Dragon-flags for rookies


Triple T
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har prøvet at søge om de berømte dragon-flags og fandt en udemærket tråd, med video og en langtrukken diskussion :laugh: . Men når jeg ser videon tror jeg ikke, at jeg på nuværende tidspunkt er i stand til at udføre øvelsen korrekt - måske højst én gang. Er der en måde man kan lave dragon-flags på en mindre hård måde, så man kan træne sig op til den rigtige øvelse, eller en lignende øvelse der giver godt i mavsen

MVH TripleT

Link to comment
Share on other sites

Du bestemmer da selv sværheds graden på dragon, ved bare at rykke røven længer ind, eller længere ud?

Hvis du skal udføre dragonflags korrekt, så skal du jo gøre det som ham russeren i videoen.

Der kan du jo ikke selv bestemme sværhedsgraden, da fødderne skal længere ned end røven!

Link to comment
Share on other sites

Dragon-flags er da den som er med i "Rookie" ikke hvor han ligger og kører den på skuldren? Eller har jeg taget helt fejl af en anden øvelse?

Men der kan du da selv bestemme hvor svært det skal være. Jo længere ude røven er jo hårde bliver det, og jo længere inde den er, jo letter bliver det.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har prøvet at søge om de berømte dragon-flags og fandt en udemærket tråd, med video og en langtrukken diskussion :laugh: . Men når jeg ser videon tror jeg ikke, at jeg på nuværende tidspunkt er i stand til at udføre øvelsen korrekt - måske højst én gang. Er der en måde man kan lave dragon-flags på en mindre hård måde, så man kan træne sig op til den rigtige øvelse, eller en lignende øvelse der giver godt i mavsen

MVH TripleT

Bøj benene, så er øvelsen en del lettere at gå til

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share