Styrkeløft udstyr


jenz
 Share

Recommended Posts

Hvilket leje har du tænkt dig prisen skulle ligge i??? hvor brugt er udstyret??

Lidt ca. priser, er dog til at forhandle med, hvis man syntes de er helt hen i vejret :smile:

trøjen 200kr Den er rimelig brugt, men den fejler intet.

Inzer dragter 300kr den store dragt er L^P´s gamle dragt (ifølge ham, er den kun brugt 2 gange til stævner http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=30636) den anden er en jeg har fået stort set helt ny fra erik. Har selv brugt den til 2 stævner, ellers nogle gange til træning. Begge dragter er i fin stand

Metal dragt 400kr

Har kun brugt den til dødløft i en kort periode, men det virkede ikke for mig. Den var helt ny, da jeg fik den

Link to comment
Share on other sites

tjoo måske, men den sidder nok rimelig stramt(hvilket vel ikke gør noget :wink: ). Dragten er pænt stor til mig

Næste gang du kommer i klubben, kan jeg da tage den med så kan du lige prøve den :smile:

ps. bruger selv en titan 36. Vil sige at metallen er en lille smule større end den

Edited by jenz
Link to comment
Share on other sites

tjoo måske, men den sidder nok rimelig stramt(hvilket vel ikke gør noget :wink: ). Dragten er pænt stor til mig

Næste gang du kommer i klubben, kan jeg da tage den med så kan du lige prøve den :smile:

ps. bruger selv en titan 36. Vil sige at metallen er en lille smule større end den

Så er det nok ikke helt ved siden af :bigsmile:

Hvornår er du i klubben igen?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

BUMP

ligger stadig inde med følgende:

1. stk. inzer hardcore str. 29 300kr

1. stk. inzer hardcore str. 31 300kr

1. stk. metal squatter str. 44 400kr

Er dog til at forhandle med, hvis man syntes at priserne er helt urimelige :smile:

Skriv her eller PM mig hvis interesseret

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share