soviet cyklus


Prehn
 Share

Recommended Posts

Jeg står og skal bruge et eller andet program til mit dødløft, da det er det eneste af de 3 store, jeg ka køre ordentligt pga skader.

Jeg faldt over dennne cyklus, og ville høre om der er nogle der har erfaring med denne. Den er lavet af ham verkoshansky fætteren som jo er en respekteret herre. Personligt synes jeg der er en del reps, specielt på de dage hvor man skal køre til failure, hvilket jeg ikke umiddelbart synes ser så fordelagtigt ud i dødløft, da jeg ku forestille mig at skadespotentialet er forholdsvist stort. hvad sider i andre???

soviet cyklus

desværre ka man ikke læse interviewet med verkoshansky, men kun downloade excel dokumentet

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er nogle tunge vægte man kommer til at battle med, man kører allerede med 90% af dit 1RM allerede i uge 2 af programmet. Selve volumen ser ikke så grum ud. Selvom det er fra det gamle Sovjet ligner det slet ikke sheiko volumen. De der failure sæt ka jeg altså heller ikke helt regne ud, må jeg tilstå. Ikke at jeg fuldstændig forbander failure træning, men det er med 60% af 1RM, det virker lidt svanset.

Det er en skam at linket til forklaringerne ikke virker. Det ku være fedt at vide hvorfor de der lavintensitets failure sæt skal med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share