Mikkel Kessler mod Markus Beyer en realitet


apprenti
 Share

Recommended Posts

Kessler skal mindst bruge to eller tre år at få noget mere rutine :tongue::tongue: han løber snart ind i en ordentlig øretæver :strat::strat::strat: glæder mig til at se hvad Mogens skaffer ham næste gang :4signme::4signme: da den nedslidte tysker sku mest lignede en gammel tysk kampvogn fra andens verdenskrig :laugh: :laugh :laugh: : Nej han skal møde en af de drengene fra USA så skal du næsen få en ordentligt omgang smæk. Så du bredal for nogen år siden :laugh: Han fik hvis "munden" fuld :tomaatit::tomaatit::tomaatit:

Hvad har du imod Kessler? :blink:

Tvivler på, at hverken Calzaghe eller amerikanerne kan slå Kessler i topform :wink:

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har ikke noget mod kessler :4thumbup: :4thumbup: Men han er ikke nr 1 i den vægtklasse(endnu) :devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Jo det er han, hvis man kigger på formen lige nu.

Calzaghe er som den eneste ranket et nanoskridt højere, ene og alene på antallet af kampe. Han er tæt på at være over the hill, så man skal ikke forvente fremgang fra hans side, men Mikkel har årene med sig.

Rankings

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Jo det er han, hvis man kigger på formen lige nu.

Calzaghe er som den eneste ranket et nanoskridt højere, ene og alene på antallet af kampe. Han er tæt på at være over the hill, så man skal ikke forvente fremgang fra hans side, men Mikkel har årene med sig.

Rankings

OMG! Bokser De La Hoya stadig? Han har da været aktiv i en menneskealder :devil:

Link to comment
Share on other sites

der går også rygter om at Mike Tyson er på vej i ringen igen, pga økonomiske problemer :innocent:

men om der helt hold i de rygter vil jeg lade stå usagt, for nogle år side proklameret folkene bag K1, at Tyson ville stille op i K1 men det viste sig at være en and

Modstanderen må have været noget lettet, da han kom i ringen og så det ikke var Tyson, men en lille fugl han skulle kæmpe mod? :laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

OMG! Bokser De La Hoya stadig? Han har da været aktiv i en menneskealder :devil:

Oscar var faktisk rigtigt rigtigt imponerende i sin seneste kamp. Jeg glæder mig til den næste. :cool:

Jeg opdaterer iøvrigt ALTID TV-tråden i Off-Topic når der er boksning på TV, så hold øje med den hvis i vil se mere.

Viasat Sport har flyttet 95% af deres store TV-kampe (primært Don King & Golden Boy Promotion stævner) til Viasat Sport 1 (fra 3'eren). Til vores held er det netop 1'eren som de fleste store danske TV-Pakker har. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Modstanderen må have været noget lettet, da han kom i ringen og så det ikke var Tyson, men en lille fugl han skulle kæmpe mod? :laugh::innocent:

Nej sådan et eventyr blev der dog ikke brygget på det. :laugh:

Det var blot lidt rygter i krogene, fordi Tyson (som så mange andre store boksere) mødte op som tilskuer til flere stævner i 2004/2005. Tyson skrev aldrig en kontrakt med K1 organisationen, så en kamp blev aldrig arrangeret. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

"Ned med nakken" ? :blink:

Det var dog en underlig jantelovs-tilgang. :nonono:

Faktum er, at Kessler bliver taget seriøst, som enten den bedste eller den næstbedste supermellemvægter af stort set ALLE, specielt "eksperterne" (med undtagelse af mr. Keld Erland). Kessler har 2 bælter, og dem har han faktisk fortjent 100%. Han er for real.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
"Ned med nakken" ? :blink:

Det var dog en underlig jantelovs-tilgang. :nonono:

Faktum er, at Kessler bliver taget seriøst, som enten den bedste eller den næstbedste supermellemvægter af stort set ALLE, specielt "eksperterne" (med undtagelse af mr. Keld Erland). Kessler har 2 bælter, og dem har han faktisk fortjent 100%. Han er for real.

Har ikke sagt at ikke har fortjent de to bælter han har :unhappy::mad::mad: Men jeg mener ikke at han er den bedste i verden endnu i den vægtklasse. :devil::devil: Der er efterhånden en del boksere der har kaldt sig verdensmester :4thumbup: og alligevel blivet knaldet i gulvet.....og Keld Erland er ikke ekspert, men ved en helvedes del om de nævefightere..... Glæder mig til at se når mikkel møder en med lidt kraft i hænderne :superman::superman::superman: dem han har mødt ind til videre har jo ikke kunne slå et hul i luften uden at blive forpustet :laugh::laugh::laugh::laugh: Men okay vægtklassen er jo også der efter....... :violin :laugh: : :violin: Glæder mig til The boys from USA giver kindkys til Danish bacon :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ved så meget om "de nævefightere," så nævn dog én amerikaner du mener er bedre (og har GJORT det bedre) end Kessler i øjeblikket. :blink: Det eneste du er kommet med endnu, er en masse floskler, der virker som om de dækker over fordomme og uvidenhed om boksning.

Men okay vægtklassen er jo også der efter.......

Hvis du vidste så meget, så ville du vide, at supermellemvægt er en af de mest talentfulde vægtklasser i øjeblikket. Men okay, det er jo bare de fleste andre end dig der mener det... :innocent:

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Har ikke sagt at ikke har fortjent de to bælter han har :unhappy::mad::mad: Men jeg mener ikke at han er den bedste i verden endnu i den vægtklasse. :devil::devil: Der er efterhånden en del boksere der har kaldt sig verdensmester :4thumbup: og alligevel blivet knaldet i gulvet.....og Keld Erland er ikke ekspert, men ved en helvedes del om de nævefightere..... Glæder mig til at se når mikkel møder en med lidt kraft i hænderne :superman::superman::superman: dem han har mødt ind til videre har jo ikke kunne slå et hul i luften uden at blive forpustet :laugh::laugh::laugh::laugh: Men okay vægtklassen er jo også der efter....... :violin :laugh: : :violin: Glæder mig til The boys from USA giver kindkys til Danish bacon :laugh:

Hvis du ved 'en helveds del om nævefightere' skjuler du det sgu godt! Du har stadig ikke magtet at forklare, hvem det er fra USA (eller andre steder), som skulle være Kessler så overlegen!?

Og ja, der er flere verdensmestere, som har mistet deres bælte. Det er faktisk meget normalt i kontaktsport - det er altså ik' en fitnesskonkurrence, hvor man bare skal stå på en scene indsmurt i bruncrem og smile!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og ja, der er flere verdensmestere, som har mistet deres bælte.

Selvfølgelig er der det. Det ville da være underligt, hvis Joe Louis stadig var sværvægtsmester! :blink:

Så vidt jeg ved kan man i øvrigt godt være verdens bedste fodboldhold og så tabe en kamp engang i mellem.

Keld Erland er hermed udnævnt MOL keyboard warrior champion! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Selvfølgelig er der det. Det ville da være underligt, hvis Joe Louis stadig var sværvægtsmester! :blink:

Så vidt jeg ved kan man i øvrigt godt være verdens bedste fodboldhold og så tabe en kamp engang i mellem.

Keld Erland er hermed udnævnt MOL keyboard warrior champion! :superman:

Nu var det ment at selv om man kalder sig verdensmester :w00t::w00t: og så tabe til en anden verdensmester, selv om det er latterlig med alle de forbund. Og du sammeligner fodbold med boksnings......... :crazy::crazy::crazy: træls at blive nr 2 i en boksering :laugh::laugh: men okay i fodbold at tabe to kampe i puljen. og alligevel blive verdensmester :4thumbup: :4thumbup: tror også det ville være hårdt at bokse otte eller ni prof kampe på fjorten dage :bigsmile::bigsmile: Men har hørt der skulle komme en ny bokseturnering hvor netop mange kampe på kort tid netop kommer på tale......Kunne måske være sjovt med fodboldboksning :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad har du imod Kessler? :blink:

Tvivler på, at hverken Calzaghe eller amerikanerne kan slå Kessler i topform :wink:

Så får Kessler snart røven på :superman: komedie :violin::violin: Mads Larsen gør COMEBACK :superman::superman: tror at kessler :laugh: kommer til at danse på sine spinkel ben :laugh::laugh: glæder mig til at se kampen.... Men Som jeg sagde tidligere :4trumpet::4trumpet: Taber kessler sine to bælter indefor de næste to kampe...Da Mogens sikkert finder en modstander med andet end blød smør i handskerne :4boxing: :4boxing: :4boxing: :4band: :4band: :4band: :4drunk: :4drunk: :4drunk:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
@Keld Erland

Du kan jo kigge på denne ranking og fortælle mig, hvilke amerikanere som folk har overset. For umiddelbart kan jeg ikke komme på nogen boksere fra USA, som pt. er istand til at slå Kessler.

Om han er Amerikaner eller en japaner eller fra Sønderjylland :blink::blink::blink: så mister han sine bælter 110% SIKKERT..........................jeg vil vædde min morfars gamle cykeltrøje fra 1934 på at inden for de næste 12 månder er kessler færdig som verdensmestre :laugh::laugh: ellers tager jeg selv handskerne frem fra skabet :chopper::chopper::chopper::chopper::chopper::chopper:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Hehe... ganske sjovt, at Keld_Erland, trods gentagne opfordringer, endnu ikke har formået at nævne én amerikansk bokser der kan gøre sig imod Kessler i den vægtklasse. :laugh:

Men Mads Larsen er lige pludselig VM-materiale, bare fordi han bejler til Stald Palle om en liberal kontrakt... manden har ikke været i ringen i årevis, og så tror Keld_Erland, at han kan måle sig med Kessler. :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hehe... ganske sjovt, at Keld_Erland, trods gentagne opfordringer, endnu ikke har formået at nævne én amerikansk bokser der kan gøre sig imod Kessler i den vægtklasse. :laugh:

Men Mads Larsen er lige pludselig VM-materiale, bare fordi han bejler til Stald Palle om en liberal kontrakt... manden har ikke været i ringen i årevis, og så tror Keld_Erland, at han kan måle sig med Kessler. :nonono::laugh:

Kender Mads... og han give kindkys :superman::superman: er ikke så meget til kessler :mad::mad::mad: Og nogen holder med fck og andre med brøndby :cool::cool::cool: og nogen er ligeglade :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kender Mads... og han give kindkys :superman::superman: er ikke så meget til kessler :mad::mad::mad: Og nogen holder med fck og andre med brøndby :cool::cool::cool: og nogen er ligeglade :wink:

Så i virkligheden håber du at Kessler taber, du har bare ikke lige navnet på bokseren der gør det endnu :smile: Selvom jeg er stor fan af Mads Larsen tror jeg at det bliver svært, manden har trods alt ikke bokset en kamp i 3 år :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det har jo været tydeligt hele tiden at Keld Trolland ikke brød sig om Kessler... :dry:

At det så er fordi manden er MADS LARSEN fan, er faktisk lidt tilfredsstillende. Så tror da fanden, at rønnebærrene er sure!!! :laugh:

Mads Larsen er en tøsedreng (i den udstrækning man overhovedet kan kalde en mand der går i ringen det), der har meldt fra til flere kampe, med mystiske skader. F. eks. sagde han jo nej til en kold million for at møde Kessler da han havde chancen og kampen havde relevans. Det er lidt nemmere at komme nu her bagefter når man er "død og borte" og rasle med sablen! :laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pugilist, det må du kunne svare på?

Er ML over the hill? Jeg tænker, han er jo 'kun' 33. Burde han ikke kunne komme op på niveau igen?

Det tænkte jeg også, da jeg læste nyheden om et muligt comeback. For han var jo da giftig i sine unge dage, men 'skader' osv. satte desværre et lidt skidt eftermæle, og al balladen i kulisserne med/mod Stald Palle gjorde ikke helhedsindtrykket bedre.

Men Mads havde jo talent. Kunne da være sjovt med den kamp mellem ham og Kessler. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pugilist, det må du kunne svare på?

Er ML over the hill? Jeg tænker, han er jo 'kun' 33. Burde han ikke kunne komme op på niveau igen?

Personligt tror jeg han er. Manden har haft en lang karriere med masser af skader, og så er 33 pludselig gammelt. Jeg tror ML har indset at han skulle have taget den million, for at møde Kessler da han havde chancen. Så mange penge får han aldrig tilbudt igen, og nu håber han desperat på det ikke er for sent.

Hvis han stadig havde VM potentiale, burde tilbuddene fra Universum i Hamborg, og Sauerland i Berlin jo gøre en freelance aftale med Palle uinteressant.

I øvrigt er den million han ville have fået mod Kessler mere end han ville have fået for den VM kamp han følte sig snydt for da han var skadet. :blink: Vi tager den lige igen:

Mads Larsen skal møde Manny Siaca d. 12-11-2004 om WBA titlen.

Mads brækker et ribben kort før kampen. Mogens Palle står med et stort anlagt stævne, og dermed et kæmpe problem.

Han får så fikset det, så Kessler får chancen, da Mads Larsen jo vil være ukampdygtig i flere måneder. Det bliver Mads Larsen rasende over. :blink:

Kessler vinder, og Mads Larsen får tilbudt 1 milion for at møde Kessler i næste kamp. Det vil Mads Larsen dog ikke, under henvisning til at han er blevet snyt for en VM kamp. "Mads..... du var skadet, er nu klar igen, og får tilbudt en VM kamp til væsentlig flere penge end den første. HVAD ER PROBLEMET?!?!?!" :blink:

Efterfølgende fablede han så om, at han ville have 10 millioner for kampen. 10 millioner?? :blink:

Nu vil han pludselig gerne møde Kessler? Jaeh, Keld Erland kan sikkert både forklare logikken idet, forudsige Kesslers undergang OG bruge væsentlig flere smileys i ét indlæg, end jeg magter i 25. :laugh::wub::innocent::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share