Wade Hooper


Charlie T
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hej

Ja! Det er imponerende, at han lavede hele to nye verdens rekorder i Miami sidste weekend. Og så er han en super kamerat og en formidabel hjælper.

Idet han hjalp mig med at varme op og putte mig i trøjen, inden jeg selv løftede til USAPL Men/Women's US Open Bench Press Championships - Miami, Florida om lørdagen. Hvor jeg fik 180 kg godkendt med hele tre hvide lamper af tre internationale dommere.

Så det var jo ganske godt!

Det betød, at jeg vandt min vægtklasse og blev champ of champ med 164,43 point.

Løft tungt & Spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Hej

Ja! Det er imponerende, at han lavede hele to nye verdens rekorder i Miami sidste weekend. Og så er han en super kamerat og en formidabel hjælper.

Idet han hjalp mig med at varme op og putte mig i trøjen, inden jeg selv løftede til USAPL Men/Women's US Open Bench Press Championships - Miami, Florida om lørdagen. Hvor jeg fik 180 kg godkendt med hele tre hvide lamper af tre internationale dommere.

Så det var jo ganske godt!

Det betød, at jeg vandt min vægtklasse og blev champ of champ med 164,43 point.

Løft tungt & Spis sundt

ANTON

Tillykke med det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nej

Han vejer omtrent det dobbelte. Men selvom han er en flink fyr, løfter han ikke det dobbelte.

Løft tungt & Spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej med dig

Hans verdens rekord i bænk blev bedømt af tre internationale dommerer, en jury og en stævneleder, som er international dommer med rødt slips ved navn Robert Keller.

Så hans verdens rekord er der på ingen måde noget galt med.

Med andre ord. Han kan ikke blive bedømt af mere kvalificerede dommere.

Spis sundt & Løft tungt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Virkeligt flot løftet af Hooper. Det ser ud som han ligger lige på grænsen af sin maksimale formåen.

Er det bare mig der syntes han havde skæv udstrækning i hans verdensrekord bænk?

Hans venstre albue låser ud efter højre.

syntes nu den er god nok

men tilgengæld, syntes jeg altid amerikaner løfter mere på hjemmebane

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig

Hans verdens rekord i bænk blev bedømt af tre internationale dommerer, en jury og en stævneleder, som er international dommer med rødt slips ved navn Robert Keller.

Så hans verdens rekord er der på ingen måde noget galt med.

Med andre ord. Han kan ikke blive bedømt af mere kvalificerede dommere.

Spis sundt & Løft tungt

ANTON

Det ændrer da ikke på at Poul har en pointe.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Det er en svær vinkel. Det er bare altid godt at lære noget om hvad dommerne kigger efter.

F.eks. kiggede alle i klubben på et underkendt bænkforsøg af p1kz0r der så 100% clean ud. Ingen små vip op og ned i bunden som ofte af uvisse årsager ses igennem fingre med. Jævnt pres og udstrækning. Fødder og røv perfekt i gulvet, men på et udenlandsk board gjorde en IPF dommer mig opmærksom på at p1kz0r lod stangen glide ned af brystet (horisontalt) inden presset startede.

Woila, new thing learned og man kan nu kigge fter det når p1kz0r patter.

Vil også til enhver tid holde på at når der er rekordforsøg på stangen, eller det er etablerede navne der løfter, så slipper flere tvivlsomme løft igennem. Det kan være denne var god nok, men det ser for mig ud som den ene albue lagger efter den anden i udstrækningen.

Btw kan selv de bedste dommere lave smuttere.

Læg også mærke til at jeg giver Hooper de props han fortjener, for det er en virkelig imponerende præstation!

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share