Miss Fitness 2006


Vivi88
 Share

Recommended Posts

Angel, det er nøjagtig, hvad jeg osse har fortalt Christina :bigsmile:

Jeg træner i samme center som Christina og kan følge hendes udvikling og mærke hendes dybt seriøse indstilling til fitness/bodybuilding :4thumbup:

Kan godt forstå at ordret BB skræmmer nogle kvinder lidt og måske også Christina???

Men det ville godt nok være skønt hvis flere piger som eks. Christina ville stille op, så vi kunne få det feminine men stadigvæk muskuløse look (uden det bliver for meget muskel med tydelig misbrug af hormoner) tilbage i BB... kunne jo være hun kunne overtales til DM næste år :wink:

Kunne være fedt hvis det var ligesom i Sverige hvor man gerne må stille op i både BB og Bodyfitness for det gør at langt flere piger også prøver kræfter med BB... men kan jo ligeså godt tage 2 konkurrencer under samme stævne når man nu er i form :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg ved "en lille smule" om muskler, symetri og form, idet jeg er "gammel" BB dommer...... :bigsmile:

Så må du jo netop være den rigtige til at punke Christina lidt :w00t:

Måske DBFF også ville være villig til at indføre at man kan stille op i både BB og BF hvis DM bliver over 2 dage næste år?? Man kunne have lov at håbe :innocent:

Link to comment
Share on other sites

For os, der var til stede i salen :wink: , var det meget tydeligt at Christina var i feltets bedste form (over-all). Formen supplerede hun med en fantastisk symetri. :4thumbup:

Nu skrev jeg vist også bare, at hun var bedre, end de fleste andre. Ikke at hun var bedre end Christina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share