegne (desværre har vi Thomas Helveg), så England burde ikke få problemer. Paraguay burde ellers være gode, hvis de kan kvalificere sig fra Sydamerika.

Fuldstændig uenig. Jeg anser England som utrolig stærke i år, og er sikker på de kommer langt!

England er stærkere i år end de har været i årtier.

Jeg har stor fidus til englænderne!

Måske ser vi ikke champagnebold idag, men jeg er sikker på deres spil vil blive forbedret gennem turneringen!

Link to comment
Share on other sites

England er stærkere i år end de har været i årtier.

Jeg har stor fidus til englænderne!

Efter at have været en tynd omgang i starten af 90erne er englænderne ganske rigtigt tilbage med et storhold. Nok deres bedste hold siden 86, hvor de blev slået ud af de senere vindere fra Argentina.

Link to comment
Share on other sites

Indtil videre har kampen udviklet sig som jeg forventede. England spiller skidt, men de har efter min mening også det dårligste vm-hold nogensinde. Hvis man ser bort fra midtbanen, så har de intet at byde på.

Jeg er bange for, at det kræver en ny dommerskandale, hvis England skal vinde VM :laugh:

Nu vandt England i det mindste kampen på et selvmål :4thumbup:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Thorhauge--> ja, han viste sig alligevel at være produktiv :tongue:

Men det var ikke særligt imponerende at se på. Men hvis Sverige ellers gør deres arbejde, når de selv møder Paraguay, er det jo med al sandsynlighed nok til at komme videre alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share