Who Will Be The Next To Bench A Grand?


Guest Kraft
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hej med jer

Jeg fandt noget interesandt på Fortified Iron på følgende adr. http://www.fortifiediron.com/invision/index.php?showtopic=31561 hvor de har afstemning kørende om hvem, som bliver den næste til at bænkpresse 1000 amerikanske pund, hvilket svare til ca. 445 kg.

Vaget står mellem følgende udvalgte:

* Scott Yard

* Shawn Lattimer

* Ryan Kennelly

* Clay Brandenburg

* Jim Grandick

* Brian Siders

* Bill Crawford

* Bill Carpenter

* Tiny Meeker

* Joe Ladnier

* Garry Frank

* Mike Miller

Det bliver jo lidt spændende at se, om det er den, som de fleste tror gør det, også er ham som bliver den næste, som kommer til at gøre det.

Løft tungt spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Du mener vel, hvem der bliver den første til at bænke 1000 pund i en dobbeltlags bænkprestrøje :smile:

Det er da en komplet ligegyldig oplysning. Sålænge et bænkpres på 1000lbs er noget kun ganske oplever, så kan det være ligemeget om det så er en 4 lags trøje.

Desuden fornemmer jeg en negativitet, lidt i tråd med at når det er i en dobbeltlags trøje, så er det ikke imponerende. Ligesom i den tråd hvor du sagde at sumo ikke var imponerende

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg synes nu det er en ganske pæn vægt.

Og det er ligegyldigt om det bliver gjort med en demintrøje med åben ryg eller blot en alm. to lagstrøje.

Fakta er nok det, at der ikke er nogen i vor hjemmelige andedam, som kommer til at være en af dem, som vil kunne gøre det. Og det er nok ligegyldigt om de får lov til at bruge 3, 4 eller fem lags dragter.

Så hatten af for ham, som bliver den næste.

Løft tungt spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu det er en ganske pæn vægt.

Og det er ligegyldigt om det bliver gjort med en demintrøje med åben ryg eller blot en alm. to lagstrøje.

Fakta er nok det, at der ikke er nogen i vor hjemmelige andedam, som kommer til at være en af dem, som vil kunne gøre det. Og det er nok ligegyldigt om de får lov til at bruge 3, 4 eller fem lags dragter.

Så hatten af for ham, som bliver den næste.

Løft tungt spis sundt

ANTON

Vi er på et motionsforum og ikke på et forum, hvor der kun er styrkeløftere. Jeg kan godt regne ud, at det ikke er et løft uden trøje, men kan alle det? Det var på ingen måde kritik eller et ønske om at skabe en debat. Nogen mennesker kan bare tolke alt i mine sætninger, ikke dig jeg mener :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mit umiddelbare valg vil falde på Shawn lattimer, ellers bliver det nok Ryan kennelly..

Lattimer bliver det vidst ikke. Hvis man læser i tråden på det amerikanske board så siger Lattimer selv at han vidst snart er game over, for hans albuer og skuldre er ikke så gode og han arbejder sig vidst bare stille og roligt op mod de 700 eller også var det 800 pund. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lattimer bliver det vidst ikke. Hvis man læser i tråden på det amerikanske board så siger Lattimer selv at han vidst snart er game over, for hans albuer og skuldre er ikke så gode og han arbejder sig vidst bare stille og roligt op mod de 700 eller også var det 800 pund. :smile:

Når, havde jeg ikke hørt noget om, men det er prisen for at bruge udstyret for meget, og generelt at træne på eliteplan...

Kun kender ikke til andre på listen som har albue/skulder problemer så vi kan udelukke dem nu her,...

Link to comment
Share on other sites

Trøje, drejede ærmer, 2 lags, 5 lags, 10 lags. Hvis jeg nogensinde stiller op til en konkurrence bliver det iført ridderrustning bare for at provokere :laugh:

Gad vide hvordan udstyr ser ud om 50 år... cyborg implantater der erstatter eller supplerer muskler, antityngde-bands der modarbejder vægten.

Længe leve fantasien :wub::wink:

Link to comment
Share on other sites

Trøje, drejede ærmer, 2 lags, 5 lags, 10 lags. Hvis jeg nogensinde stiller op til en konkurrence bliver det iført ridderrustning bare for at provokere laugh.gif

der er heldigvis strikse regler for påklædning på podiet

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Strikse og strikse... Din grønne trikot er tilladt... :tongue:

Og så vidt jeg husker er der også en, som har været iført et gult trikot, da han bænkede i til Ligaen i Rødby.

Løft tungt Spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share