Miss Fitness 2006


Vivi88
 Share

Recommended Posts

Hey.

Jeg så miss fitness konkurrencen i Herning i går. Det var et super godt show, og en fortjent vinder. Dog synes jeg at mange af deltagernes fri rutine var helt til grin!...Det er ikke en "ryst røv-konkurrence" eller stripkonkurrence. De eneste som virkelig viste noget var nr.4 og nr.11. Her blev virkelig lagt vægt på styrkeelementerne, som der jo også skal!....

Men lige en helt anden ting der skuffer mig rigtig meget!. Jeg fulgte en veninde som deltog. Efter kvalifikationen kom en dommer hen til hende og sagde at hvis hun skulle blive lagt mærke til, skulle hun "dulle" sig mere op, altså i ansigtet!.....Det gjorde hun så til finalen, og mindsanten om hun ikke blev kaldt meget mere frem efter hun havde dullet sig op.hvad ligner det???? Burde dommerne ikke se fuldstændig bort fra ansigtet, og kun vurdere kroppen? Det er vel ikke en skønhedskonkurrence?

hvad synes i?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mig bekendt gælder der de samme regler for helhedsvurdering i WORKOUTs miss fitness som IFBB fitness og figure...

Her bedømmes man også på hud, hår og makeup :slut:

... så ikke så meget galt i det :wink:

p.s. Også derfor endnu mere vigtigt ALDRIG at male sig kun med protan i hovedet da man kommer til at se farlig ud og også ofte derfor der understreges at man IKKE vil se "morgenhår" på scenen!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Mig bekendt gælder der de samme regler for helhedsvurdering i WORKOUTs miss fitness som IFBB fitness og figure...

Her bedømmes man også på hud, hår og makeup :slut:

... så ikke så meget galt i det :wink:

p.s. Også derfor endnu mere vigtigt ALDRIG at male sig kun med protan i hovedet da man kommer til at se farlig ud og også ofte derfor der understreges at man IKKE vil se "morgenhår" på scenen!

Hvem vandt????

Leonor var satme skarp, men ret sikker på dommerne ik synes om hende (host host workout som vi kender dem :nonono: )

Link to comment
Share on other sites

Synes nu hendes rutine var ganske god! En af de bedste ren styrke og smidigheds mæssigt!

Ja styrkemæssigt var den god, men alt for meget ryst røv og flower power efter min mening. Det fjerner fokus fra det relavante..

Edited by Vivi88
Link to comment
Share on other sites

Ja styrkemæssigt var den god, men alt for meget ryst røv og flower power efter min mening. Det fjerner fokus fra det relavante..

Når man har sådane en røv skal den satme os shakes. var jo op the 3-4 atleter der havde røve på størrelse med jeg ved ikke hvad! Synes hendes fri rutine var super, dog lidt usikker (vil jeg godt gi dig ret i )

Link to comment
Share on other sites

Når man har sådane en røv skal den satme os shakes. var jo op the 3-4 atleter der havde røve på størrelse med jeg ved ikke hvad! Synes hendes fri rutine var super, dog lidt usikker (vil jeg godt gi dig ret i )

Ja hendes røv var lille, men meget slatten synes jeg..... men hver sin smag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja en der træner i det center jeg selv træner i. Hun er fra skive. Og hedder Maj. Kan ik huske hendes efternavn, siger det dig noget?

Ja, det var hende jeg var med :bigsmile: Hun blev nr. 4...rigtig flot!! Sidste gang hun stillede op (2004) blev hun nr. 8

Ved da egentlig godt hvem du er...

Edited by Vivi88
Link to comment
Share on other sites

Ja det var sq godt gået :=)

Ja nu kan jeg da lige se på dit navn jeg os ved hvem du er :4thumbup:

men stærkt gået

Hvis du kender nogle af de røvhuller som havde bestilt billetter hos Benita, og ikke kom, så sig til dem at de skylder Ole og Benita penge.... Tror det det er nogle af dem du træner med...(blev nævnt en stor rødhåret med tatoveringer)

Link to comment
Share on other sites

Så hende i Herning for en uge siden, og tror ikke forskellen er så stor :wink:

Lyder mest som om du bare ikke kan li hendes fysik... hver sin smag

Helt enig. Jeg så hende både til DM og så til Ms Fitness ugen senere, og eneste forskel var at hun var blevet noget mere cuttet. Leo har sgu ikke nogen slatten røv, og slet ikke forhold til de andre atleter, hvor af nogle af dem lignede nogen der havde haft konkurrence i at føde børn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share