Mark Howard


delinquent
 Share

Recommended Posts

Mark Howard, der tidligere havde fået et gult kort for at trille bolden væk efter et dømt frispark, satsede meget i en tackling midt på banen. Der blev dømt frispark og englænderen fik sit andet gule kort i situationen og dermed rødt kort.

Dette kommer efter hans lidt tynde udvisning mod Eintracht, som han selv dog bidrog virkelig meget til.

Loose cannon?

Link to comment
Share on other sites

synes den udvisning nede i Frankfurt var etfejlskøn fra dommerens side.

Faktisk synes en mand som Morten Rasmussen har gjort sig mere uheldigt bemærket i de 2 kampe, men han har så været ufattelig heldig at slippe afsted med det. Han har lavet straffe der ikke blev dømt i begge kampe blandt andet

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Han er en ung forsvarsspiller. så sådanne ting sker i kampens hede. Udover Frankfurt og FCK kampene mener jeg, at han har gjort det meget godt. Han skal dog ikke lave mange flere af den slags narrestreger før min tålmodighed er opbrugt.

Ja, det er nok bare ulempen ved at have stoppere på 20år... PerPer lavede også en håndfuld røde kort i starten - såvidt jeg da husker, det er jo efterhånden længe siden nu. Meeeen det er immervæk nogle pænt dyre fuck ups. I teorien kunne han jo dårligt gøre det værre.

Link to comment
Share on other sites

synes den udvisning nede i Frankfurt var etfejlskøn fra dommerens side.

Faktisk synes en mand som Morten Rasmussen har gjort sig mere uheldigt bemærket i de 2 kampe, men han har så været ufattelig heldig at slippe afsted med det. Han har lavet straffe der ikke blev dømt i begge kampe blandt andet

Der var sku da ikke straffe i FCK-BIF kampen på noget tidspunkt. Det eneste tidspunkt hvor det rent faktisk er lige ved og næsten river Berglund, M.rasmussen i trøjen voldsomt (ville have ødelagt en fck trøje, de holder nemlig ikke til en skid), også sparker rasmussen ud efter bolden og rammer Berglund, men på dette tidspunkt burde der have været dømt frispark til Rasmussen, at dommeren så bare lader den gå til målspark kan jeg ikke se noget problem i...

Men back til topic, så må man sige det var utroligt fjollet gjort af M.Howard. Det ødelagde den kamp total.

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hvad Brøndby-spillerne brokkede sig over, da han blev udvist. Den første er i følge fodboldreglerne et gult kort, og det er den anden i hvert fald også!

Men han er ung og han skal nok komme tilbage. Vi har vel allesammen kvajet os.

Jeg husker min egen fodboldkarriere, hvor jeg følte mig meget uretfærdigt behandlet fordi jeg først fik et gult kort for ikke have trøjen i bukserne. Jeg proppede den naturligvis på plads og spillede videre. Derefter blev der begået straffespark på mig. Jeg blev sparket ned og min trøje blev samtidig revet i stykker. To minutter efter var dommeren der igen: "Hvis du ikke putter den bluse ned i bukserne igen ryger du ud." Hvorefter jeg gjorde det eneste jeg fandt naturligt: Tog den af, rullede den sammen til en pølse og puttede den ned i mine shorts.

Sindssygt barnligt! Og behøver jeg bemærke at det gav et rødt kort?

(Skal lige nævnes at jeg var 14, og at der dengang var meget fokus på det der med trøjerne.)

Men synd for Howard at han får sådan en uheldig start i Brøndby.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hvad Brøndby-spillerne brokkede sig over, da han blev udvist. Den første er i følge fodboldreglerne et gult kort, og det er den anden i hvert fald også!

Men han er ung og han skal nok komme tilbage. Vi har vel allesammen kvajet os.

Jeg husker min egen fodboldkarriere, hvor jeg følte mig meget uretfærdigt behandlet fordi jeg først fik et gult kort for ikke have trøjen i bukserne. Jeg proppede den naturligvis på plads og spillede videre. Derefter blev der begået straffespark på mig. Jeg blev sparket ned og min trøje blev samtidig revet i stykker. To minutter efter var dommeren der igen: "Hvis du ikke putter den bluse ned i bukserne igen ryger du ud." Hvorefter jeg gjorde det eneste jeg fandt naturligt: Tog den af, rullede den sammen til en pølse og puttede den ned i mine shorts.

Sindssygt barnligt! Og behøver jeg bemærke at det gav et rødt kort?

(Skal lige nævnes at jeg var 14, og at der dengang var meget fokus på det der med trøjerne.)

Men synd for Howard at han får sådan en uheldig start i Brøndby.

hahaha..... :devil:

Genialt træk!

(og jeg er 29, men synes nu stadig den var god)

Link to comment
Share on other sites

ville have ødelagt en fck trøje, de holder nemlig ikke til en skid

afslut tudefjæs

Men han er ung og han skal nok komme tilbage. Vi har vel allesammen kvajet os.

Jeg husker min egen fodboldkarriere, hvor jeg følte mig meget uretfærdigt behandlet fordi jeg først fik et gult kort for ikke have trøjen i bukserne. Jeg proppede den naturligvis på plads og spillede videre. Derefter blev der begået straffespark på mig. Jeg blev sparket ned og min trøje blev samtidig revet i stykker. To minutter efter var dommeren der igen: "Hvis du ikke putter den bluse ned i bukserne igen ryger du ud." Hvorefter jeg gjorde det eneste jeg fandt naturligt: Tog den af, rullede den sammen til en pølse og puttede den ned i mine shorts.

Men synd for Howard at han får sådan en uheldig start i Brøndby.

heh fed historie.

jeg har da også fået mine gule kort gennem tiden som forsvarsspiller. blandt andet efter at have skubbet lidt til jonas kamper for ca 4år siden. jeg var selvfølgelig hurtigere end ham og tog bolden efter at have lagt lidt vægt fra min skulder og videregivet den til ham, der selvfølgelig faldt og dommeren mente det var skub i ryggen fordi jeg kom løbende bagfra. det resulterede selvfølgelig i et gult kort da der kun var en anden forsvarspiller udover mig - altså oplagt målchance.

men jeg har da aldrig fået et der var så hovedløst som howards første mod fck. kampen mod frankfurt har vel nok nærmest kostet ham flere millioner for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Tipsbladet har lige haft en historie om ham. Her bliver det sagt, at han ellers altid har været rolig på banen.

IMO findes der ingen undskyldning for det første gule han får. Der er ikke engang en farlig situation under opsejling.

Nr. 2 er hvad der kan ske, for en urutineret forsvarsspiller.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share