NFL 2006/2007


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes nu mere det er til grin, at dommeren ikke kastede et flag! :wink:

Og jeg syntes den PI dom på Pats var til grin...

Sket er sket, og NFL har indset at der var begået fejl i begge situationer. Så lad os komme videre med livet :smile:

Hvor skal i se SB gays ? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 481
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og jeg syntes den PI dom på Pats var til grin...

Sket er sket, og NFL har indset at der var begået fejl i begge situationer. Så lad os komme videre med livet :smile:

Hvor skal i se SB gays ? :tongue:

Jeg holder SB fest med gutterne her hos mig.

Menuen er endnu ikke fastlagt, men det bli'r nok noget ribs, bagte kartofler og coleslaw + chips.

Desuden skal der nok være nogle øl og sodavand, samt dertilhørende snacks..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder SB fest med gutterne her hos mig.

Menuen er endnu ikke fastlagt, men det bli'r nok noget ribs, bagte kartofler og coleslaw + chips.

Desuden skal der nok være nogle øl og sodavand, samt dertilhørende snacks..! :wink:

Lyder ikke dårligt Anders :4thumbup: De sidste 2 år har jeg holdt SB party for 30 mand - nu er der så kommet en sportsbar i nabobyen, og han ville gerne holde det. Så jeg betaler mig fra det i år :laugh: Men der er også den helt store menu med ribs, hotwings osv osv :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Statement from Packers General Manager Ted Thompson

"Brett Favre informed me this morning that he plans to return for a 17th NFL season. The Packers are excited by his decision and look forward to a successful 2007 campaign."

:w00t:

Der skal IKKE herske tvivl om, at jeg ser det som den rigtige beslutning Kaptajn B har truffet! :4thumbup:

:yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Wooowwwwwwwwwww, så er vi igang.

14 sekunder og 7-0. :blink:

:4thumbup:

Godt for kampen, at Manning og Co. får bevæget bolden mod Bears... Sidder og ser kampen med gutterne, en er die hard Colts fan..!

Han var helt i kul kælderen før! :laugh:

Nu er han på toppen @ fumble recovery..! :cool:

Klasse kamp!

Link to comment
Share on other sites

Til min store overraskelse viste 3+ igår Pro Bowl.. Var der nogen der så den?

Det lykkedes mig at se 1. qtr. inden jeg smuttede i byen.. Spændende at se hvad viasat gør med NFL udsendelserne fra nu af.. Kommentatorene var ikke i top, men det var klart at de vidste en del om spillet og spillerne.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Til min store overraskelse viste 3+ igår Pro Bowl.. Var der nogen der så den?

Det lykkedes mig at se 1. qtr. inden jeg smuttede i byen.. Spændende at se hvad viasat gør med NFL udsendelserne fra nu af.. Kommentatorene var ikke i top, men det var klart at de vidste en del om spillet og spillerne.. :smile:

Jeg fik også set lidt af kampen.

Kommentatorerne var :sleeping: Men på den anden side, hvor ringe var NFLming og Co. ikke da de startede :laugh:

Men klar optur at det overhovedet bliver vist.

Er spændt på, om det bliver 3+ der får lov at vise hele næste sæson...

Link to comment
Share on other sites

Ligger det ikke lidt i luften at det bliver tv2 sport der skal sende nfl? Og håber satme vi beholder de gode gamle kommentatore. Det er lidt en flad fornemmelse uden dem. Ligesom Carsten W mangler som 12 mand når liverpool spiller hvis han ikke kommentere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Til min store overraskelse viste 3+ igår Pro Bowl.. Var der nogen der så den?

Det lykkedes mig at se 1. qtr. inden jeg smuttede i byen.. Spændende at se hvad viasat gør med NFL udsendelserne fra nu af.. Kommentatorene var ikke i top, men det var klart at de vidste en del om spillet og spillerne.. :smile:

Jeg så det meste ...og fy for satan hvor var de kedelige de kommentatorer. Nu er Pro Bowl aldrig verdens mest ophisende kamp at se på, men jeg synes niveauet af deres analyser og enkelt-spil-kommentering var på et meget meget ringe niveau.

Som en seer skrev ind: 'Skal man stille dumme spørgsmål for at få det læst op?'. ....nej sagde de, men til trods for at jeg ikke er nogen NFL videns-guru, så kunne jeg alligevel svare på alle spørgsmål de valgte at læse op.

Det lader til at blive 3+ eller en anden nuværende viasatkanal der sender NFL fremover og ikke Tv2 Sport. Kommentatorerne sagde nemlig lidt kryptisk, at man bare skulle blive ved med at stille spørgsmål selvom de ikke ville læse flere op den aften. De ville nemlig komme ind på mange af dem i senere udsendelser.

Øv siger jeg bare! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Kommentatorerne sagde nemlig lidt kryptisk, at man bare skulle blive ved med at stille spørgsmål selvom de ikke ville læse flere op den aften. De ville nemlig komme ind på mange af dem i senere udsendelser.

Øv siger jeg bare! :nonono:

Nu så jeg desværre ikke kampen, men har kun hørt skidt om de kommentatore :nonono: Men det er jo formodentlig deres første kamp, så de har da mulighed for at forbedre sig. Men man kommer jo nok til ar savne den fede stemning der var i studiet @ Zulu :cry3:

Edited by bRODER
Link to comment
Share on other sites

Nu så jeg desværre ikke kampen, men har kun hørt skidt om de kommentatore :nonono: Men det er jo formodentlig deres første kamp, så de har da mulighed for at forbedre sig. Men man kommer jo nok til ar savne den fede stemning der var i studiet @ Zulu :cry3:

Det lød som om den ene vidste noget om det. Han kunne evt. spiller i dk eller lign. Hans problem var blot at han ikke rigtigt vidste hvor niveauet skulle ligge i kommenteringen, eller også havde han simpelthen bare ikke lavet noget hjemmearbejde.

Det kan selvfølgelig blot være en 'gæst' på Viasat i forbindelse med udsendelsen. Så er han undskyldt.

Havde de et studie ligesom Zulu..? Eller viste de reklamer..? Eller..?

Intet studie, tonsvis af trælse korte reklame breaks med de samme 4 reklamer.

Link to comment
Share on other sites

Det lød som om den ene vidste noget om det. Han kunne evt. spiller i dk eller lign. Hans problem var blot at han ikke rigtigt vidste hvor niveauet skulle ligge i kommenteringen, eller også havde han simpelthen bare ikke lavet noget hjemmearbejde.

Det kan selvfølgelig blot være en 'gæst' på Viasat i forbindelse med udsendelsen. Så er han undskyldt.

Intet studie, tonsvis af trælse korte reklame breaks med de samme 4 reklamer.

Du fik ikke fat i navnene på de 2 kommentatorer..?

Link to comment
Share on other sites

Nu er det måske et long shot, men er der nogen som har deltaget i brugerundersøgelsen på draftday.dk ? Der er nogen spørgsmål som godt kunne indikere at de måske havde en lille finger med i spillet mht. tv-dækningen fremover. Det kunne jo være ret så nice - men som sagt, et long shot :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så blev det vist tid til at tage hul på et par af de mange nyheder..!

Mange trades og fyringer er fundet sted, her er blot nogle få:

Jake Plummer er tradet til Tampa, det interessante her er, at han har udtalt at han vil indstille karrieren hvis han blev tradet til netop Tampa... Oakland har nu meldt ud, at de har rettighederne til Plummer, men Tampa mener stadig han vil spille for dem. Meget rodet.

Desuden har Tampa også erhvervet sig Jeff Garcia på en 2 årig kontrakt.

Nate Clemments og Ashley Lelie er nu hos 49ers.

Fred Smoot er nu hos Redskins, på en 5 årig aftale til 25 mio. $

Steelers har, meget underligt syntes jeg, fyret Joey Porter! :blink: Han var om nogen, nok en af de mest populære og bedste spillere hos Steelers.

Link to comment
Share on other sites

Packers har også måttet sige farvel til startende RB Ahman Green. Han er nu i Houston.

Hva tror du de gør ved det Anders ? Som jeg kan se er der kun en interessant free agent på RB - Turner fra Chargers. Og de får jo nok næppe Adrian Peterson i draften. Så er der jo Lynch, men så vidt jeg husker har han skuffet noget til combine.

Link to comment
Share on other sites

Lynch skuffede en smule til Combine, hvor han ikke var helt så eksplosiv i øvelserne, som man havde regnet med .. Bl.a. slog AP ham i lang de fleste .. Men Lynch har stadig været en force på banen hos Cal., og det tror jeg holdene fokuserer mere på . jeg opfattede ikke hans combine resultater som direkte dårlige, de var bare under hvad man havde forventet af ham ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share