Kvinde Ben


Janni
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Det er altså lidt sjovt. Du stiller et spørgsmål. Men ikke for at blive klogere. Du vil nemlig kun godtage de svar, som passer ind i dit kram.... Meget mærkeligt.

Mon ikke du bare er blevet lidt tyk på lårene :wink:. I gang med noget motion :smile:.

K

Link to comment
Share on other sites

I er sgu hårde drenge :wink:

Nu siger vi at du ikke har taget på i fedt.

Mit bud er så at du efter du er begyndt at træne har fået langt mere fokus på dine ben? Altså du kigger ligesom mere på dem når du ser dig selv i spejlet og har så set et problem? Man kan indimellem fokusere på noget der slet ikke er der, og stille og roligt blive selvkritisk. Kvinder :tongue:

Har du mål af dine ben? Prøv at måle omkreds nu og så om nogle måneder. Så kan du se om benene reelt vokser eller om det bare er "indbildning".

Du må ikke tage mit indlæg som om jeg tror du er indbilsk eller noget - tror bare vi kvinder kan fokusere så meget på en kropsdel; bryster, røv, mave, baller what ever at vi til sidst bare bliver ekstremt kritiske overfor os selv :smile:

Lykke til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er altså lidt sjovt. Du stiller et spørgsmål. Men ikke for at blive klogere. Du vil nemlig kun godtage de svar, som passer ind i dit kram.... Meget mærkeligt.

Mon ikke du bare er blevet lidt tyk på lårene :wink:. I gang med noget motion :smile:.

K

HALLO! Hvad er det nu for noget at fyrer af ? Jeg stiller et spørgsmål om om lunges er nok træning til at træne alle mine muskler i ben og baller, hvad har det med at kun at ville godtage de svar som passer ind i mit kram at gøre?

Jeg er IKKE blevet lidt for tyk på lårene! Jeg dyrker masser af konditionstræning - jeg spiser masser af grønt og jeg vejer 50 kg - MEN DU vil åbenbart kun godtage det DU synes det skal være, nemlig at jeg er blevet for tyk på lårene. Men ved du hvad, du må egentlig tro hvad du vil, for JEG ved at jeg ikke har taget på :tongue: og jeg har faktisk fået svar på det jeg ville vide, nemlig at lunges og sqaut træner alle muskelgrupperne i mine ben. :smile:

SÅ tak til alle dem som har prøvet at hjælpe mig på en rar måde.

Mvh Janni :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

HALLO! Hvad er det nu for noget at fyrer af ? Jeg stiller et spørgsmål om om lunges er nok træning til at træne alle mine muskler i ben og baller, hvad har det med at kun at ville godtage de svar som passer ind i mit kram at gøre?

Jeg er IKKE blevet lidt for tyk på lårene! Jeg dyrker masser af konditionstræning - jeg spiser masser af grønt og jeg vejer 50 kg - MEN DU vil åbenbart kun godtage det DU synes det skal være, nemlig at jeg er blevet for tyk på lårene. Men ved du hvad, du må egentlig tro hvad du vil, for JEG ved at jeg ikke har taget på :tongue: og jeg har faktisk fået svar på det jeg ville vide, nemlig at lunges og sqaut træner alle muskelgrupperne i mine ben. :smile:

SÅ tak til alle dem som har prøvet at hjælpe mig på en rar måde.

Mvh Janni :bigsmile:

Træner du squat behøver du ikke lunges, derimod træner ingen af øvelserne baglåret effektivt.

PS: Er det ved at være den der tid på måneden? Du får fine svar der tager udgangspunkt i rationelle observationer, at du så ikke vil godtage dem er din sag, men der er ingen grund til at være en nar.

Link to comment
Share on other sites

Træner du squat behøver du ikke lunges, derimod træner ingen af øvelserne baglåret effektivt.

PS: Er det ved at være den der tid på måneden? Du får fine svar der tager udgangspunkt i rationelle observationer, at du så ikke vil godtage dem er din sag, men der er ingen grund til at være en nar.

Er det et fint svar at blive ved med at påstå at jeg har taget på? Hvem mon ved det bedst mig eller kalkunen? Og så skal jeg nok lade være med at sige hvad jeg synes om mænd som kommenterer en kvindes bemærkning med "er det ved at være den tid på måneden"... Og nu trækker jeg mig ud af det her forum - jeg kom for at få et svar, ikke for at blive rakket ned eller kaldt en nar (ærgerligt jeg ikke kan sende billeder, så ku jeg ha bevist at jeg ikke har taget på)

Link to comment
Share on other sites

høhø - lidt sjovt indlæg.

Nu ved jeg ikke lige, hvad du mener med "ridebukselår".

Ridebukselår kommer af, at der er ekstra fedt på ydersiden af dine lår - well en slags lovehandles på lårerne :blink:

Det hedder ridebukselår fordi det følger ridebukse-inderskindets kurver - altså man har den streg fra skindet, hvilket gør den smule ekstra fedt på siden meget tydlig.

Der ligger desværre ingen muskel på det sted, hvor kvinder er disponeret for at have ridebukselår, så hvis du mener, at det er muskler, er du vist bygget anderledes end de fleste andre.

Btw - fedt% kan svinge meget - du kan aldrig være sikker på resultatet. Jeg har prøvet at svinge op til 2% inden for meget kort tid, og det er immervæk 1½kg fjæt.

Men hvis du selv er så sikker, er der vel ikke mere i det?

Link to comment
Share on other sites

Er det et fint svar at blive ved med at påstå at jeg har taget på? Hvem mon ved det bedst mig eller kalkunen? Og så skal jeg nok lade være med at sige hvad jeg synes om mænd som kommenterer en kvindes bemærkning med "er det ved at være den tid på måneden"... Og nu trækker jeg mig ud af det her forum - jeg kom for at få et svar, ikke for at blive rakket ned eller kaldt en nar (ærgerligt jeg ikke kan sende billeder, så ku jeg ha bevist at jeg ikke har taget på)

Det er det eneste svar på dit problem, så ja det er et fint svar. Det er dig selv der starter med at have attitude, det følger jeg bare op på. Hvis du ikke skriver igen i det her forum kan jeg nok godt leve med det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Janni,

Skrevet i al respekt: Spørger du for at få forskellige vurderinger, eller for at få bekræftet hvad du tror du ved i forvejen?

Det bliver det rene gætværk fra vores side hvis ikke vi får "visuals", men siden du ikke er interesseret i det (og det har jeg da fuld forståelse for) så kan jeg kun sige at 1 gang træning om ugen er alt for lidt, og at det højst sandsynligt er fedt og ikke muskler du pakker på siden.

MVh. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Janni

Hvis jeg var dig ville jeg få en god ven eller veninde ( en ærlig en ) til at kigge på dine ben så kan du se hvor det er du synes den er gal

som jeg forstår dig så er det fordi du synes du mangler lidt nogle steder for at få pæne harmoniske ben/røv :-)

du kan bruge den her til at finde nogle øvelser tryk på ham manden :-)

link

Venligst HurriKN

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share