CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Og så lige en mere, bare fordi jeg kan :superman:

Thin Lizzy - Whiskey in the jar

-Camilla

:4thumbup:

Ellers gode workout! :superman: Men var der ikke ngoet med du træner styrkeløft? Hvor er wraps'ne og alt det andet gejl? :innocent::tongue:

Og lige noget ordentligt musik :nonono:

Edited by chalZe
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Ellers gode workout! :superman: Men var der ikke ngoet med du træner styrkeløft? Hvor er wraps'ne og alt det andet gejl? :innocent::tongue:

Hey og velkommen i loggen. Altid dejlig med besøg :smile:

Wrapsne ligger i skabet :innocent:

Alt det andet gejl er jeg desværre ikke rigtig indehaver af, og har heller ikke så tit nogen til at hjælpe mig der ved noget om den slags.

Så i det daglige er det kun SL sko og bælte jeg bruger, selvom jeg elsker gejl og gerne brugte hele baduljen hver gang :tongue:

Meeeen, nu er licensen jo ved at være i hus, så jeg burde jo nok overveje at anskaffe mig dragt og trøje på et eller andet tidspunkt. Men indtil da må jeg nøjes med at stille op uden udstyr.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Metallica er lidt vattet, ja, men det andet er det eneste, der dur :cool:

Jeg har hørt rigelig skumle versioner af den sang på pubber rundt omkring i Skotland da jeg boede derovre :laugh: Jeg synes faktisk bedst om Thin Lizzy's version, men det er nok fordi jeg havde kendt den i årevis før Metallica kom frem med deres.

Her er lige lidt mere, bare fordi...

Keziah Jones - Rythm is love

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d 25. januar

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 7 dag 3

Volumen dag - ben, ryg, biceps

Frontsquat

2x6x20kg

-for lige at få hoftebøjerne langsomt igang

Squat

1x6x20kg

1x6x30kg

1x6x40kg

- Bælte på

6x6x45kg

- korte pauser mellem workset

Kørte faktisk udemærket idag. Det var ikke specielt tungt, men det bliver nu alligevel lidt grimt til sidst når jeg kører så mange reps :innocent:

Dødløft

6x6x55kg

-jeg havde taget magnesium med idag (det er der jo ikke i klubben til hverdag) og det hjalp virkelig. Rart ikke at skulle bekymre sig om grebet. Kunne endda køre de to sidste sæt med dobbelt overhåndsgreb :smile: Så må vi se, hvor længe dre går, før nogen kommer efter mig fordi jeg sviner deres fine stænger :tongue:

Supersæt

Kabel rows

5x8x35kg

supersættet med

BB biceps curls

5x12x15kg

og så skulle jeg egentlig have været til taekwondo lige bagefter, men det trak ikke rigtig :innocent:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Fredag d 26. januar

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 7 dag 4

Volumen dag - Bryst, skulder triceps

Bænkpres

1x6x20kg

1x6x25kg

6x6x30kg

Militærpres

6x6x20kg

Crunches på bold

3x12xmig

Kabel pushdown

3x15x15kg

Jeghavde min veninde med derned som absolut ikke er vant til at lave styrketræning, og egentlig var hendes plan at hun bare skulle løbe, men jeg fik hende overtalt til at løfte lidt jern bagefter

Jeg satte hende til:

Pulldown

Bænkpres

Benpres

Militærpres

Leg curl

Mave på bold

kabelrow

Jeg forøgte også at få hende til at sqatte og lave rumænsk DL (i stedet for legcurl) men det kunne hun slet ikke finde ud af :tongue:

Tror næden jeg har lokket hende til at kommemed derned ihf en gang om ugen. Og selvom det ikke er meget, så er det da en start trods alt :superman:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Mandag d 29. januar

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 8 dag 1

ME dag - ben, ryg, biceps

Frontsquat

2x6x20kg

-for lige at få hoftebøjerne igang

Squat med pause i bunden

1x6x20kg

1x6x30kg

1x6x40kg

bælte på

1x6x45kg

1x6x50kg

i sidste sæt var det ikke alle reps der var særlig kønne, men den kom da op

YAtesrows

4x8x40kg

Rumænsk dødløft

4x8x55kg

Supersæt

BB hammercurls

5x8x15kg

supersættet med

kabelcurls

5x15x15kg

Fin træning med masser af overskud i squatten

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 30. januar

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 8 dag 2

ME dag - bryst, skulder, triceps

CG bænkpres

1x6x20kg

1x6x25kg

1x6x27,5kg

1x6x30kg

1x5x32,3kg

Supersæt

DB skulderpres

5x8x9kg

supersættet med

DB rear laterals

5x15x3kg

Crunches på bold

3x12xmig

Rotatorcuff

3x10x3kg

Fin træning idag.

Jeg havde vagt dernede idag, hvilket betyder at man er ansvarlig i to timer... det er fint nok, for man kan træne samtidig, men det er sgu lidt irriterende at være strandet dernede to timer, hvis man har overstået sin træing på en time. Især, hvis der ikke er en sjæl at snakke med, ud over ham bonderøven der ikke kan finde ud af at snakke pænt til folk... ham gider jeg ihf ikke snakke med :dry:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Teakwondo-træning

Højt og lavt graduerede

v/ René og Marianne

Den første tims stod René for, og det var hårdt og svedigt. En masse stræk og en hulens masse pulstræning

Den sidste time stor Marianne for, og her fik vi lov at øve en masse grundteknik og gå en masse taegeuk, hvilket resulterede i at jeg nu kan den første Il jang :superman:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Fredag d 2. februar

Morgenvægt 50,5kg

hvilket betyder at jeg har taget omkring 3 kg på på de her 8 uger denne omgang WSB har varet. Jeg er bestemt blevet stærkere, og jeg synes faktisk jeg kan se på mine arme :blink: at der er sket noget. Bliver spændende at se senere, om det er noget der bliver, når jeg cutter, eller om det smelter væk igen :tongue:

Når jeg næste weekend har maxet, er det tid til cut, for ud over at jeg kan se det på armene, så synes jeg faktisk også der er begyndt at snige sig lidt appelsinhud på ballerne :blush: og det kan vi ikke lide :nonono:

Men øv, hvor bliver det kedeligt at cutte, kan meget bedre li at bulke

:laugh::innocent:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 8 dag 3

Volumen - Bryst, skulder, triceps

Bænkpres

1x6x20kg

1x6x25kg

1x6x30kg

5x6x32,5kg vel en slags PR

Kørte bare rigtig fint idag. Nemt at lave godt opspænd og god fart fra bunden af løftene

Militærpres

6x6x20kg

kørte også rigtig fint

Crunches på bold

3x12xmig

Triceps pushdown

3x15x15kg

Næste træning, som er sidste gang WSB, er i IK med Boxen og Lange Jesper i morgen

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige ved at tro at jeg vejer mere end jer to til sammen. :cool:

JA, det er nok ikke helt galt :wink:

Lørdag d 3. februar

Træning i IK99

med Boxen, Jesper, Sune, Emil og sikkert flere MOL'ere som jeg ikke lige kendte

BB inspireret WSB uge 8 dag 4

Volumen dag - ben, ryg, biceps

Squat

2x6x20kg

1x6x30kg

1x6x40kg

3x6x45kg

2x6x40kg

-mine hoftebøjere var temmelig ømme og det kørte ikke sådan rigtig godt, så jeg hoppede ned på 40kg i de sidste to sæt

Dødløft

6x6x55kg

-overhåndsgreb på så mange reps som muligt

og det tog så 1½ time :blink: sprang de sidste to øvelser over

Så står den på en uges deload og derefter max-forsøg

Håber lidt på at nappe noget i stil med 65/42,5/85 , men 60/40/80 er nok mere realistisk... :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

... Og det er først nu at jeg fatter at du også træner i IK. Jeez... :blush::laugh:

Du må lige sige hej næste gang du kigger forbi. Var der godt nok ikke i dag, men plejer at rende rundt i svede dernede et par gange om ugen. God træning ellers, der er jo noget sært opløftende ved trunter er squatter... :smile: Happy deload.

Link to comment
Share on other sites

... Og det er først nu at jeg fatter at du også træner i IK. Jeez... :blush::laugh:

Du må lige sige hej næste gang du kigger forbi. Var der godt nok ikke i dag, men plejer at rende rundt i svede dernede et par gange om ugen. God træning ellers, der er jo noget sært opløftende ved trunter er squatter... :smile: Happy deload.

Camilla var æresgæst i dag :wink: Kun de super friske og seje IK'ere, der træner om lørdagen, har fået lov til at møde hende :tongue:

Link to comment
Share on other sites

... Og det er først nu at jeg fatter at du også træner i IK. Jeez... :blush::laugh:

Du må lige sige hej næste gang du kigger forbi. Var der godt nok ikke i dag, men plejer at rende rundt i svede dernede et par gange om ugen. God træning ellers, der er jo noget sært opløftende ved trunter er squatter... :smile: Happy deload.

Camilla var æresgæst i dag :wink: Kun de super friske og seje IK'ere, der træner om lørdagen, har fået lov til at møde hende :tongue:

:laugh::laugh:

Yup, kom bare lige forbi til en hurtig omgang sammen med Anna.... men mon ikke jeg kommer igen en anden gang?

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Haaaaaah! Lee'd :superman::w00t:

:blink:

Mandag d 5. februar

Træning i FK Thor

Deload træning

Squat tekniktræning

3x3x20kg

5x3x30kg

1x3x40kg

2x2x40kg

Kvarte squats

og vægttilvænning inden max-forsøg næste uge

1x3x50kg

1x3x60kg

2x2x70kg

-uh, 70 kg er tungt og jeg følte jeg var ved at krølle sammen :laugh: Bælte på, næste gang jeg skal more mig med den slags

Bænkpres

1x6x20kg

5x5x25kg

-så dynamisk som muligt

Kabelrows

4x8x30kg

Skulder laterals

3x10x4kg

Mine hoftebøjere er rigtig ømme, når jeg starter træningen, så jeg tror bare de skal have lidt fred her resten af ugen inden max-forsøg. Bortset lige fra i morgen, hvor jeg har scoret mig lidt teknik-hjælp. Men der bliver det bestemt ikke tung træning

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share