Er jeg en fusker?


Goldendreams
 Share

Recommended Posts

Nej du er ikke en fusker, selvfølgelig må man hjælpe hinanden, i mit center prøver vi at få folk til at træne med andre så de kan motivere hinanden (det er også i en stor kæde) FDK har sgu en underlig politik. :blink:

Godt vi lige fik genoplivet det emne. :tongue:

Hint: Det er en god idé at tjekke datoen for sidste indlæg inden man svarer.

Link to comment
Share on other sites

Godt vi lige fik genoplivet det emne. :tongue:

Hint: Det er en god idé at tjekke datoen for sidste indlæg inden man svarer.

Men hvis man nu sys det er spændende og gerne vil give sit besyv med, så er det da fint nok ikke.. Hr Max :laugh::smile:

Det kan faktisk være dejligt med gamle emner, der indimellem dukker op... ligesom din log efter 14 dages fravær :tongue: Det er gaaaaaaaaaz :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Men hvis man nu sys det er spændende og gerne vil give sit besyv med, så er det da fint nok ikke.. Hr Max :laugh::smile:

Det kan faktisk være dejligt med gamle emner, der indimellem dukker op... ligesom din log efter 14 dages fravær :tongue: Det er gaaaaaaaaaz :innocent:

Jeg ved det, jeg ved det.

Det skal jo heller ikke lyde som om man ikke må skrive i emner så snart de er "udløbet", jeg synes bare ofte jeg ser sådan en kommentar hvor det virker ret tydeligt at personen ikke lige har overvejet at emnet altså er 6mdr+ gammelt.

PS: Du er hermed udfordret til at finde et sted i min log, hvor der ikke er opdateret i 2 uger. :tongue: Tror max er en enkelt, og der var jeg på ferie. Nå! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kære Mol'boere,

Har brug for Jeres inputs da jeg netop er blevet kaldt en fusker og gerne vil høre forskellige meninger, hvis der er nogen...

Sagen er den at min veninde spurgte mig om jeg ville hjælpe hende igang med at træne - i realiteten har hun brug for et ordentligt los bagi og mener åbenbart at jeg var den rette :innocent:

Hun har kort til FitnessDK og har haft det længe uden at bruge det (som så mange andre). Jeg selv træner et helt andet sted. Hun har så meldt mig ind i FitnessDK for den korteste mulige periode som var 3mdr. selvom vi i realiteten nok kun havde brug for 1mdr. netop for at der ikke skulle være nogle problemer.

Vi har de sidste 14 dage trænet 1-2 gange ugentligt i et center, hvor jeg har hjulpet hende med øvelsesvalg og vist hende hvordan de skulle udføres og det har været uden problemer. Idag var vi så i et andet center og efter en ½times træning kom en fyr over og præsenterede sig som centerchef og forklarede at det vi lavede var fusk og spurgte til om jeg var personlig træner - vi forklarede ham at jeg var medlem og blot hjalp min veninde, men han fortsatte med at det vi lavede var fusk og at hvis jeg var personlig træner kunne jeg enten blive tilknyttet FitDK eller lease mig ind - jeg prøvede så IGEN at forklare ham at jeg IKKE er personlig træner og blot hjalp min veninde, så begyndte han at fable om advarsler på vores kort osv. osv. osv.

Det skal understreges at der absolut INGEN penge er mellem os - jeg gør det her som en venindetjeneste og at det ikke er noget der skal fortsætte over en længerevarende periode.

Jeg har selvfølgelig forståelse for at FitDK er en forretning der skal tjene penge men min veninde ville ALDRIG poste penge i en personlig træner og derfor virker det på mig som enormt småligt og med fokus på profit.

Jeg kan også godt se at han må have været udsat for en hel del svindel og humbug siden han overhovedet ikke ville høre hvad vi sagde...

Nu er mit spørgsmål så ER JEG EN FUSKER??

GD :elvis:

Nej det er ikke fusk. Men hvis f.eks tager hele hold af din familie med, så kunne jeg godt forstå at de ville blive lidt sure.

Det er da okay at hjælpe en ven/veninde, så nej det er ikke fusk. :-)

/Jonathan

post-14730-1176736604_thumb.jpg

Edited by Jonathan
Link to comment
Share on other sites

Men hvis man nu sys det er spændende og gerne vil give sit besyv med, så er det da fint nok ikke.. Hr Max :laugh::smile:

Det kan faktisk være dejligt med gamle emner, der indimellem dukker op... ligesom din log efter 14 dages fravær :tongue: Det er gaaaaaaaaaz :innocent:

Det må være min du mener hehe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nej det er ikke fusk. Men hvis f.eks tager hele hold af din familie med, så kunne jeg godt forstå at de ville blive lidt sure.

/Jonathan

Hvorfor? Hvis de betaler medlemsskab er det imo helt i orden!

Længe leve tråden!! :tongue:

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved det, jeg ved det.

Det skal jo heller ikke lyde som om man ikke må skrive i emner så snart de er "udløbet", jeg synes bare ofte jeg ser sådan en kommentar hvor det virker ret tydeligt at personen ikke lige har overvejet at emnet altså er 6mdr+ gammelt.

PS: Du er hermed udfordret til at finde et sted i min log, hvor der ikke er opdateret i 2 uger. :tongue: Tror max er en enkelt, og der var jeg på ferie. Nå! :laugh:

Hvem sagde... mol-nørd :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share