Hvor var Anton Kraft da der var VM Bænkpres?


Guest motiononline
 Share

Recommended Posts

Jeg har det på samme måde som dig, Klaus.

Hvem fanden er du!?!

Det kan godt være at Anton er god til at fortælle os alle sammen at han er stærkere end vi er, men derfor må man alligevel have respekt for de resultater han laver.

Dit indlæg er meget respektløst og "interne jokes" er måske lidt malplaceret, for indlæg her på MOL bliver let fejltolket, eller også er man komme til at skrive noget uheldigt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det på samme måde som dig, Klaus.

Hvem fanden er du!?!

Det kan godt være at Anton er god til at fortælle os alle sammen at han er stærkere end vi er, men derfor må man alligevel have respekt for de resultater han laver.

Jeg tror du misforstår både mig og den oprindelige poster. :smile:

Jeg spørger hvem han er, fordi jeg ikke gider diskutere styrkeløft med personer der ikke vil oplyse, hvem de er.

Jeg læser den oprindelige posters indlæg som enten ren og skær undren + måske noget mere, men jeg ser også spøgelser alle steder. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var da godt nok nogle tåbelige indlæg der kom i denne tråd :crazy: .

Kraft er måske ikke lige heldig med sine indlæg på MOL, men har tydeligvis styrken til at deltage i VM. Men han skrev tidligere, at han ikke endnu havde fået licens til at stille op for Danmark, og derfor ikke kunne komme med til VM.

OnkelT> Motiononline skrev ikke stærkeste men bedste bænkpresser, og i følge bænkpreslisten på styrke.dk, fører han klart på point, og dermed er han den bedste bænkpresser i Danmark :cool:

Og jo Lunau's smilie var malplaceret, for det var et helt reelt spørgsmål

Jeg ved ikke hvem motionline er, men i betragtning af, at han i overhåndsdødløftstråden har skrevet sig på med 220kg, går jeg ud fra, at det ikke er et pseudonym for Anton Kraft.

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Det undrer mig at Danmarks bedste bænkpresser ikke var med til VM.

Er han ikke kvalificeret eller hvad??Mvh

Nej det er han ikke. Anton er IKKE kvalificeret til DSFs landshold. Og det ved Anton udmærket selv. Når han så om nogel måneder er berettiget til udtagelse, skal han jo også håbe på at de dommere som skal bedømme ham i fremtidige konkurrencer, er venligt indstillet over for hans mangel på korrekt teknik, som jo primært skyldes en medfødt situation. Nogle dommere er - men andre er absolut ikke. Og det bliver de jo ikke dårligere dommere af.

Ellers kan jeg kun tilføje, at den løbende diskution om hvem der er Danmarks bedste bænkpresser, er aldeles morsom - og også lidt latterlig. For hvad er kritierierne? Med eller uden udstyr? - Med eller uden stop og andre tekniske regler? - Kvinde eller mand? - Ung eller gammel? Tung eller let? Og sidst med ikke mindst; med eller uden brug af præstationsfremmende midler? Spørgsmålene er mange - og ligeledes er svarene, selvfølgelig

Link to comment
Share on other sites

OnkelT> Motiononline skrev ikke stærkeste men bedste bænkpresser, og i følge bænkpreslisten på styrke.dk, fører han klart på point, og dermed er han den bedste bænkpresser i Danmark

Nu nåede han så at redigere i sit indlæg, da han først havde skrevet stærkeste bænkpresser, hvilket jeg fandt lidt morsomt når vi har andre Niels der har bænket over 300kg og har været europamester i bænkpres :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der er tale om et ganske oplagt spørgsmål fra 'motiononline's' side og så kan man vel også besvare det på en ordentlig måde. Hvis der er nogen, som ønsker at vide mere om styrkeløft som sport, så er det mindste man kan gøre vel at svare personen ordentlig eller holde sin kæft.

Seriøst indlæg eller ej, så vil jeg for engang skyld give Faber ret.

Link to comment
Share on other sites

Nej det er han ikke. Anton er IKKE kvalificeret til DSFs landshold. Og det ved Anton udmærket selv. Når han så om nogel måneder er berettiget til udtagelse, skal han jo også håbe på at de dommere som skal bedømme ham i fremtidige konkurrencer, er venligt indstillet over for hans mangel på korrekt teknik, som jo primært skyldes en medfødt situation. Nogle dommere er - men andre er absolut ikke. Og det bliver de jo ikke dårligere dommere af.

Ellers kan jeg kun tilføje, at den løbende diskution om hvem der er Danmarks bedste bænkpresser, er aldeles morsom - og også lidt latterlig. For hvad er kritierierne? Med eller uden udstyr? - Med eller uden stop og andre tekniske regler? - Kvinde eller mand? - Ung eller gammel? Tung eller let? Og sidst med ikke mindst; med eller uden brug af præstationsfremmende midler? Spørgsmålene er mange - og ligeledes er svarene, selvfølgelig

:nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu ved jeg ikke hvad som er årsagen til et simpelt spørgsmål ender i denne tåbelige diskution.

Og dog det gør jeg nu nok alligevel.

Men fakta er at jeg har løftet i udlandet og med glimrende resultat, og gør det nok en eller to gange mere i år inden jul.

Jeg er blevet inviteret til at deltage på landsholdet i bænk med henblik VM og EM næste år. Og så er min 12 måneders periode overstået midt i november i år.

Om hvovidt min teknik er ok eller ej, så vil jeg lade det være op til dommerne til de stævner, som jeg deltager i at bedømme det. Da det jo er dem som giver røde eller hvide lamber.

Fakta er at jeg klare mig ganske udemærket.

Og det er jeg alt andet lige ganske godt tilfreds med. Også selvom jeg er langt fra mit endelige mål.

Så lad os have en ordentlig tone på siden, og prøve at glemme jante loven, også selvom den er noget af det mest danske, som findes nord for Hamborg.

ANTON

Link to comment
Share on other sites

For folk der ikke kender sagen kan jeg lige kort ridse op, hvorfor Anton ikke kunne udtages til landsholdet.

For at kunne udtages til det danske landshold i styrkeløft skal man have stået på den danske licensliste i 12 måneder. Det har Anton Kraft først her senere på året, kan ikke lige huske hvornår. Anton har tidligere løftet på en amerikansk licens, da han så vidt jeg har forstået, har været bosat i Florida, USA i en periode.

Så det har intet med karantæne at gøre eller at hans resultater ikke retfærdiggør en udtagelse, det er reglerne (som jeg iøvrigt finder ganske fornuftige).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
For folk der ikke kender sagen kan jeg lige kort ridse op, hvorfor Anton ikke kunne udtages til landsholdet.

For at kunne udtages til det danske landshold i styrkeløft skal man have stået på den danske licensliste i 12 måneder. Det har Anton Kraft først her senere på året, kan ikke lige huske hvornår. Anton har tidligere løftet på en amerikansk licens, da han så vidt jeg har forstået, har været bosat i Florida, USA i en periode.

Så det har intet med karantæne at gøre eller at hans resultater ikke retfærdiggør en udtagelse, det er reglerne (som jeg iøvrigt finder ganske fornuftige).

Du har 100% ret Klaus!

Og jeg synes også et eller andet sted at reglen er ok, også selvom den har drillet mig lidt. Men så er det jo bare et spørgsmål, om at holde fokus og ville det man vil.

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tak til Anton for svaret!

Jeg har hørt at du har taget 200kg til træning er det rigtigt?Og hvor længe har du trænet?

Edited by motiononline
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share