USA vs Italien


TLunau
 Share

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er simpelthen ufatteligt ringe spillet af Italien. De KAN bare ikke fatte at de ikke for noget forærende. Håber ikke de kommer videre.

De spillede måske ikke den bedste kamp, men diverse uheld regnede også ned over dem, da de fik en mand smidt ud blev deres spil ødelagt og de blev nødt til at skifte Totti ud, og derefter udviklede det sig til en 'ond' kamp og så er det svært at spille pænt fodbold.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Stor indsats af USA, synd for dem at de laggede mod Tjekkiet. Men man kan håbe at de vinder over Ghana og at Tjekkiet slår Italien, så er vi færdige med at se dem rende rundt og lege Hollywood.

Det eneste positive ved Italien var at se at en del af deres spillere er blevet klippet med en trimmer, så er vi fri for at se på det pomade stads.

Link to comment
Share on other sites

De spillede måske ikke den bedste kamp, men diverse uheld regnede også ned over dem, da de fik en mand smidt ud blev deres spil ødelagt og de blev nødt til at skifte Totti ud, og derefter udviklede det sig til en 'ond' kamp og så er det svært at spille pænt fodbold.

Det er naturligvis ikke noget med uheld når man får en mand smidt ud for at smække en albue i hovedet på en anden, det er svineri og stod det til mig så var den spiller udvidst fra resten af Vm, forhåbentligt løser det sig selv når de bliver slået af tjekkerne.

Link to comment
Share on other sites

Stor indsats af USA, synd for dem at de laggede mod Tjekkiet. Men man kan håbe at de vinder over Ghana og at Tjekkiet slår Italien, så er vi færdige med at se dem rende rundt og lege Hollywood.

Det eneste positive ved Italien var at se at en del af deres spillere er blevet klippet med en trimmer, så er vi fri for at se på det pomade stads.

:4thumbup: :laugh:

Håber også spaghettierne ryger ud hurtigst muligt.

Link to comment
Share on other sites

De spillede måske ikke den bedste kamp, men diverse uheld regnede også ned over dem, da de fik en mand smidt ud blev deres spil ødelagt og de blev nødt til at skifte Totti ud, og derefter udviklede det sig til en 'ond' kamp og så er det svært at spille pænt fodbold.

Italien havde alle muligheder for at spille flot fodbold. De spillede med 10 i mod 9 mand i næsten en hel halvleg. Synes heller ikke kampen var decideret ond, der blev givet to fair røde kort, men derfra at den blev ond synes jeg ikke.

Flot fight af USA.

Link to comment
Share on other sites

De spillede måske ikke den bedste kamp, men diverse uheld regnede også ned over dem, da de fik en mand smidt ud blev deres spil ødelagt og de blev nødt til at skifte Totti ud, og derefter udviklede det sig til en 'ond' kamp og så er det svært at spille pænt fodbold.

Det var klokkeklart til rødt. Det hører IKKE ind under uheld. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det ændre jo ikke på, at det var uheldigt for italienerne vel? du mener måske, at det var en fordel for dem, at de fik en mand smidt ud og at de dermed blev tvunget til at skifte en af deres bedste spillere ud?

Det var jo også uheldigt for amerikanerne at de fik to mand smidt ud????? :blink::blink:

Og hvorfor kunne Italierne ikke udspille USA med 10 mod 9??

Har du selv Italienske rødder?

Link to comment
Share on other sites

Italien havde alle muligheder for at spille flot fodbold. De spillede med 10 i mod 9 mand i næsten en hel halvleg. Synes heller ikke kampen var decideret ond, der blev givet to fair røde kort, men derfra at den blev ond synes jeg ikke.

Flot fight af USA.

Nu kan man jo ikke forvente, at de store hold spiller flot hver gang. Italien er et hold, der spiller dårligt i modgang, men når det går godt for dem kan de alt.

Nu kom det gule kort også frem nogle gange :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu kan man jo ikke forvente, at de store hold spiller flot hver gang. Italien er et hold, der spiller dårligt i modgang, men når det går godt for dem kan de alt.

Nu kom det gule kort også frem nogle gange :wink:

Jeg synes bare det er en skuffende præstation de leverer og hvis holdet ikke kan klare modgang bliver de ihvertfald ikke verdensmestre. Et hold vil altid opleve modgang på et tidspunkt i playoffs.

Link to comment
Share on other sites

Det var jo også uheldigt for amerikanerne at de fik to mand smidt ud????? :blink::blink:

Og hvorfor kunne Italierne ikke udspille USA med 10 mod 9??

Har du selv Italienske rødder?

Nu behøver det at være en mand i overtal ikke nødvendigvis at være en fordel, hvilket denne slutrunde også har vist, men nu er Totti en meget vigtig mand for Italien, så selvfølgelig betyder det noget, at de blev nødt til at skifte ham ud.

USA spillede jo endnu dårligere end Italien, så jeg kan ikke se din pointe. Italiene spillede skidt ja, men jeg kan nævne mange hold, der har spillet meget ringere end Italien ved dette VM, og skulle dagens kamp have fundet en vinder, så burde det have været Italien.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bare det er en skuffende præstation de leverer og hvis holdet ikke kan klare modgang bliver de ihvertfald ikke verdensmestre. Et hold vil altid opleve modgang på et tidspunkt i playoffs.

Italien startede VM med at spille en halvleg, som de allerede var verdensmester, siden har det ikke gået så godt, men sådan er fodbold. Det går op og ned, men faktum er, at Italien ligger nr. 1 i puljen.

Link to comment
Share on other sites

USA spillede jo endnu dårligere end Italien, så jeg kan ikke se din pointe. Italiene spillede skidt ja, men jeg kan nævne mange hold, der har spillet meget ringere end Italien ved dette VM, og skulle dagens kamp have fundet en vinder, så burde det have været Italien.

Helt uenig. Da holdene var lige mange på banen styrede USA spillet og kom til flest chancer. Det var først hvor USA kun var 9 mand, at Italienerne overtog spillet. På trods af at USA kun var 9 mand fik de alligevel skabt et par chancer og fik endda underkendt et mål.

USA spillede egentlig noget af det spil, som gjorde at de kom i kvartfinalen 2002.

Link to comment
Share on other sites

Nu behøver det at være en mand i overtal ikke nødvendigvis at være en fordel, hvilket denne slutrunde også har vist
Det vil altid være en fordel, det kan man ikke benægte.
USA spillede jo endnu dårligere end Italien, så jeg kan ikke se din pointe. Italiene spillede skidt ja, men jeg kan nævne mange hold, der har spillet meget ringere end Italien ved dette VM, og skulle dagens kamp have fundet en vinder, så burde det have været Italien.

Ja for der er mange andre hold som på papiret er meget ringere end Italien. Men med det hold de render rundt med må de ikke spille sådan noget elendigt bold.

Link to comment
Share on other sites

Nej, men Italien er mit hold og det vil det altid være. Mit fodboldhjerte banker for Italien

Vi kan godt glemme det, vi har med en fanatiker at gøre og ovenikøbet en fodbold fanatiker, det bliver ikke værre :laugh::smile:

Jamen lad dem endeligt komme videre på et eller andet tidpunkt så møder de Tyskland og så bliver Italien sendt hjem med en sæk. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share