Miss Fitness 2006


Vivi88
 Share

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Et billed siger ikke så meget. Du skulle se da hun dansede rundt, bestemt ikke et pænt syn..

Nu har jeg adskillige gange set hende øve på sin fri rutine inde i Olympic - godt nok op til forrige gang hun stillede op - men der er intet slatten over hende. At hendes røv klasker rundt når hun ryster den betyder ikke at den er slatten, muskelmasse ryster jo som bekendt også, og nok også mere end fedt da det jo er tungere. Se evt. videoer fra Ruhl's optrædener, der ryster han ofte hans ene lår.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Jeg så hende både til DM og så til Ms Fitness ugen senere, og eneste forskel var at hun var blevet noget mere cuttet. Leo har sgu ikke nogen slatten røv, og slet ikke forhold til de andre atleter, hvor af nogle af dem lignede nogen der havde haft konkurrence i at føde børn.

Når hun havde den bedste røv i sin klasse i Herning, så ville det undre mig meget om den var blevet slatten på en uge :wink:

Efter min mening, så minder hendes krop meget om Katrins (nr 2 til DM), så jeg har svært ved at se at farve alene skulle betyde to placeringer til DM? Måske det var en grim badedragt?

Flere af deltagerne i Herning var en smule løse i det bagfra og både nr 1 og 2 havde en ringere bagdel end Leo vil jeg mene :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Husk at se TV2 Zulu i aften, hvor der er en lille times reportage fra showet:

18:00 Miss Fitness 2006

Kåring af årets fitnessdronning.

Der er udsigt til masser af dårlig samvittighed over indtagelse af for mange is i løbet af sommeren og for få løbeture i samme periode, når aftenens yderst veltrænede kvinder kæmper om at blive Danmarks Miss Fitness 2006. Ud over de bikiniklædte konkurrencedeltagere vil seerne opleve en smokingklædt Claus Elgaard, der guider os igennem den 13. Miss Fitness-konkurrence, der blev afviklet i Herning Kongres Center lørdag 30. september. Miss Fitness-konkurrencen er bygget op af forskellige elementer, der hver især stiller krav til deltagernes fysiske styrke og fleksibilitet såvel som præsentation, kropssymmetri og harmoni.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey.

Jeg så miss fitness konkurrencen i Herning i går. Det var et super godt show, og en fortjent vinder. Dog synes jeg at mange af deltagernes fri rutine var helt til grin!...Det er ikke en "ryst røv-konkurrence" eller stripkonkurrence. De eneste som virkelig viste noget var nr.4 og nr.11. Her blev virkelig lagt vægt på styrkeelementerne, som der jo også skal!....

Men lige en helt anden ting der skuffer mig rigtig meget!. Jeg fulgte en veninde som deltog. Efter kvalifikationen kom en dommer hen til hende og sagde at hvis hun skulle blive lagt mærke til, skulle hun "dulle" sig mere op, altså i ansigtet!.....Det gjorde hun så til finalen, og mindsanten om hun ikke blev kaldt meget mere frem efter hun havde dullet sig op.hvad ligner det???? Burde dommerne ikke se fuldstændig bort fra ansigtet, og kun vurdere kroppen? Det er vel ikke en skønhedskonkurrence?

hvad synes i?

Kan du ikke sætte et par billeder ind af din røv :4thumbup: :strat::strat:

så skal jeg hurtig bedømme den :4thumbup: :4signme: Og selvfølgelig er det en "lags" skønhedskonkurence :tongue::tongue: det kan da ikke komme som nogen overraskelse ! ! Men man kan jo godt ligne en million og samtidigt sparke røv i den frie rutine samt forhindringsbanen :superman::superman::superman: Og at du skriver at nr 4 og 11 havde flere styrkeelementer med :wink: Man skal jo ikke "bide" over mere end man kan klare :bigsmile: Og har hellere aldrig set en marathon løber slå kolbøtter i et løb :blink: selv om han sikkert kom i mål alligevel :bowdown::bowdown: .

Jeg så Miss fitness ! og havde intet mod showet eller de røve du omtaler ? ? Måske en enkelt deltager burde have været på en hårdre diæt...men ellers fed oplevelse.......

Link to comment
Share on other sites

Leonor havde feltets klart bedste røv og var generelt i bedre form end de fleste andre deltagere. Hendes frirutine var super og mindst på niveau med de par stykker mere jeg fik set, og hun blev da også nr. 2 her eller sådan noget, gjorde hun ikke?

Ærgerligt med forhindringsbanen og så blev hun snydt lidt af dommerne i symmetrirunden. Det må være demotiverende.

Link to comment
Share on other sites

For os, der var til stede i salen :wink: , var det meget tydeligt at Christina var i feltets bedste form (over-all). Formen supplerede hun med en fantastisk symetri. :4thumbup:

Jeg gad godt se hende stille op til BB ... tror hun ville gøre det utroligt flot ikke mindst pga. hendes muskeludvikling men også i den grad pga. hendes symmetri :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share