Kunststofbane i købennavn


gotskov
 Share

Recommended Posts

Er der nogen steder i københavn (Helst Frederiksberg og så tæt på Forum/Radiohuset som muligt) hvor man kan få adgang til en normal 400m kunststofbane, uden at være medlem af en klub?

Årsag, jeg er begyndt at løbe og vil gerne en gang i mellem "teste" mig selv på en præcis distance. Samtidig skal jeg have kaliberet et Polar RS200SD pulsur. Det kan vise hastighed og distance, men skal selvfølgelig kalibreres.

Kan man bare "vade ind" på f.eks østerbro/frederiksberg station som man har lyst, eller er der nogle tidspunkter hvor der er åbent for almindelige mennesker?

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen steder i københavn (Helst Frederiksberg og så tæt på Forum/Radiohuset som muligt) hvor man kan få adgang til en normal 400m kunststofbane, uden at være medlem af en klub?

Årsag, jeg er begyndt at løbe og vil gerne en gang i mellem "teste" mig selv på en præcis distance. Samtidig skal jeg have kaliberet et Polar RS200SD pulsur. Det kan vise hastighed og distance, men skal selvfølgelig kalibreres.

Kan man bare "vade ind" på f.eks østerbro/frederiksberg station som man har lyst, eller er der nogle tidspunkter hvor der er åbent for almindelige mennesker?

Tja, Østerbro stadion kan man godt gå ind på og løbe nogen omgange, det er selvfølgelig ikke 100% tilladt, men der er så heller ikke nogen der tjekker. Jeg har et par gange løbet nogen omgange derinde, og det eneste tilhørsforhold jeg har dertil er et medlemskab i vægtløfter klubben associeret med stadion området...

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Stortset alle atletikbaner (kunststofbaner) er offentlige og må derfor bruges til fri afbenyttelse med mindre andet er angivet ved det pågældende sted. Men hvis du ikke render i vejen for klubbens medlemmer, der selvfølgeligt skal have lov til at træne er der vel intet problem!

VH

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Heps

Nogen der ved om der ligger en tilgængelig 400m bane i nærheden af Sundby / Islands Brygge / Christianshavn / Ørestaden?

Et hurtigt kig på maps.google.com afslørede en fin bane i Sundby idrætspark. Lidt længere ude af englandsvej, lige efter motorvejen på Gemmas alle lå også noget atletik-bane. Det er vist hvad der er på amager.

PS: Var C2 ikke god nok? :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Den der C2 helvedes-maskine kan godt holde sig langt væk :P

Den der Idrætspark i Sundby ligger faktisk ret tæt på mit hjem. Tror jeg vil undersøge det nærmere. Der er lige langt nok ud til Gemmas Allé.

Der er desuden også et anlæg i Kastrup, men det er igen liiiige langt nok væk.

Link to comment
Share on other sites

Den der C2 helvedes-maskine kan godt holde sig langt væk :P

Den der Idrætspark i Sundby ligger faktisk ret tæt på mit hjem. Tror jeg vil undersøge det nærmere. Der er lige langt nok ud til Gemmas Allé.

Der er desuden også et anlæg i Kastrup, men det er igen liiiige langt nok væk.

Der er ikke kunstsof på sundby stadion, det er sort grus, Tårnby stadion er væsentligt bedre, med ny kunststof, det blev lagt for ca 3 år siden mener jeg...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share