Bulk unden alt for stor røv :P


Blitz
 Share

Recommended Posts

Til jer der har problemer med at få en "stor" røv under bulk. Hvad gør i for at den ikke skal vokse?

Jeg vil lige høre om i havde nogen gode ideer, til hvordan jeg undgår at røven får for meget stres på hver træningspas med ben, ryg og biceps.

2-split

Dag2:

Squat

Stiff-leg dødløft eller goodmorning?

Dag4:

Frivend eller Benpres?

Dødløft

Eller er der andre som har nogen ideer?

Jeg dropper ikke squat, da jeg træner ben for overkrop! Men har sat reps ned til 3 i squat.

Link to comment
Share on other sites

Ben og røv følges ad. Can't have one without another. En Gordisk knude du prøver at løse.

Men det indlysende ville jo være at droppe dødløftene og sætte leg curl i stedet. Spørgsmålet er så bare om du får stor bagdel alligevel da du stadig kører squat - og du i stedet bare risikerer at dine baglår ikke får nok træning.

Altafhængig af din squatstil kan du muligvis få trænet noget ekstra forlår ved også at træne benpres i dit program.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Squat med smal fodstand og med moderat knævandring...Jeg får hæftige quad doms, ingen glute doms. Da jeg stod bredere var det næsten omvendt!

Link to comment
Share on other sites

Hvad nu hvis pro er at ens lår "Køre" op ad hinanden når man løber? Når jeg løber, eller lige efter træning kører min lår op ad hinanden, hvilket er meget trælst.

Men vil nødig droppe squatten :unhappy:

Hvad løber du i?

Jeg løber altid i tights, netop fordi jeg slider hul på mine lår med shorts

Cut evt. indtil dine ben kan komme forbi hinanden igen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du insiterer på de store øvelser, så kør 1-3 reps, og ellers bare hold dig i energiunderskud, så er det problem vist løst :wink:

Jeg har skiftet squat ned til:

8 - opvarmning

5 - Tja

3x3

Det er måske bare fordi at jeg aldrig rigtig har trænet ben før, så begynder de at vokse rimelig godt her i starten :dry:

Men jeg har kun squat med, fordi at tung træning til ben kan give de såkaldte testboost :tongue:

Så har jeg sat dødløft og squat til kun 1 gange om ugen, og andre hjælpeøvelser så jeg ikke mister styrke i de 2.

Drømmer selv lidt om at skifte til styrkeløft efter næste sommer :wink:

Edited by Blitz
Link to comment
Share on other sites

Men jeg har kun squat med, fordi at tung træning til ben kan give de såkaldte testboost :tongue:
Drømmer selv lidt om at skifte til styrkeløft efter næste sommer :wink:

Ehh.... :blink: du tror ikke at der er andre sportsgrene der passer dig bedre evt? hehe..

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

Ehh.... :blink: du tror ikke at der er andre sportsgrene der passer dig bedre evt? hehe..

Nu er der jo forskel på hvor meget fedt der kommer på. Hvis jegh træner for styrkeløft og når jeg træner bodybuilding når jeg bulker.

Stadig som styrkeløfter vil jeg holde mig på en rimelig lav fedt%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share