CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Hun squatter til et godt stykke under parallel, men hendes røv stritter helt vildt og hendes ryg hælder mere end 45 grader på vej op. Jeg får det helt godt med min egen squat efter at have set det og min stil er ellers ret ussel :crazy:

Det er også Lars der har instrueret, hvad havde du regnet med?

Link to comment
Share on other sites

Hun squatter til et godt stykke under parallel, men hendes røv stritter helt vildt og hendes ryg hælder mere end 45 grader på vej op. Jeg får det helt godt med min egen squat efter at have set det og min stil er ellers ret ussel :crazy:

Hmmm, måke skulle jeg satse på mere marathonløb eller taekwondo i stedet for alt det her styrkeløft :innocent:

Nå, øvelse gør mester

Tirsdag d 26. december

Træning i TSK

med Bogs og Rommelkuglen

BB inspireret WSB uge 3 dag 2

ME dag - bryst, skulder, triceps

Pushpress

1x6x20kg

1x6x22,5kg

1x6x25kg

1x5x27,5kg

-svært, måske fordi det var første gang jeg prøvede den...

Supersæt

DB skulderpres

5x8x7,5kg

supersættet med

rear laterals

5x15x3kg

Rotatorcuff

3x10x3kg

Mave med belastning

3x8xnoget

Derefter hjem til Bogs og hygge med tøsesludder, god mad, glögg og pebernødder. :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

God morgen C,

Det ser rigtig fint ud :4thumbup: Er du ikke selv ved at være tilfreds?

Hvad angår din frontsquat, så ser den bestemt også fornuftig ud. Husk dog at holde spændet i mave/ryg i bunden af løftet.

Hilsen

Hr. K

Hmm, tilfreds bliver man vel aldrig :innocent: Men jeg synes faktisk jeg kan se at der er sket noget efterhånden, og det er sgu fedt :cool:

Onsdag d 27. december

Aftencardio

Løb 3,2 km @ ca 18 min

- i bælg ravende mørke på landet sammen med en veninde. Ikke en særlig lang tur, men lidt er vel bedre end ingenting :innocent:

Prøvede min i-pod+sportskit som jeg fik i julegave. Den viser noget forkert på distancen, så jeg må lige en tur på løbebånd og kalibrere den i morgen... Ellers ret fedt med den slags lir :superman:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hey Camilla :bigsmile:

Jeg er forelsket i din squat-stil :wub: Det må være endnu et nytårsfortsæt, at få styr på denne øvelse :w00t:

- Pia (Bambi) s03000.gif

Hihi, jeg er sikker på at du squatter pænere end mig... min er faktisk temmelig grim, især når der kommer mere vægt på :innocent:

Men ja, det er også mit nytårsforsæt. Styr på Squat og frivend :superman:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Lidt at kigge på:

Frontsquat 30kg

Beklager at jeg squatter sidelæns i stedet for opad :blush:

Og så et par billeder af dagsformen, taget af superfotografen Bogs :laugh:

Sikke en dejlig lav fedtprocent du holder dig... :4thumbup: total misundelig :cool:

Fine front-squat, må dog også give Hr.Kirchebrandt ret i du lidt mister dit opspænd i bunden af øvelsen, og lukker lidt sammen i hoften. Jeg gør selv det samme hvis jeg får lidt for mange kilo på eller begynder at blive træt :superman:

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Sikke en dejlig lav fedtprocent du holder dig... :4thumbup: total misundelig :cool:

Fine front-squat, må dog også give Hr.Kirchebrandt ret i du lidt mister dit opspænd i bunden af øvelsen, og lukker lidt sammen i hoften. Jeg gør selv det samme hvis jeg får lidt for mange kilo på eller begynder at blive træt :superman:

KnuZ Anita

Tak skal du have. Ja min fedtprocent på overkroppen fejler bestemt ikke noget. På røv og lår er en helt anden snak... Du får lige et billede at smug-kigge på:

post-7698-1167245283_thumb.jpg

Ja, det er ikke let at squatte :nonono:

Ej, jeg øver mig flittigt, men det ville nok være en fordel, hvis jeg havde en at træne sammen med, som havde god erfaring i squat (og dødløft for den sags skyld). Men det forefindes der desværre ikke lige i Thor :unhappy:

Overvejer dog lige i øjeblikket om jeg kunne putte en teknik-dag ind i programmet uden at det går ud over min styrke. Så kunne jeg træne noget meget let squat og frivend der med fokus på teknik...

Nogen kloge hoveder der kan overskue om det kan lade sig gøre?

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have. Ja min fedtprocent på overkroppen fejler bestemt ikke noget. På røv og lår er en helt anden snak... Du får lige et billede at smug-kigge på:

post-7698-1167245283_thumb.jpg

Ja, det er ikke let at squatte :nonono:

Ej, jeg øver mig flittigt, men det ville nok være en fordel, hvis jeg havde en at træne sammen med, som havde god erfaring i squat (og dødløft for den sags skyld). Men det forefindes der desværre ikke lige i Thor :unhappy:

Overvejer dog lige i øjeblikket om jeg kunne putte en teknik-dag ind i programmet uden at det går ud over min styrke. Så kunne jeg træne noget meget let squat og frivend der med fokus på teknik...

Nogen kloge hoveder der kan overskue om det kan lade sig gøre?

-Camilla

Eftersom vi er kvinder, så skal der jo helst være lidt ekstra på bagen, medmindre man har gennemgået en diæt.... !! Så synes det ser helt fint ud..... !! :4thumbup:

Du kan sagtens indlægge teknik dage, jeg kører teknik/let hver anden gang. Du vil så bare skulle have lidt flere rep og sæt for at opnå samme effekt. Jeg kan faktisk tit bedre mærke mine teknikdage frem for de tunge dage. Desuden vil teknikdagene hurtig gøre at du kan kører meget tungere på dine tunge dage. I det korte løb går det måske ud over din styrke, men i det lange løb er jeg sikker på du vinder mere styrke på det :superman:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Lidt at kigge på:

Frontsquat 30kg

Beklager at jeg squatter sidelæns i stedet for opad :blush:

Og så et par billeder af dagsformen, taget af superfotografen Bogs :laugh:

Hey Camilla,

Dagens tip til front squats fra VL-træner Anders: når du skal opad, skal du op med brystet (op med kasserne, som han så pænt udtrykker det :tongue: ), skyd det frem alt, hvad du kan, og husk at holde albuerne oppe, det hjælper på det! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Camilla,

Dagens tip til front squats fra VL-træner Anders: når du skal opad, skal du op med brystet (op med kasserne, som han så pænt udtrykker det :tongue: ), skyd det frem alt, hvad du kan, og husk at holde albuerne oppe, det hjælper på det! :wink:

Op med kasserne :boobs:

Det er sgu da til at huske... det vil jeg prøve næste gang :laugh:

Torsdag d 28. december

Træning i FK Thor

Lidt løb påløbebånd for at kalibrere min nye i-pod og sportskit... hvilket resulterede i at den gik helt ned :dry: Nu står den bare med samme skærmbillede og man kan ikke gøre en dyt. Ved ikke helt hvad jeg nu stiller op med den. Ih, teknik altså :nonono:

Lidt tekniktræning

Squat

3x10x20kg

Jeg prøver virkelig at få den dumme hofte fremad når jeg skal op, men den vil sgu ikke. Men knæene blev da ude på plads...

Frontsquat

3x7x10kg

synes det er lidt lettere med pæn form her... men opstændet i bunden er stadig ikke på plads...

Squat

en del tripler, doubler og singler med 30kg

stadig svært med opspændet i bunden , men dte går alligevel bedre når jeg fokuserer på det... og så alligevel kommer der en ultra grim rep ind i mellem :dry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Op med kasserne :boobs:

Det er sgu da til at huske... det vil jeg prøve næste gang :laugh:

Torsdag d 28. december

Træning i FK Thor

Lidt løb påløbebånd for at kalibrere min nye i-pod og sportskit... hvilket resulterede i at den gik helt ned :dry: Nu står den bare med samme skærmbillede og man kan ikke gøre en dyt. Ved ikke helt hvad jeg nu stiller op med den. Ih, teknik altså :nonono:

Lidt tekniktræning

Squat

3x10x20kg

Jeg prøver virkelig at få den dumme hofte fremad når jeg skal op, men den vil sgu ikke. Men knæene blev da ude på plads...

Hey søde,

Mht Ipod - prøv at trykke på den midterste knap og holde den inde i et godt stykke tid, så resetter den.

Mht hoftens fremadføring i squat - det kan være, at det hjælper, hvis du prøver at aktivere den nederste del af maven og dit bækkenbund, når du skal opad (Jeg skal nok lære dig et par tricks på fredag :wink: Er jo ikke pilates instruktør for ingenting... :tongue: ). Det kan i øvrigt godt være, at det også hjælper dig med at holde opspændet i bunden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey søde,

Mht Ipod - prøv at trykke på den midterste knap og holde den inde i et godt stykke tid, så resetter den.

Mht hoftens fremadføring i squat - det kan være, at det hjælper, hvis du prøver at aktivere den nederste del af maven og dit bækkenbund, når du skal opad (Jeg skal nok lære dig et par tricks på fredag :wink: Er jo ikke pilates instruktør for ingenting... :tongue: ). Det kan i øvrigt godt være, at det også hjælper dig med at holde opspændet i bunden :wink:

Virker ikke, det har jeg allerede prøvet... Den er helt død :cry:

Glæder mig til at lære tricks i morgen :laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

MrNiceGuy--> Tak for det... sjovt nok bliver stilen ikke pænere af at der kommer flere kg på :dry:

Fredag d 29. december

Træning i IK99

sammen med Bogs, Rommel, Sune J, Tunen, Henning Friis, PT Poul og muligvis flere MOL'ere som jeg ikke lige øjnede..

BB inspireret WSB uge 3 dag 3

Volumen dag - Ben, ryg

Squat

1x6x20kg

1x6x30kg

1x6x45kg

1x4x45kg

4x6x45kg

-skulle egentlig have været 6x6x45kg, men stangen gled ned ad ryggen på mig i 2. workset :blush:

Dødløft

6x6x55kg

easy peasy... måske fordi jeg ikke overholdt de timede pauser i dag

Yatesrow

4x8x45kg

BB curls

1x10x15kg

Hyggelig omgang. Og om et øjeblik går turen videre hjem til Bogs, hvor vi skal spise en masse og drikke os i hegnet :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share