8 doping syndere


crackman
 Share

Recommended Posts

Det ser alligevel skidt ud på papiret for styrkesporten, at fem af otte var enten VL'ere eller SL'ere - især sammenholdt med, at det endda bare er nichesportsgrene med relativt få udøvere.

Det er da rart, at de ikke var licenserede, men mon folk skelner særligt kraftigt (selvom det skrives i artiklen, at størsteparten var motionister)...

Link to comment
Share on other sites

Hvilke styrkeløftere er da blevet nappet Blanco?

Netop ingen (med licens i.e.). Det var jo motionister i styrkeklubber, men i artiklen omtales det jo bare som to styrkeløftere... Formulerede det måske ikke præcist nok.

Men det er det jeg synes er uheldigt, da det kan skade sportens ry hos den almindelige dansker, at de læser det er styrkeløftere, der er blevet taget:

Det er da rart, at de ikke var licenserede, men mon folk skelner særligt kraftigt (selvom det skrives i artiklen, at størsteparten var motionister)...
Link to comment
Share on other sites

Netop ingen (med licens i.e.). Det var jo motionister i styrkeklubber, men i artiklen omtales det jo bare som to styrkeløftere... Formulerede det måske ikke præcist nok.

Men det er det jeg synes er uheldigt, da det kan skade sportens ry hos den almindelige dansker, at de læser det er styrkeløftere, der er blevet taget:

Størsteparten af synderne var motionister.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Og den Amerikanske fodboldspiller var en fra Kronborg Knights der blev knaldet for at ryge fede.

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. :smile:

Hvem blev knaldet? Hvor blev han knaldet?

Link to comment
Share on other sites

Ja... nu kan jeg jo ikke lige huske hans efternavn eller trøjenummer. Men det var en kronborg knights senior spiller der blev udelukket efter at være testet positiv for hash. Det er ved at være 1-2 sæsoner siden nu.

Nu troede jeg at du mente i år, eftersom tråden også er oprettet i dette. Men så ved jeg godt hvem der er tale om. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share