Nordisk Mesterskab i Styrkeløft


Tina Østergaard
 Share

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tonni sluttede på 855 (nordisk mester), Casper på 852,5 (nr2) i 110.

Morten Sørig blev nordisk mester i +125. Han fik 362,5 i squat, de andre fik jeg ikke lige med. Mener hans total blev omkring 890.

Sådan!

Godt gået gutter! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Morten forlangte der skulle være rød løber når de kommer til klubben mandag. Jeg foreslår vi fikser en, og kombinerer det med en faldlem. :laugh:

Iøvrigt kan jeg godt her annnoncere, at de to nordiske mestre fra HSK for 14 dage siden proklamerede rygestop. Enhver der ser dem med en smøg i kæften må gerne sladre til undertegnede eller EvilCoach Jørgen. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Morten forlangte der skulle være rød løber når de kommer til klubben mandag. Jeg foreslår vi fikser en, og kombinerer det med en faldlem. :laugh:

Iøvrigt kan jeg godt her annnoncere, at de to nordiske mestre fra HSK for 14 dage siden proklamerede rygestop. Enhver der ser dem med en smøg i kæften må gerne sladre til undertegnede eller EvilCoach Jørgen. :innocent:

Der er mindst 20 kilo i de smøger, som jeg hele tiden har sagt! Bliver spændende at se om de overhovedet er til at omgås efter et par uger.

Link to comment
Share on other sites

På Ålands forum (www.kraftsport.nu) står der fölgende info fra bestyrelsesmödet i Nordisk Styrkelöft Forbund:

NM for junior/subjunior hvert år

NM for senior hvert 2.år

NM masters udgår

NM styrkelöft og bänkpres afholdes SAMME week end

Og sidst men ikke mindst: Finland er med igen!!!!

Link to comment
Share on other sites

På Ålands forum (www.kraftsport.nu) står der fölgende info fra bestyrelsesmödet i Nordisk Styrkelöft Forbund:

NM for junior/subjunior hvert år

NM for senior hvert 2.år

NM masters udgår

NM styrkelöft og bänkpres afholdes SAMME week end

Og sidst men ikke mindst: Finland er med igen!!!!

Det lyder spændende. Jeg synes dog, at det er underligt at bænkpres og 3-kamp skal afholdes den samme weekend.

Link to comment
Share on other sites

Tonni sluttede på 855 (nordisk mester), Casper på 852,5 (nr2) i 110.

Morten Sørig blev nordisk mester i +125. Han fik 362,5 i squat, de andre fik jeg ikke lige med. Mener hans total blev omkring 890.

Tillykke til alle de rød-hvide løftere. Det er stærkt gået :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt kan jeg godt her annnoncere, at de to nordiske mestre fra HSK for 14 dage siden proklamerede rygestop. Enhver der ser dem med en smøg i kæften må gerne sladre til undertegnede eller EvilCoach Jørgen. :innocent:

Efter stævnet spottede jeg dem begge med en smøg i munden. :4police:

Men bortset fra det så var det et fedt stævne, rigtig god stemning og nogle søde tøser. :blush:

Men dommerne, det var godt nok lidt af en blandet landhandel, specielt i squat. :blink::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Den der squatrunde fik dommerne godt nok kørt i sænk på den falske måde :unhappy:

kæft mand der fløj røde lamper til højre og venstre i en lind strøm :crazy::dry:

men ellers et vellykket stævne med god stemning og en del fee' løft :4thumbup:

fik kun et par enkelte løft på video, men indtil videre har jeg kun lige smidt caspers sidste squat op :superman::cool:

http://www.megaupload.com/?d=VY6W71GR

Link to comment
Share on other sites

Den der squatrunde fik dommerne godt nok kørt i sænk på den falske måde :unhappy:

kæft mand der fløj røde lamper til højre og venstre i en lind strøm :crazy::dry:

men ellers et vellykket stævne med god stemning og en del fee' løft :4thumbup:

fik kun et par enkelte løft på video, men indtil videre har jeg kun lige smidt caspers sidste squat op :superman::cool:

http://www.megaupload.com/?d=VY6W71GR

Det er sku godt squattet, det ser jo lige frem nemt ud

MEn ellers tillykke til jer allesammen

Er det bare mig, eller er tonni ved at hente morten :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja af danskere var vores egen Casper T all out lee' igår... kun 2,5kg efter Tonni også endda med lavere kropsvægt... Mon ikke Tonni føler sig bare lidt truet selvom han også gjorde det rigtig godt... stævnets højdepunkt var dog stadig Patrik Turesson :blink::crazy: den mand er bare umenneskelig... han ligner en lille lasket skoledreng men man skal ikke lade sig narre :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share