Programing forviring


Renegade
 Share

Recommended Posts

Svare du så ikke selv på dit spørgsmål? :smile:

Hvis ikke der er et dipstativ så er det vel denne øvelse du piller fra. Har netop også lige selv afskrevet denne øvelse fra mit program.

Jo lidt :wink: .. Bænk er vel en af de øvelser man ikke "kan" undvære.. Men kan man virkelig bare skære flere øvelser vægt end man erstatter dem med, og så stadig forvente at få samme resultat ?.. Har det mærkeligt med at skulle fjerne øvelser uden at erstatte dem.. Men det er måske mere psykisk det har betyding og ikke fysisk eller hvordan ? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser absolut ingen grund til både at have bænkpres, incline, military og dips i programmet. Det er alle gode øvelser, så det er stort set ligemeget hvilken af dem du dropper.

Jeg forstår ikke helt kommentaren :blink: .. Hvorfor er det ligegyldigt hvilken øvelse man fjerner ??.. Military og bænk træner vel ikke det samme ?? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hovsa :blush: .... jeg prøver lige igen.. Det var lige en copy paste der gik galt så retter lige programmet til hvad jeg faktisk mente :tongue: ..... :

-----------------------------

1)Squat 4x6

2) Bænk 4x8

3) French press 4x8

4) Military press

5) Standing calf raise

6) 1xMax armstrækkere med bredstående hænder (til bryst)

Anden dag : Ryg/Biceps

1) Dødløft 4x62)

2) Chinups 4x5(max)

3) Bentover barbell rows 4x8

4) Z-stang curl 4x8

5) Side bends

------------------------------

Er det (SÅ jvf rettelser) bedre nu ?hehe.. Synes godt nok anden dagen virker lidt "fattig" efter at have været vandt til at køre 3 biceps øvelser, men nu må vi se hvad der sker ; :bigsmile: --> jeg vil ihvertfald begynde på fra og med i aften ...

Er det Btw en fordel en gang imellem at køre incline bench presses, bare for at få noget skrå bryst kørt indover ? - Eller er det bare længe fint kun at holde sig til flad bænk ??

Edited by Renegade
Link to comment
Share on other sites

Jeg har set lidt på alle de gode input og er kommet frem til følgende :

1)Squat 4x6 (75kg-75kg-80kg-80kg)

2) Bænk 4x8 (48kg-50kg-50kg-50kg) (8 reps med 50 kg er max for tiden ;-))

3) Skrå bænk(Incline bench presses tror jeg de hedder) 4x8 (17,5-17,5-20-20)

4) French press 4x8(20-20-22-22)

5) Dips

6) Military press

7) Max armstrækkere med bredstående hænder (til bryst)

Anden dag : Ryg/Biceps

1) Dødløft 4x6 (55kg-60kg-65kg-70kg)

2) Chinups 4x5(max) (skuldebrede og overhåndsgreb – har hørt det skulle være godt ?)

3) Bentover barbell rows

4) Z-stang curl 4x8 (20-20-22-22)

5) Side bends

------------------------------

Er det bedre nu ?.. Synes godt nok anden dagen virker lidt "fattig" efter at have været vand til at køre 3 biceps øvelser, men nu må vi se hvad der sker ; :bigsmile: --> jeg vil ihvertfald bebynde på fra og med i aften ...

Som squatfather nævner, er det nok bedst at du dropper en presseøvelse. Personligt ville jeg vælge dips eller incline benchpress.

Link to comment
Share on other sites

Synes godt nok anden dagen virker lidt "fattig" efter at have været vand til at køre 3 biceps øvelser, men nu må vi se hvad der sker

Nu skal du tænke på at dødløft er en af de mest krævende (hvis ikke den mest krævende) øvelser for hele systemet.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal du tænke på at dødløft er en af de mest krævende (hvis ikke den mest krævende) øvelser for hele systemet.

Jeps :4thumbup: uden tvivl den er hård... Men omvendt hjælper den jo ikke så meget på "Isboden ligger den vej" musklen :tongue:

Jeg har dog også tænkt på at smide Standing Leg Calf Raise på ryg/biceps dagen, og så er man også ved at være brugt tror jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share