proteinpulver - bliver det tykt når for gammelt?


Twisttmann
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har lige fået fat i noget 92+ protein... må desværre ikke nævne mærket hvilket i dette tilfælde ville gøre det noget nemmere...

Mit spørgsmål kører på om det skal være så tykt... 30g til 30cl mælk = en meget tyk masse som er besværlig at drikke... Dette mål er dog anført på bøtten.

Det har overskredet sidste salgsdato, men smagen er egentlig ikke ringere, så derfor tvivler jeg på at det er fordi datoen er overskredet.... Men har I nogen erfaringer med det??

Hvis I gerne vil vide hvilket specifikt mærke må I lige skrive til mig... har 2 forskellige mærker fra samme producent som er på denne måde. Så tænkte at nogle måske netop har prøvet disse 2 typer uden den tykke konsistens....

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke forestille mig det bliver tykkere når det bliver for gammelt - Så skulle det da lige være mælken der er noget galt med :tongue:

Jeg har engang selv købt et produkt i det center jeg træner i, som jeg slet ikke kunne få ned, da det dannede en slags grød-masse da jeg kom mælk i det. Hvis du vil ha navnet på du sende en PM. Det kunne godt lyde som noget af det samme. Dette kunne jeg ikke engang drikke, så jeg måtte smide det ud.

Link to comment
Share on other sites

jeg har prøvet lige det du skriver, jeg vidste at det var en måned for gammelt og fik det billigt. Det var ikke sådan at der var gået noget mikrobiologi i så jeg blev syg, og jeg havde kørt med mærket før, men 30g pulver til godt over en halv liter vand og det blev herre tykt, men smagte ellers ok... Det kan være et tilfælde...

Link to comment
Share on other sites

Brug vand i stedet for. Så bliver det ikke for tykt. Selvom der måske står 30 cl. væske på bøtten, så må du jo bare bruge den mængde, der skal til, for at du kan drikke det.

Betina

Den kan jeg godt synge med på. En ting er hvad de skriver på bøtten, noget andet er hvad der er bedst for dig. Det vigtigste er at du kan drikke det, og helst uden at blive træt af det lige med det samme, så hvad de skriver af blandingsforhold er irrelevant. Jeg vil dog også råde dig til at bruge vand der da måske skal lidt mindre til

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share