stor røv!


hotfyrmv
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

Jeg er en dreng på 18 år, som synes at min røv er for stor. Jeg er 180 høj og vejer 82 kg. Jeg har trænet et år nu. Er der nogen som har nogle gode råd til at tabe mig på ballerne og måske lårene, uden at jeg taber mig på overkroppen??

Man kan desværre i styre hvor kroppen vælger at snuppe fedtet fra når man er i kalorieunderskud, det som populært kaldes at "punktforbrænde"

Link to comment
Share on other sites

Som allerede skrevet: Man kan ikke punktforbrænde! :hmmm: Desuden, hvis der er for meget fedt på numsen, så er der også på resten af kroppen!, - også selv om det måske fordeler sig pænere der. Altså, smid stille og roligt et passende antal kilo, uden at gå amok med en desideret sultekur. tab fx 500 gram/uge så retter det sig og du bevarer din styrke og form.

held og lykke

Edited by Stephan Bak
Link to comment
Share on other sites

hvorfor vil du ikke tabe dig på overkroppen?

som skrevet før er det ok ganske ok at have en stor ende. min er veltrænet og pigerne kan lide det :4thumbup:

hvis jeg skal være ærlig er en af grundene til at jeg squater; muskelstrukturen på min røv bliver mere lækker.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor vil du ikke tabe dig på overkroppen?

som skrevet før er det ok ganske ok at have en stor ende. min er veltrænet og pigerne kan lide det :4thumbup:

hvis jeg skal være ærlig er en af grundene til at jeg squater; muskelstrukturen på min røv bliver mere lækker.

At omtale sig egen røv som lækker synes jeg virker en anelse hermafrodit/Homosexuelt agtigt :laugh::blink:

Hvis nogle siger jeg har en stor røv, siger jeg bare:"Ja, der skal jo en stor hammer til at slå et stort søm i" :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

At omtale sig egen røv som lækker synes jeg virker en anelse hermafrodit/Homosexuelt agtigt :laugh::blink:

Hvis nogle siger jeg har en stor røv, siger jeg bare:"Ja, der skal jo en stor hammer til at slå et stort søm i" :devil: :4thumbup:

Jeg vil ikke tabe mig på overkroppen, fordi jeg føler, at min overkrop er markeret. Jeg har lidt fedt på overkroppen... Hvad synes i om at steppe??? Får man en mindre røv af det?

Link to comment
Share on other sites

At omtale sig egen røv som lækker synes jeg virker en anelse hermafrodit/Homosexuelt agtigt :laugh::blink:

Hvis nogle siger jeg har en stor røv, siger jeg bare:"Ja, der skal jo en stor hammer til at slå et stort søm i" :devil: :4thumbup:

jeg skrev ikke jeg selv synes min røv er lækker(hvilket jeg dog gør), men at det er min erfaring a kvinderne godt kan lide det...

Link to comment
Share on other sites

Hehe klasse kommentar!! :4thumbup: :tongue:

:cool: :4thumbup:

jeg skrev ikke jeg selv synes min røv er lækker(hvilket jeg dog gør), men at det er min erfaring a kvinderne godt kan lide det...

Jaja, der er såmen ikke noget galt i det du skriver. Personligt synes jeg bare at ordet lækker og ens røv slet ikke hænger sammen :laugh:

En kage kan være lækker, en pige kan være lækker men at optale ens egen fysik (og speciel røven) som lækker hænger slet ikke sammen i min retoriske verden. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:cool: :4thumbup:

Jaja, der er såmen ikke noget galt i det du skriver. Personligt synes jeg bare at ordet lækker og ens røv slet ikke hænger sammen :laugh:

En kage kan være lækker, en pige kan være lækker men at optale ens egen fysik (og speciel røven) som lækker hænger slet ikke sammen i min retoriske verden. :bigsmile:

Min røv ER lækker!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share