Jay Cutlers massage video


Axethrower Skovdød
 Share

Recommended Posts

Nappet fra en tråd på T-Nation.

http://www.youtube.com/watch?v=kAFfu_A2Yv8...ted&search=

Læg mærke til 4:00 hvor terapeauten, skiller Jays bicepshoveder, det ser vildt ud! Han graver bare ned i ham.

Citat der kunne misforståes:

"Jay needed the tool, Jay could take more than I could give him with my body"

Hmmm :dry:

Edited by Axethrower Skovdød
Link to comment
Share on other sites

Læg mærke til 4:00 hvor terapeauten, skiller Jays bicepshoveder, det ser vildt ud! Han graver bare ned i ham.

Nu vil jeg ikke være lyseslukker for det ser nu lidt sygt ud, men noget særligt fantastisk er det nu ikke - tror de fleste af os kan gøre det samme.

Selv med min fedtprocent og moderate bicep str. 40 er det ingen sag at få tommeltotten ned mellem hovederne. Fidusen er at finde delingen der sidder længere inde mod kroppen end jeg havde forventet. Hvis man flexer biceps kan man (afhængigt af spæklag) se at den ser lagdelt ud. Hold fokus på det sted det skiller og stræk armen, slap af op sæt fingeren i. Ellers vil et flex afsløre at der i albue-enden hæftes en smule længere mod uderarmen på indersiden af armen. Stræk og slap og lad en usynlig linie løbe op langs armen og dér sætter du fingeren i.

Kein hexerie.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share