Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Det var sødt sagt :innocent:

... men så også cuttet ud i dag :4flex: Ved ikke lige hvad der gik galt :blink:

Fik mig rent faktisk til at tænke på at jeg tror at jeg tager chancen og deltager i mit første stævne uden reel udtømning... tror blot jeg fortsætter som hidtil og så laver små justeringer torsdag/fredag i form af øget kulhydrat indtag med de klassiske fødevarer og blot holder lidt igen på væsken fredag ... leger lidt med det her til aften så må lige vurderer formen i morgen :smile:

Ja du lignede ikke ligefrem en der havde særlig meget behov for en væskeudtømning :blink:

Jeg synes det lyder spændende - eneste problem er, at jeg så er den eneste på flyturen som skal rende på WC konstant :nonono: Hvis vi var 2, kunne de andre måske bedre se det ikke bare skyldes jeg er total unormal :laugh:

Kan så fortælle at jeg VAR I BUSKEN på min gåtur... det var lige før det var x 2 :laugh:

:rofl2:

Utroligt, selv om man tisser 1-2 gange lige inden man går ud af døren, så går der max 10 min før det begynder at presse sig på.. og i løbet af kort tid er man ved at tisse i bukserne :laugh: Jeg har dog ikke været i en busk endnu, men det har dælme været tæt på op til flere gange :innocent:

Eneste fordel ved morgen PW, er at man har tisset af der og ikke fået væske de forgående timer :4thumbup:

Vil blot pointer at jeg har pakket ørepropper samt allierer mig med Bob the Builder (nu på mol) som gerne skulle fremskaffe alle sæsoner af HOUSE :cheer: så jeg er i "doktor" land det meste af tiden :1112:

Hvor er du asocial :laugh:

Bare vent jeg skal nok få din opmærksomhed på en eller anden måde når jeg begynder at kede mig efter 1 times stilhed :surrender: jeg undskylder allerede på forhånd :laugh:

Forresten...

.. har fået mail om at der bliver lavet DVD af hele showet som vi kan købe billigt hvis vi forudbestiller :smile:

Så nu kan vi koncentrere os om FOTO :slut:

Det er jo også genialt med motionscentret i hotellet ... så kan vi lave en helveds masse billeder der lørdag aften samt søndag efter lyst :4thumbup:

Har du DIÆTHJERNE søde ??

Du har da selv sendt det til mig på mail igår, så jeg har læst det med DVD'erne :rofl2::rofl2:

Jeg havde tænkt mig jeg lige ville høre om vi skulle bestille det sammen eller hver for sig...

Lyder rigtig godt med billeder evt lørdag aften... eller i hver fald inden vi får for meget væske i kroppen igen og bliver små oppustede badedyr :hehe:

God arbejdsdag

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor er du asocial :laugh:

Bare vent jeg skal nok få din opmærksomhed på en eller anden måde når jeg begynder at kede mig efter 1 times stilhed :surrender: jeg undskylder allerede på forhånd :laugh:

Bare vent til du får "blikket" hvis du skulle få munddiarré... så skal du nok holde mund :wink:

ahhhh... synes nu vi klarede det meget fint til DM :smile:

Har du DIÆTHJERNE søde ??

Du har da selv sendt det til mig på mail igår, så jeg har læst det med DVD'erne :rofl2::rofl2:

Jeg havde tænkt mig jeg lige ville høre om vi skulle bestille det sammen eller hver for sig...

Nope... rent faktisk ikke :wink:

Men eftersom du ikke havde reageret på det så tænkte jeg nok at det var noget med at du ikke kunne læse dem eller lignende :wink:

Vi kommer jo nok til at købe hver vores da vi er i hver sin klasse ... men vi kan lige snakke om det - sætter det på huskelisten og får bestilt nu uanset hvad :bigsmile:

Lyder rigtig godt med billeder evt lørdag aften... eller i hver fald inden vi får for meget væske i kroppen igen og bliver små oppustede badedyr :hehe:

Vi går KNIPSE amok :slut:

God arbejdsdag

LIGE OVER :111:

Link to comment
Share on other sites

Bare vent til du får "blikket" hvis du skulle få munddiarré... så skal du nok holde mund :wink:

ahhhh... synes nu vi klarede det meget fint til DM :smile:

Hvis jeg får blikket kan du være sikker på jeg holder mund :laugh:

Ej, det skal nok gå... til DM var jeg sjovt nok heller ik så snaksagelig som jeg plejer, tror jeg havde nok at se til med at spise hele tiden og koncentrerer mig om mig selv :tongue:

Nope... rent faktisk ikke :wink:

Men eftersom du ikke havde reageret på det så tænkte jeg nok at det var noget med at du ikke kunne læse dem eller lignende :wink:

Vi kommer jo nok til at købe hver vores da vi er i hver sin klasse ... men vi kan lige snakke om det - sætter det på huskelisten og får bestilt nu uanset hvad :bigsmile:

Okay så er jeg mere rolig... Jeg læste den igår aftes, har bare ikke nået at reagere på det... !!

Jeg regnede os med vi skulle have hver vores film, men tænkte mree på om vi kunen nøjes med at sende en samlet bestillig afsted, i stedet for at vi begge to bestiller hver for sig..

Vi går KNIPSE amok :slut:

LIGE OVER :111:

Takker..

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 25/10-07

Dagen startede egentlig meget godt.. men jeg skal love for den er endt med at være pænt dårlig :unhappy:

Den ene af mine katte har loppeallergi og da det loppemiddel jeg har ikke virker og katten er ved at have plukket alle hår af ryggen, måtte jeg ringe til dyrlægen... hvilket mundede ud i at jeg skulle komme forbi idag, så den kunne få en sprøjte... og noget nyt loppemidel, da det var eneste dag de havde en tid før NY der ikke ville gå for meget ud over arbejde.. det skulle efter sigende være slemt med lopper i år og ingen kan komme dem til livs i området...

Nå men jeg smuttede 1 time før fra arbejde, så jeg ku få katten ned til læge 15.15 (katten har det fint og jeg er blevet 750 kr fattigere :blush: )... det gik så ud over at jeg først ankom til OBBC kl 16.30, da jeg skulle køre en del rundt i Odense i myldertrafik :newtongue:

Jeg har generelt ik meget overskud for tiden og min krop køre på de sidste kræfter... trænger så meget til weekend... og det gør det bare ikke bedre at træningen så bliver skubbet, for jo senere hen på eftermiddagen vi kommer, jo mere afkræftet er jeg.. Så træninge blev ik noget at råbe hurra for :unhappy:

Jeg var sent hjemme og den lykkelige ejer af en masse mavekramper og oppustet mave.. da jeg har døjet lidt med maven de sidste dage... vægten er også øget... jeg ved ikke helt om det evt skyldes jeg skal have min menstration eller om jeg ubevidst går og stresser og derfor har problemer med både væske og maven :blush: det vil de næste dage nok give svar på..

Morgentræning:

54 min PW fra kl. 5.20

10 morgenture tilbage :yo:

Eftermiddagstræning:

En hurtig omgang ryg og læg... hvor jeg det meste af tiden gik og irreterede mig over alle de medlemmer som havde valgt at bruge MIT center, lige på det tidspunkt hvor JEG havde tænkt mig at bruge det :laugh: jeg har bare minus overskud til folk på den tid af dagen... kun meget meget få personer kan få min opmærksomhed uden at få dræberøjne eller at jeg ignorerer dem :innocent:

Læg i donkey:

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 8 rep x mig

1 x 8 rep x mig

1 x 8 rep x mig

DB one arm row:

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 32 kg

Kæft de var tunge idag.. sidste uge hev jeg 36 kg op uden problemer.. idag sku jeg kæmpe med de 32 kg :crazy:

DB pronerede incline shrugs:

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Styrketræningstid: 1 time 5 minutter

Intervaltræning på ArcTrainer:

-2 min opvarmning

-3,45 min intervaltræning (3 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

-1,15 min nedkøling

-8 min cardio

~213 kcal

:crazy::crazy::crazy:

Det var mig helt umuligt at gennemføre min intervaltræning og skiftede derfor over til almindelig cardio.. Selv ved mindste belastning var det mig en kamp at holde maskinen i gang, de gange jeg forsøgte at køre op i fart, stod jeg fortsat med en maskine jeg næsten ikkekunne holde igang :laugh: og når der endelig kom bare lidt flow på, så var de 30 sekunder for længst gået :nonono: Men mine ben er også bare ubeskrivelige trætte... trapper er et stort problem lige i de her dage :crazy:

Total nederen træning... Imorgen kører jeg tidlig fra job, så jeg kan komme tidlig i OBBC.. og derefter hjem og holde velfortjent weekend...

Aftentræning:

54 min PW fra kl. 19.40

12 aftenture tilbage :yo:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Den ene af mine katte har loppeallergi og da det loppemiddel jeg har ikke virker og katten er ved at have plukket alle hår af ryggen, måtte jeg ringe til dyrlægen... hvilket mundede ud i at jeg skulle komme forbi idag, så den kunne få en sprøjte... og noget nyt loppemidel, da det var eneste dag de havde en tid før NY der ikke ville gå for meget ud over arbejde.. det skulle efter sigende være slemt med lopper i år og ingen kan komme dem til livs i området...

Nå men jeg smuttede 1 time før fra arbejde, så jeg ku få katten ned til læge 15.15 (katten har det fint og jeg er blevet 750 kr fattigere :blush: )

Ejjj hvor belastende. post-11838-1193344295.gif Skal du så endevende hele din lejlighed, for at komme af med dem. (Tøj, tæpper o.lign i fryseren + rense sofa, seng osv)? Ligesom når ungerne får lus over i børnehaven. :crazy:

God bedring til den bette misser. post-11838-1193344497.gif

Knus Pia (Bambi) :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Ejjj hvor belastende. post-11838-1193344295.gif Skal du så endevende hele din lejlighed, for at komme af med dem. (Tøj, tæpper o.lign i fryseren + rense sofa, seng osv)? Ligesom når ungerne får lus over i børnehaven. :crazy:

God bedring til den bette misser. post-11838-1193344497.gif

Knus Pia (Bambi) :flowers:

Hej Pia...

Nej det skal jeg ikke.. problemet er egentlig at området er hårdt angrebet denne sæson, så hver gang kattene har været ude, har de en ny portion med hjem... !! Så jeg skal bare fortsætte med at behandle kattene med loppemiddel og selvfølgelig støvsuge ofte..

Det eneste problem er at den ene kat ikke kan tåle at blive bidt af en loppe, den har som nævnt allergi overfor deres spyt og bliver derfor nærmest sindsyg af det... løber rundt i lejligheden, plukker pelsen af sig selv for at slikke sin hud og klør sig KONSTANT... total synd for den..

Men sprøjten har allerede hjulpet, den er blevet gamle rolige kælende Gizmo igen :wub:

Kram

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 23. uges diæt

Kosten i denne uge:

- 3 dage med ca. 1400 kcal

- 3 dage med ca. 1300 kcal

- 1 dag med ca. 1250 kcal

- 1 spisepause lørdag hvor jeg havde 1400 kcal dag.. spisepausen bestod af 2 små skåle salatbar på Jensens Bøfhus

Vægten siger: 54,8 kg --> 55,0 kg = +0,2 kg (total -8,2 kg)

Laveste registreret vægt i denne uge har været 54,5 kg, hvorefter vægten steg op og har lagt stabil siden... Sådan så det også ud i forrig uge, hvor der gik 11 dage imellem jeg registrerede et ordentlig vægttab på vægten.. Så hvis det fortsat går ligesom sidste 11 dages cyclus, så burde vægten falde med omkring 1 kg på mandag..

Ugeopdatering:

PW: 11 timer 38 min --> 76 km

Cardio: 2 time 36 min

Styrketræning: 6 timer 20 min

Total: 20 time 34 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 1618 km :yo:

Denne uge har været den hårdeste af alle ugerne... Jeg er ved at være godt afkræftet både mentalt og rent kropsligt... Jeg er ikke sulten selv om jeg er lavt nede i kalorier, men pga det lave kulhydrat indhold i min kost, skriger min krop efter alt hvad der er det mindste sukker i (og det ude sukker :blush: ), så hvor jeg normalt bare passer min kost, så er det nu en daglig kamp ikke at komme til at småspise ved siden af kostplanen - hvilket tager hårdt på de mentale kræfter, da jeg hele tidne er i stor dialog med sig selv og min egen psyke... Og samtidig er jeg nået dertil hvor jeg bare ikke gider diæt/cardio mere, så jeg ser meget frem til at sætte mig i flyveren om 12 dage... :hands:

Når det så er sagt, så har jeg det taget situationen i betragtning helt fint og jeg skal nok gennemføre de sidste dage uden problemer... Men dagene bliver bare ikke lige så nemme at gennemføre som jeg er vand til....

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Denne uge har været den hårdeste af alle ugerne... Jeg er ved at være godt afkræftet både mentalt og rent kropsligt... Jeg er ikke sulten selv om jeg er lavt nede i kalorier, men pga det lave kulhydrat indhold i min kost, skriger min krop efter alt hvad der er det mindste sukker i (og det ude sukker :blush: ), så hvor jeg normalt bare passer min kost, så er det nu en daglig kamp ikke at komme til at småspise ved siden af kostplanen - hvilket tager hårdt på de mentale kræfter, da jeg hele tidne er i stor dialog med sig selv og min egen psyke... Og samtidig er jeg nået dertil hvor jeg bare ikke gider diæt/cardio mere, så jeg ser meget frem til at sætte mig i flyveren om 12 dage... :hands:

Når det så er sagt, så har jeg det taget situationen i betragtning helt fint og jeg skal nok gennemføre de sidste dage uden problemer... Men dagene bliver bare ikke lige så nemme at gennemføre som jeg er vand til....

Vel meget naturligt at nå dertil, selvom din motivation har været høj og stadig er.. vil kroppen jo kæmpe imod, den syntes nok ikke det er så sjovt at du bliver ved med at presse den på diæt :smile:

syntes nu stadig det er godt gået, jeg kæmper med ikke at spise de usunde ting selvom jeg ikke er på diæt.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vel meget naturligt at nå dertil, selvom din motivation har været høj og stadig er.. vil kroppen jo kæmpe imod, den syntes nok ikke det er så sjovt at du bliver ved med at presse den på diæt :smile:

Det er meget naturligt ja.. specielt fordi jeg begynder at gi efter og give mig selv lov til at tænkte - jer gider ikke mere :tongue:

Havde jeg ikke skulle til NY, havde de sidste uger op til DM nok været på samme måde... men man fortrænger det så længe man ved der er flere uger igen...

syntes nu stadig det er godt gået, jeg kæmper med ikke at spise de usunde ting selvom jeg ikke er på diæt.. :tongue:

Tak Nille... Jeg kan så berolige dig med at jeg også selv kæmper og falder i, når jeg ikke er på diæt.. der er det bare meget sværer at holde sig fra tingene end når jeg er på diæt.. Min krop ved alligevel godt den ik får noget...

Dog er de sidste uger lidt andreledes :laugh:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Håber at du har fået min sms :wink:

Glemte blot at skrive at nu skal kulhydraterne komme fra ORDENTLIG mad såsom brød, kartofler, ris osv....

Vil ikke se dig spise noget gejl såsom slik som kun vil få lysten til at blomstre endnu mere...

bling bling :slut:

NO

Jeg har fået din sms søde.. og sendt en retur... glæder mig til et par dage med 100-300g kulhydrater frem for 40-65g... og jeg havde selv gættet det ikke var slik jeg skulle fylde på.. det er sjovt nok heller ikke det jeg har lyst til lige for tiden.... Men der bliver bagt boller i weekenden og der skal nydes lidt rugbrød osv... !!!

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

Denne uge har været den hårdeste af alle ugerne... Jeg er ved at være godt afkræftet både mentalt og rent kropsligt... Jeg er ikke sulten selv om jeg er lavt nede i kalorier, men pga det lave kulhydrat indhold i min kost, skriger min krop efter alt hvad der er det mindste sukker i (og det ude sukker :blush: ), så hvor jeg normalt bare passer min kost, så er det nu en daglig kamp ikke at komme til at småspise ved siden af kostplanen - hvilket tager hårdt på de mentale kræfter, da jeg hele tidne er i stor dialog med sig selv og min egen psyke... Og samtidig er jeg nået dertil hvor jeg bare ikke gider diæt/cardio mere, så jeg ser meget frem til at sætte mig i flyveren om 12 dage... :hands:

Når det så er sagt, så har jeg det taget situationen i betragtning helt fint og jeg skal nok gennemføre de sidste dage uden problemer... Men dagene bliver bare ikke lige så nemme at gennemføre som jeg er vand til....

//Anita

Hey søde,

Jeg føler med dig! Men jeg ved, at du klarer det, for du er jo super tough! :superman:

I øvrigt - tak for dit svar her forleden - havde ikke lige tid til at samle tankerne til at svare :blush: men sætter pris på svaret, det hjalp med at få afklaret nogle ting :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået din sms søde.. og sendt en retur... glæder mig til et par dage med 100-300g kulhydrater frem for 40-65g... og jeg havde selv gættet det ikke var slik jeg skulle fylde på.. det er sjovt nok heller ikke det jeg har lyst til lige for tiden.... Men der bliver bagt boller i weekenden og der skal nydes lidt rugbrød osv... !!!

Krammer Nita

Hvis du var en hamster

hungry_hungry_hamster.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvis du var en hamster

hungry_hungry_hamster.jpg

Haha... det kunne faktisk godt ligne mig... Har lige overfaldet 3 æbler til frokost... da det var det eneste kulhydratholdige jeg kunne få fat i, hvor jeg samtidig havde en ide om hvor meget jeg spiste :laugh:

Derudover bliver der fyld ekstra på senere i form af:

-lidt før træning ala hvad jeg kan finde

-ekstra riskage efter træning

-ovnbagte kartofler til aftensmaden

-1 grovboller uden salt med lidt nutelle til min efter aftensmad

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Nutella UMMMM, det spiser jeg kun når jeg besöger min söster. Kunne väre jeg skulle endevende det lokale supermarked for at finde det heroppe :4mewantfood:

Min mand er på BB diät og det kan min krop åbenbart også märke, for jeg er kommet nästen 2 kilo for langt ned :tongue: Skulle jo gerne fylde min vägtklasse ud (67,5kg) og her til morgen stod vägten kun på 65,5kg. Det går jo virkelig ikke, når jeg har stävne på näste lördag!!

I dag blev jeg nödt til at gå hjem fra job efter 2 timer med de ledeste mavekramper, men efter 5 timers sövn er de heldigvis väk!

Ville egentlig bare sende dig et lille smil i form af 2 af mine uldtotter. De er ret underholdende og så er Viivi (den hvide ) SUPER god til at fange mus, rotter, fugle og andet godt i haven :crazy: Og det hele skal naturigvis spises inde i huset!!! :dry:

post-6756-1193404511_thumb.jpg post-6756-1193404658_thumb.jpg

Og sådan sover drengene i huset til middag :wub:

post-6756-1193404686_thumb.jpg

Ha´en SUPER god tur til Det Store Äble :superman: og så er jeg sikker på at de sidste par ugers hårde anstrengelser bliver det HELE värd :wub:

Knus fra Pippi

Link to comment
Share on other sites

Ville egentlig bare sende dig et lille smil i form af 2 af mine uldtotter. De er ret underholdende og så er Viivi (den hvide ) SUPER god til at fange mus, rotter, fugle og andet godt i haven :crazy: Og det hele skal naturigvis spises inde i huset!!! :dry:

post-6756-1193404511_thumb.jpg post-6756-1193404658_thumb.jpg

Og sådan sover drengene i huset til middag :wub:

post-6756-1193404686_thumb.jpg

Kæft hvor er de DEJLIGE :wub: Jeg elsker langhårede katte :wub:

Jeg har lige nu selv en kat liggende ved siden af computeren og en i sofaen... ren råhygge...

Ha´en SUPER god tur til Det Store Äble :superman: og så er jeg sikker på at de sidste par ugers hårde anstrengelser bliver det HELE värd :wub:

Knus fra Pippi

Tak skal du have... Jeg er også sikker på det er det hele værd... og tro mig, jeg glæder mig som et lille barn - både til konkurrencen, ferien med tøserne og off-season perioden :w00t:

Du må også have held og lykke til dit stævne... masser af nutella burde kunne få din vægt lidt opad igen :tongue:

Kram

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 26/10-07

Rigtig god dag på arbejde... som kun blev bedre af, at Norah sendte en sms til mig, hvor der stod hun synes jeg skulle øge mine kalorier med 300g kulhydrater idag, 200g imorgen og 100g søndag :w00t:

Jeg kørte tidlig hjem fra arbejde, så jeg kunne nå en tur ned i byen inden træning og købe riskager uden salt og min håndbagage kuffert :bigsmile: så nu er jeg næsten ved at have købt alt det jeg skal have med mig til NY :4thumbup:

Morgentræning:

58 min PW fra kl. 5.00

Mine ben og krop var fortsat meget trætte... jeg gjorde mit bedste, men tiden var alligevel ik så god... Nu er der 9 morgenture tilbage :yo:

Eftermiddagstræning:

Dagen bød på bryst, skulder og læg... Hvor jeg "kun" fik fornærmet 2 medlemmer :innocent: som ik fattede jeg ik orkede at snakke før jeg direkte sagde - gider du godt lade mig være i fred... det hjalp :bigsmile:

Ellers en okay træning, jeg kunne godt mærke jeg havde nået at fylde lidt kulhydrater på siden frokost....

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 4 rep x 2 @ 9 kg

Supersættet med:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Jeg tog lidt flere sæt end jeg plejer..

DB skrå UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB siddende lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Supersættet med:

DB UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

Jeg tog også et sæt ekstra i disse øvelser..

Maskin flyes:

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

Seated calfraise:

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 17,5 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 22,5 kg

Supersættet med:

BB upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 8 rep x 30 kg

Supersættet med:

Posering:

4 runder med de 4 sider

Styrketræningstid: 1 time 10 minutter

Intervaltræning på ArcTraineren:

-2 min opvarmning

-15 min interval med 12 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob

-3 min nedkøling

~325 kcal

Benene var ved at være ovenpå igen.. så det var muligt at gennemføre intervaltræningen...

Aftentræning:

55 min PW fra kl. 20.40

Så er der 11 aftenture tilbage :yo:

Det samlede kalorie indtag har idag været på omkring 2900 kcal :4mewantfood: Hvor min aftensmad bestod af bøf med løg, grøntsager, flute og tonsvis af ovnbagte kartofler :4thumbup: Senere stod den på hjemmebagt bolle med honning og lidt nutella :wub: Derudover er der blevet fyldt på af andet godt så som frugtpålæg, riskager, æbler osv.. !!

Behøver jeg at sige jeg føler mig lidt oppustet og maven er ret så aktiv :laugh:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 27/10-07

Hold da fast en dag... Jeg har bare været i gang fra i morges og indtil nu :bigsmile: Dog har der på ingen tidspunkter været stress, alt er gået i et roligt tempo fra det ene til det andet :bigsmile:

Dagens gøremål bød på en masse træning, forberedelse af næste uges mad, tøjvask, posering og besøg hos syersk sammen med Norah, ordne olie og vand på bilen osv.. !!

Jeg skulle fylde 200g ekstra kulhydrater på idag, hvilket gav et samlet kalorieindtag på omkring 2300 kcal :w00t: Jeg er fantastisk god til at fylde kalorier på :wub:

Eftermiddagstræning:

Jeg var i OBBC omkring kl 11, hvor en meget forvirret Norah stod i receptionen... Så inden træning blev det lige til en lille halv times snik snak... Mens Norah arbejdede færdig fik jeg klaret ben og triceps, samt en meget kort omgang cardio... !! Det var en ren fornøjelse at træne ben igen... kan sagtens mærke jeg har fået mere mad de sidste dage :4flex:

Leg extension:

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

45 grader leg press:

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 156 kg

1 x 15 rep x 171 kg

1 x 12 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 201 kg

1 x 12 rep x 216 kg

1 x 10 rep x 231 kg

1 x 10 rep x 241 kg

Supersættet med:

Armbøjninger:

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 x 12 rep x mig

1 bens leg extension:

1 x 12 rep x 25 Ib

1 x 10 rep x 30 Ib

1 x 10 rep x 30 Ib

1 x 8 rep x 35 Ib

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 55 Ib

Supersættet med:

Dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

Sebastian kom med dagens første vidunderlige kommentar... Anita, der burde blive taget et billede af dig når du ligger og laver leg curl, din ryg ser vild ud... meget tydeligt du er kommet noget længere ned i fedt% :w00t::wub: Bagefter da jeg var ovre og køre dips, kommer en anden gut hen og kommer med dagens anden kommentar... Nu skal du da vist snart heller ikke tabe dig mere, du er jo ved at være pæn hakket :w00t::wub: og så var min dag reddet :wub:

Kabel triceps push-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Træningstid: 1 time 20 min

Cardio:

12 min på ArcTraineren ~170 kcal

Efter en hurtig shake og lidt riskager smuttede Norah og jeg ind og øve posering ½ times tid... og hold da fast vi fik da hee OBBC's opmærksomhed :blink: Det er vist ikke hver dag de ser to piger i form, så halv afklædt i stilletter (og ankelstrømper :wub: ) Efterfølgende hoppede vi ud i Golfen og kørte ud til skrædderen hvor Norah skulle prøve bikinier/kjole :slut: Nøj hvor var hun bare flot da hun stod i sin aftenkjole :wub::wub: Jeg glæder mig så sindsyg meget til at se hende give den gaz på scenen i NY :w00t:

Bagefter kørte vi til OBBC igen, hvor jeg lige kunne nå lidt mad inden en hurtig omgang cardio.. !!

Cardio:

15 min ArcTrainer ~176 kcal

10 min let løb på løbebånd ~92 kcal

Aftentræning:

54 min PW fra kl. 20.10

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt det kan være forvirrende alt det der med Vintertid osv... men det er altså ikke dage vi skifter :wink:

Søndag d. 27/10-07

Hold da fast en dag... Jeg har bare været i gang fra i morges og indtil nu :bigsmile: Dog har der på ingen tidspunkter været stress, alt er gået i et roligt tempo fra det ene til det andet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt det kan være forvirrende alt det der med Vintertid osv... men det er altså ikke dage vi skifter :wink:

Ej det troede jeg - har lige ordnet madpakken til arbejde imorgen :blink:

:tongue:

Nej, må erkende jeg bare quoter mine sidste uges indlæg.. og da jeg i sidste uge byttede om på lørdag og søndag.. ja så ser overskriften jo anderledes ud :laugh:

Tak for en rigtig hyggeligt eftermiddag idag søde.. dejligt vi endelig ku finde lidt overskud til hinanden.... Jeg glæder mig til NY og perioden bagefter, hvor vi igen har tid til hygge og sjov :w00t:

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 28/10-07

Igen en aktiv dag.. !! Formiddagen blev brugt på det sidste praktiske i lejligheden, så nu skinner den som en halv million... jeg fik også bagt de boller jeg skal have med til NY og en portion som blev spist i samværd med familien, som kom forbi med den kuffert jeg skal have med og samtidig farvede mor mine bryn (hun er frisør) :bigsmile: total dejligt at se familien igen..

Jeg har som sagt fået 100g ekstra kulhydrater idag i form af 2½ hjemmebagt bolle og 10 g ekstra havregryn... Dagens samlede kalorieindtag har været på omkring 1800 kcal :4mewantfood:

Morgentræning:

53 min PW fra kl. 8.30

Så er der kun 8 morgenture tilbage :yo:

Eftermiddagstræning:

54 min PW fra kl. 12.10

I sidste uge havde jeg lidt let forstoppelse, som var ved at komme i orden, samtidig med jeg sku øge mit kulhydratindtag... og hvis ik der var begyndt at komme gang i systemet, så har alt det mad i hver fald sat gang i det... før denne PW havde jeg så samtidig taget NO-xplode, som virker ligesom coeffin på det område.. !! Så selv om jeg havde været på WC før turen, så var det igen kritiskt allerede på halvvejen... Må ærlig indrømme jeg selv var meget i tvivl om jeg overhoved ville kunne holde mig hele vejen hjem :crazy: Men det gik :laugh: men det var ikke nogen sjov tur :nonono:

Aftentræning:

54 min PW fra kl. 18.15

Så er der kun 9 aftenture tilbage :yo:

Der er nu præcis 1 uge til jeg skifter over til udtømningstræning... dejligt at tænke på der kun er 1 af hver styretræningsdag tilbage :4flex: Jeg er dælme os snart klar til at tage afsted.. alle småting er ordnet, alt er mere eller mindre handlet ind, lejligheden er i tip top... mangler bare lige at smide tingene i en kuffert (og 1½ uges diæt :blush::laugh: )

Nu står den på hygge på sofaen med kattene og forbrydelsen :bigsmile:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share