Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Det var jo super hyggeligt at følges ad sidste gang... Så jeg er frisk igen.. dog med den forbedring at vi har fælles siddepladser og tager ud og får noget godt mad :4thumbup: Det jo deromkring vi begynder diæt :crazy: så det er med at nyde det gode mad mens vi kan :laugh:

Det er en deal... Kunne være ski' hygsomt... :wink:

Jeg synes ik selv jeg så så hakket når jeg kigger i spejlet, men det nok fordi jeg er ved at vænne mig til den lave fedt%, føler mig faktisk ik meget tyndere end så mange andre - selv om jeg godt er klar over det ikke er rigtig :laugh:

Hmm tja kender det godt... Men vent nu og se hvad udtømningen gør ved dig... Du bli'r garanteret tør som en rosin... :w00t:

Jeg troede faktisk du var startet diæt.. der kan man bare se.. Også et godt tidspunk lige at få smidt lidt inden julemåneden kommer og giver sidste "bulke" periode inden DM-diæten starter... !!

Det var jeg faktisk også - men for lidt søvn og natteroderi med Freya sætter sine spor og energien er ikke for høj... Der ryger nemmere noget usundt ned i maven når man er uoplagt som jeg er for tiden... :unhappy: Men håber da snart det vender igen... Tror hun er ved at få tænder den bette...

Jeg er så småt begyndt at overveje om jeg skal med til en udenlandsk konkurrence mere op omkring DM 2008... Måske jeg skulle overtale dig til at tage med til et... Så kan vi lave et TEAM FYN :laugh:

Lyder rigtigt spændende... Nogen specielle planer? Jeg er game bare det ikke er alt for langt væk... TEAM FYN??? He he he - ikke dårligt... :superman: Jeg har både kigget på Musletech Grand Prix og DC - og ved sgu ikke rigtigt... :wink:

Glæder mig til en uførlig fotodoko når I kommer hjem fra NY.... - Fuck je' midsundelig... Bli'r herre nice...

NY er bare den fee'ste by.... :4mewantfood: :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lyder rigtigt spændende... Nogen specielle planer? Jeg er game bare det ikke er alt for langt væk... TEAM FYN??? He he he - ikke dårligt... :superman: Jeg har både kigget på Musletech Grand Prix og DC - og ved sgu ikke rigtigt... :wink:

Hehe... Næ.. det var lige så meget i sjov... Der er jo ikke så mange konkurrencer på det tidspunkt af året...

Havde i første omgang tænkt på et gramprix, men havde lige glemt de ligger i foråret... Derudover har jeg også overvejet DC og hvad der ellers ligger i december, men efter jeg har prøvet at køre på fra DM til november, skal jeg slet ik prøve at køre på fra DM til december... det ønsker jeg ik at byde hverken mig selv eller min krop :blink:

Men jeg holder da øjne og øre åbne, for vil da gerne have mere end DM, men skal det gå efter mit hoved, skal det være et stævne omkring 2-3 uger efter DM... ikke meget længere tid efter..

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 22/10-07

Endelig er forkølelsen ved at være væk og jeg begynder at få mit normale energi tilbage :4thumbup:

Morgentræning:

57 min PW fra kl. 5.10

Jeg har fået en god portion DOMS efter gårsdagens bentræning... så uanset hvor meget jeg kæmpede her til morgen, så gik det bare ik hurtigt...!!

Eftermiddagstræning:

Dagens omgang stod på skulder, biceps og læg... !! Jeg havde en af de dage, hvor alt og alle irreterede mig.. sad på et tidspunkt og tænkte på at folk egentlig var ret åndsvage at vælge at træne nu hvor jeg var der.. selv dem jeg plejer at snakke med irreterede mig.. Lige indtil Norah kom ind af døren.. det irreterede mig ikke det mindste hun var der.. og efter vi havde sludret lidt, generede det mig hellere ikke alle de andre var der mere :blink: Utroligt så lidt der skal til for at man ser helt anderledes på det hele :laugh:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 6 rep x mig

DB arnold press:

1 x 12 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Supersættet med:

DB curl:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 8 rep x 2 @ 12 kg

Læg i donkey:

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

1 x 10 rep x 110 kg

Supersættet med:

BB curl:

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg

DB skrå curl:

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 10 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Styrketræningstid: 1 time 15 min

Selv om Norah var lidt sent på den, var hun så sød at tjekke mine poseringer i farten... Der var nogle enkelte rettelser som jeg kan arbejde videre med... Og jeg fandt også ud af hvorfor jeg har så svært ved at posere højre side... Jeg mangler åbenbart lidt smidighed i det øverste af ryggen, hvilket påvirker mine poseringer.. så det skal der arbejdes videre med.. !!

20 min intervaltræning på ArcTraineren:

-2 min opvarmning

-12½ min intervaltræning (10 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob)

-2½ min nedkøling

-3 min cardio

~325 kcal

Jeg valgte at nøjes med 10 intervaller idag, så kroppen lige kan vænne sig til det igen, efter jeg har holdt pause pga forkølelsen....

Aftentræning:

54 min PW fra kl. 20

Tiden var lige ved at smutte fra mig her til aften, derfor den sene PW... har siddet og lavet min kostplan for de dage hvor der skal fyldes kulhydrater på.... Men dejligt den ligger færdig og klar til at pakke ned i NY tasken :bigsmile:

//Anita

Edited by Anita Rye
Link to comment
Share on other sites

Hey søde :w00t:

Ja det var bare super hyggeligt... vi må gøre det om en dag hvor vi kan få tid ti at snakke videre... det var jo lidt svært både at se show og snakke på samme tid :laugh:

Jeg er også selv ked af jeg ikke så resten af finalen, men de andre ville gerne nå nogle ting senere og min forkølelse og diæt råbte begge dele på at komme hjem i god tid, så jeg ikke skulle for sent i seng :blush:

Og tak mht. formen :4flex: er glad for hvis det kan motivere... vi sku jo gerne have dig med op på den scene :slut:

P.S. Det er først idag det går op for mig at den ene af gutterne i havde med var en MOL'er :laugh: kæft jeg er hurtig :tongue:

:laugh:

Krammer Nita

Hey Nita :smile:

Du må se at komme til Kbh noget oftere :wink:

Mig op på den scene... hmmm... ved nu ikke - alt det glimmer og de høje hæle :wub:, som BF pigerne tullede rundt i, så godt nok lokkende ud - meeen, når man ser det irl, så bliver man hurtigt klar over, hvor stort et arbejde, det rent faktisk er! Og hvor meget der er at lære, når man ikke er inde i den verden i forvejen. Ikke fordi jeg troede, at det var nemt før, slet ikke, men det gik bare op for mig, at det er et meget omfattende projekt, som man virkelig skal være motiveret 100% for at gennemføre. Og det virker lidt uoverskueligt at komme i gang, når man ikke aner en dyt om, hvilken ende man skal starte fra... :crazy:

Så dyb respekt til dig og de andre atleter, som går i gang og formår at opnå den form, som man ser på scenen - det er VIRKELIG imponerende.

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre, hvordan du formår at holde motivationen oppe, og hvad din drivkraft er lige præcis ift. bodyfitness? (Jeg finder det nemlig også dybt fascinerende fra den psykologiske vinkel, nu er jeg en slags skabs-psykolog :innocent: og alt, som har med menneskelig motivation at gøre, tænder et julelys i øjnene på mig :laugh:)

Knus,

Anna.

P.S. Der var i øvrigt ikke kun én, men hele to MOL'ere med ud over Kathrine og mig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang stod på skulder, biceps og læg... !! Jeg havde en af de dage, hvor alt og alle irreterede mig.. sad på et tidspunkt og tænkte på at folk egentlig var ret åndsvage at vælge at træne nu hvor jeg var der.. selv dem jeg plejer at snakke med irreterede mig.. Lige indtil Norah kom ind af døren.. det irreterede mig ikke det mindste hun var der.. og efter vi havde sludret lidt, generede det mig hellere ikke alle de andre var der mere :blink: Utroligt så lidt der skal til for at man ser helt anderledes på det hele :laugh:

Var ret sikke rpå at jeg lige skulle læse at JEG havde irriteret dig :laugh:

Havde faktisk en smule overskud i dag ... måske fordi jeg er så hidsig over at min MBT er stjålet at det gav lidt mere damp!!

KLØ NU BARE PÅ ... poserings- som træningsmæssigt og så skal du nok bliver overrasket over hvor meget der kan ske på 15 dage!!

Kunne godt se i dag at der er kommet flere striber over skulderen ... resten var jo dækket af så der må jeg melde pas :wink:

p.s En affedtet røv er ikke sådan at kimse af... man kan faktisk gå hen og blive ret glad for rillerne :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nita :smile:

Du må se at komme til Kbh noget oftere :wink:

Hej Anna...

Jeg har faktisk planer om at komme til kbh og slæbe Maria med på juleshopping/julehygge, hvis det bliver til noget, så skal jeg nok sige til, så vi kan slå hovederne sammen.. evt. med noget fællestræning... !!!

Mig op på den scene... hmmm... ved nu ikke - alt det glimmer og de høje hæle :wub:, som BF pigerne tullede rundt i, så godt nok lokkende ud - meeen, når man ser det irl, så bliver man hurtigt klar over, hvor stort et arbejde, det rent faktisk er! Og hvor meget der er at lære, når man ikke er inde i den verden i forvejen. Ikke fordi jeg troede, at det var nemt før, slet ikke, men det gik bare op for mig, at det er et meget omfattende projekt, som man virkelig skal være motiveret 100% for at gennemføre. Og det virker lidt uoverskueligt at komme i gang, når man ikke aner en dyt om, hvilken ende man skal starte fra... :crazy:

Så dyb respekt til dig og de andre atleter, som går i gang og formår at opnå den form, som man ser på scenen - det er VIRKELIG imponerende.

Jeg forstår udemærket din frustation... Og ja det er et projekt man skal være 100% motiveret for at gennemføre... Men tanken om hvor du skal starte og hvor du skal slutte bør ikke være en tanke du skal rode med.. i sådan en situation skal man finde sig en vejleder og lade den person klare de ting... Og tro mig, det er altså en million gange nemmere når der er en der siger, du SKAL gøre dit og dat.... spørger man sin egen krop, vil den jo alt andet en droppe spisedage, morgentræne kl 5 osv.. !!

Den første halvdel af K-diæten minder meget om en almindelig diæt, det er kun den sidste periode der trækker tænder ud.. at jeg så har valgt at forlænge den periode med yderligere 1½ måned, er jo bare fordi jeg ik er helt normal :laugh:

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre, hvordan du formår at holde motivationen oppe, og hvad din drivkraft er lige præcis ift. bodyfitness? (Jeg finder det nemlig også dybt fascinerende fra den psykologiske vinkel, nu er jeg en slags skabs-psykolog :innocent: og alt, som har med menneskelig motivation at gøre, tænder et julelys i øjnene på mig :laugh:)

Knus Anna.

Mennesker er forskellige.. og lige hvad motivation angår, har jeg observeret der findes 2 typer...

Type 1: Dem som er meget spontane og kan ændre alt fra den ene dag til den anden (både job, kost, træning osv), denne type har til gengæld svært ved at holde motivationen i længden, da de nemt kører surt i det, med mindre de hele tiden laver nye ændringer/udfordringer til dem selv..

Type 2: Dem som ikke er så spontane, trives bedst med faste rammer og en stabil hverdag... det er også den type der har svært ved at ændre nye ting og skal derfor bruge land tid på at indlære nye vaner, men når vanerne er indlært, så bliver de ved med det hver evig eneste dag...

Jeg selv er uden tvivl en type 2, jeg trives godt når min hverdag og kost er sat i skema.... og har jeg en fridag, ja så laver jeg havregrød for det har jeg jo lært at spise til daglig... I nogen øjne er det kedeligt, men i min verden er det tryghed og stabilitet... Jeg er også et kæmpe trykhedsmenneske.. !! Den sværeste periode har derfor for mit vedkommende, været den periode hvor jeg gik fra at leve normalt usundt med byture, slik, begrænset mængde sport, ryger osv... til at nå dertil hvor jeg trænede hver dag, havde kontrol over min kost, fik morgenmad hver dag, kvittede smøgerne... !! Da først de ændringer var lavet, så brokker min krop sig ikke særlig meget, så gør den det bare, for det skal den.. !!

Samtidig kommer jeg fra en meget plikopfyldende familie, hvor jeg er opdraget til at man færdiggør det man er blevet sat til også selv om man ikke gider...

Så selv om min motivation til tider ik er at finde, så gør jeg bare tingene alligevel uden at stille spørgsmål ved det... Det er en rigtig god evne at have i forbindelse med en diæt, men i andre situationer er det pokkers til træls at være så dårlig til at sige fra overfor sig selv.. !!

Er man type 1, hvilket mange er.. tror jeg det er vigtig man særger for at holde gang i motivationen, ved at ændre sin kostplan så man ikke kører surt i det osv... hvoriod en type 2 bliver stresset af at skulle ændre hele tiden.... Hvilket også er grunde til jeg stor set har feåt det samme til aftensmad i 7 måneder... det er så dejligt nemt i henhold til min diæt :laugh:

P.S. Der var i øvrigt ikke kun én, men hele to MOL'ere med ud over Kathrine og mig :wink:

Ja det fandt jeg så ud af da jeg læste din log.. men det mindes jeg altså ikke at have fået noget af vide om...

Håber du fik svar på dine spørgsmål søde...

Kram Nita

Link to comment
Share on other sites

Var ret sikke rpå at jeg lige skulle læse at JEG havde irriteret dig :laugh:

Nej da :wub: så tror jeg bestemt os du have opdaget det ret hurtigt.. jeg kan slet ik skjule hvis folk går mig på nerverne, hvilket er dybt pinlig i situationer hvor jeg skal ligne en der kan lide folk jeg ik kan fordrage :laugh:

Havde faktisk en smule overskud i dag ... måske fordi jeg er så hidsig over at min MBT er stjålet at det gav lidt mere damp!!

Ej hvad... Det er sku da noget lort med cyklen :nonono:

KLØ NU BARE PÅ ... poserings- som træningsmæssigt og så skal du nok bliver overrasket over hvor meget der kan ske på 15 dage!!

Kunne godt se i dag at der er kommet flere striber over skulderen ... resten var jo dækket af så der må jeg melde pas :wink:

Jeg klør på alt hvad jeg kan... Det værste er ovre nu... sværere at holde motivation når der er 3-4 uger til bage end nu hvor der kun er 2 uger... hvis jeg kender mig selv ret, vokser motivationen fra nu af i takt med at der bliver færre og færre dage tilbage :bigsmile:

Dejligt hvis du kan se der sker lidt... Jeg burde næsten smide bukserne for dig en dag.. eller få taget nogle billeder, for ingen tvivl om at det er underkroppen der er sket mest på de sidste uger :blush: Din beskrivelse af den dag du hentede vaskrtøj, hvor du satte hånden på balden, og fik et helt chok over der ik var nogen balle... det punkt er jeg også kommet over i løbet af den sidste uge... synes der sker rigtig meget i det område for tiden...

Bum bum... må hellere smide nogle billeder i loggen en af dagene :laugh:

p.s En affedtet røv er ikke sådan at kimse af... man kan faktisk gå hen og blive ret glad for rillerne :crazy:

Hvis ikke du har opdaget det, så gør jeg alt for at efterligne.. derfor jeg os vil have en affedtet røv :wub: jeg vil os ha riller :laugh:

Ses senere smukke

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

:rofl2::rofl2:

Ja og som du kan se Pia, så er det åbenbart slet ikke en PR :laugh: Så du kan godt komme igang med at spænde balderne sammen og få øget dine chins :innocent:

Btw fejlen er rettet til 6 stk i stedet for :tongue:

:rofl2: Hvis det nogenside skete for mig, så ville der stå: 1x76 (bw) NY PR :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

...... Jorden kalder Pia...... :wacko::laugh:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 23/10-07

Idag har jeg skåret i mine kalorier for sidste gang... Da der ikke må ændres på noget de sidste uger... Jeg er altid lidt småtræt de første dage efter jeg har sat mit kalorieindtag ned og idag er ikke nogen undtagelse :blush:

Jeg var på Tanita vægten i OBBC i eftermiddags... Jeg har meget lidt væske i kroppen, utrolig mange uger siden jeg sidst har fået lavet en måling med så lidt... sammenligner jeg min FFM med en tidligere måling med samme TBW har jeg fortsat ikke mistet noget muskelmasse :4thumbup: til gengæld er både fedt%'en og total fedt på kroppen faldet siden sidste uges måling...

Morgentræning:

55 min PW fra kl. 5.05

Så er der kun 12 morgenture tilbage :w00t:

Eftermiddagstræning:

En omgang ben, bryst, mave og læg...

BB OL-squat:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 8 rep x 55 kg

1 bens liggende galileo leg press:

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

1 x 15 rep x klods 2

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

1 x 8 rep x 90 Ib

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 90 Ib

1 x 10 rep x 100 Ib

1 x 8 rep x 110 Ib

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 18 kg

Supersættet med:

ABS - Abdominal flexion:

1 x 12 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

På mit program står der indline bænkpres... trods det har jeg så kørt flad bænkpres de sidste uger... jeg vælger at give diæthjernen skylden :tongue:

ABS - torso rotation:

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 10 rep x 60 Ib

1 x 8 rep x 70 Ib

Seated calfraise:

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

1 x 10 rep x 55 kg

Styrketræningstid: 1 time 25 min

Cardio:

20 min på drømmemaskinen aka octane

~287 kcal

Posering:

4 runder med de 4 sider

Aftentræning:

53 min PW fra kl. 19.15

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej Anna...

Jeg har faktisk planer om at komme til kbh og slæbe Maria med på juleshopping/julehygge, hvis det bliver til noget, så skal jeg nok sige til, så vi kan slå hovederne sammen.. evt. med noget fællestræning... !!!

Jeg forstår udemærket din frustation... Og ja det er et projekt man skal være 100% motiveret for at gennemføre... Men tanken om hvor du skal starte og hvor du skal slutte bør ikke være en tanke du skal rode med.. i sådan en situation skal man finde sig en vejleder og lade den person klare de ting... Og tro mig, det er altså en million gange nemmere når der er en der siger, du SKAL gøre dit og dat.... spørger man sin egen krop, vil den jo alt andet en droppe spisedage, morgentræne kl 5 osv.. !!

Hmmm en vejleder er jo altid en god ting, men der er nok ret få folk jeg ville stole på, hvad min krop angår... Jeg er meget opmærksom på selv de mindste ændringer, der sker med min krop, og har brug for at vide, hvorfor de sker. Dvs. jeg vil få det utrolig svært ved at følge en anden persons instrukser, hvis ikke jeg også får argumenterne med. Men når jeg har en logisk forklaring, så er jeg også top motiveret for at gøre det, der skal til :smile:

Den første halvdel af K-diæten minder meget om en almindelig diæt, det er kun den sidste periode der trækker tænder ud.. at jeg så har valgt at forlænge den periode med yderligere 1½ måned, er jo bare fordi jeg ik er helt normal :laugh:

Mennesker er forskellige.. og lige hvad motivation angår, har jeg observeret der findes 2 typer...

Type 1: Dem som er meget spontane og kan ændre alt fra den ene dag til den anden (både job, kost, træning osv), denne type har til gengæld svært ved at holde motivationen i længden, da de nemt kører surt i det, med mindre de hele tiden laver nye ændringer/udfordringer til dem selv..

Type 2: Dem som ikke er så spontane, trives bedst med faste rammer og en stabil hverdag... det er også den type der har svært ved at ændre nye ting og skal derfor bruge land tid på at indlære nye vaner, men når vanerne er indlært, så bliver de ved med det hver evig eneste dag...

Jeg selv er uden tvivl en type 2, jeg trives godt når min hverdag og kost er sat i skema.... og har jeg en fridag, ja så laver jeg havregrød for det har jeg jo lært at spise til daglig... I nogen øjne er det kedeligt, men i min verden er det tryghed og stabilitet... Jeg er også et kæmpe trykhedsmenneske.. !! Den sværeste periode har derfor for mit vedkommende, været den periode hvor jeg gik fra at leve normalt usundt med byture, slik, begrænset mængde sport, ryger osv... til at nå dertil hvor jeg trænede hver dag, havde kontrol over min kost, fik morgenmad hver dag, kvittede smøgerne... !! Da først de ændringer var lavet, så brokker min krop sig ikke særlig meget, så gør den det bare, for det skal den.. !!

Samtidig kommer jeg fra en meget plikopfyldende familie, hvor jeg er opdraget til at man færdiggør det man er blevet sat til også selv om man ikke gider...

Så selv om min motivation til tider ik er at finde, så gør jeg bare tingene alligevel uden at stille spørgsmål ved det... Det er en rigtig god evne at have i forbindelse med en diæt, men i andre situationer er det pokkers til træls at være så dårlig til at sige fra overfor sig selv.. !!

Er man type 1, hvilket mange er.. tror jeg det er vigtig man særger for at holde gang i motivationen, ved at ændre sin kostplan så man ikke kører surt i det osv... hvoriod en type 2 bliver stresset af at skulle ændre hele tiden.... Hvilket også er grunde til jeg stor set har feåt det samme til aftensmad i 7 måneder... det er så dejligt nemt i henhold til min diæt :laugh:

Ja det fandt jeg så ud af da jeg læste din log.. men det mindes jeg altså ikke at have fået noget af vide om...

Håber du fik svar på dine spørgsmål søde...

Kram Nita

Hmmm, jeg er nok en blanding af de to typer :laugh: Har det generelt meget med at stræbe efter en balance mellem nogle faste rammer, som gør livet lettere for mig (mindre stress), men som samtidigt giver nok plads til variation og farver, så jeg kan udfolde min kreativitet - og sådan er det på alle områder. Du kan bare se med min diæt :laugh: - jeg SKAL have faste rammer for, hvor meget jeg må spise og hvilken fordeling der skal være. Men inden for de rammer skal der være plads til spændende kulinariske overraskelser hver dag :w00t:

Det er vist mit livs projekt - at finde balance mellem de to ting... :laugh:

Jeg tror mest, at det jeg er utryg ved omkring hele BF konkurrence-halløj er væskeudtømningen helt til sidst - men det er nok fordi jeg ikke ved noget om det :blush: Jeg føler mig nemlig mest tryg ved ting, som jeg ved noget om i forvejen. (Helst meget - for jeg er lidt af en nørd :smartass:)

Og så er der jo træningsstrukturering - split, antal reps/sæt osv... Bliver helt forvirret :crazy: Kan selvfølgelige sætte mig ned og gennemlæse HELE Norahs gamle log :laugh: Det skulle kunne lade sig gøre på en måneds tid non-stop læsning hihi... Skal lige tage fri fra arbejde først! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er der kun 12 morgenture tilbage :w00t:

Nok nærmere 15 :wink:

Næ du... nu er der kun 11 tilbage... hvoraf den sidste er tirsdag morgen :4thumbup:

Husk jeg ikke er ude på morgen PW om lørdagen, derfor der kun er 11 tilbage... tæller vi aftenture er der lige lidt flere :dry:

ARGHHHHHH....

... er helt rundt på gulvet nu!! Har fået lov at stille op i endnu en konkurrence under VM :w00t: I doing DOUBLE BABY :firebounce:

Det er bare for FEDT...

Den anden klasse vil bare lige være noget for dig... feminim BB'er :slut: :4flex:

Hvornår på dagen ligger den i forhold til de andre... ?

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Hmmm en vejleder er jo altid en god ting, men der er nok ret få folk jeg ville stole på, hvad min krop angår... Jeg er meget opmærksom på selv de mindste ændringer, der sker med min krop, og har brug for at vide, hvorfor de sker. Dvs. jeg vil få det utrolig svært ved at følge en anden persons instrukser, hvis ikke jeg også får argumenterne med. Men når jeg har en logisk forklaring, så er jeg også top motiveret for at gøre det, der skal til :smile:

Hmmm, jeg er nok en blanding af de to typer :laugh: Har det generelt meget med at stræbe efter en balance mellem nogle faste rammer, som gør livet lettere for mig (mindre stress), men som samtidigt giver nok plads til variation og farver, så jeg kan udfolde min kreativitet - og sådan er det på alle områder. Du kan bare se med min diæt :laugh: - jeg SKAL have faste rammer for, hvor meget jeg må spise og hvilken fordeling der skal være. Men inden for de rammer skal der være plads til spændende kulinariske overraskelser hver dag :w00t:

Det er vist mit livs projekt - at finde balance mellem de to ting... :laugh:

Jeg tror mest, at det jeg er utryg ved omkring hele BF konkurrence-halløj er væskeudtømningen helt til sidst - men det er nok fordi jeg ikke ved noget om det :blush: Jeg føler mig nemlig mest tryg ved ting, som jeg ved noget om i forvejen. (Helst meget - for jeg er lidt af en nørd :smartass:)

Og så er der jo træningsstrukturering - split, antal reps/sæt osv... Bliver helt forvirret :crazy: Kan selvfølgelige sætte mig ned og gennemlæse HELE Norahs gamle log :laugh: Det skulle kunne lade sig gøre på en måneds tid non-stop læsning hihi... Skal lige tage fri fra arbejde først! :tongue:

Jeg kan godt følge din tankegang, man vil langt hen af vejen også sagtens kunne klare det selv, jeg har bare erfaret, at man når et punkt i slutningen, hvor ens psyke prøver at gøre alt for at man ikke gør det rigtige... og der er det meget nemmere når der er en der siger, din form bliver ikke god nok med mindre du gør dit eller dat... spørger man sig selv på dette tidspunkt, så vil kroppen alt andet end ekstra cardio osv... !!

Selve udtømningen vil jeg ik råde nogen til at stå alene med første gang, de atleter der kører det selv, har som regel en vejleder inde til at hjælpe med den sidste uges kost/træning... Dog er selv forståelsen bag en udtømning ikke så svær, dog skal man passe meget på, da det nemt kan gå rigtig galt.. !!

Og når det er sagt, så er det jo ikke ensbetydende med du skal have en vejleder som tænker for dig.. Norah har f.eks. ikke på noget tidspunkt bestemt hvad jeg skal spise osv... Men hun har hjulpet med hvornår jeg måtte skærer i mine kcal, hvad der skulle skæres væk, hvornår jeg ikke længere måtte få kulhydrater fra pasta/ris osv... men rammerne har jeg så selv fyldt ud... Havde hun ikke været der til at styre mine kcal, så var jeg på ingen tid gået ned på 1500 kcal, af frygt for ikke at tabe mig nok.. og så havde det endt galt her i slutningen...

Men i sidste ende er det dig der kan mærke om du indvendig har lysten til at stille op til sådan en konkurrence... og er lysten der, så findes der også den rette hjælp til dig... !!

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 24/10-07

Da uret ringede tog jeg de sædvanlige 10 minutters snuen... men ligesom de 2 foregående onsdage tog det små 2 timer :4oops: men jeg tager det ikke så tungt, min krop har åbenbart brug for det midtvejs i ugen og jeg har jo flex, så det gør ikke noget mht mit arbejde..

Dagen idag bød på ultra få kalorier og kuhydrater da jeg ikke får mine eftertræning kulhydrater... så den samlede mængde kulhydrater har været på omkring 50g :crazy: Hvilket også har betydet jeg har været lidt småtræt... Samtidig har jeg i denne uge ikke skygge af tålmodighed... alt og alle går mig simpelthen på nerverne og jeg får derfor sendt utallige af dræberøjne til de mennesker jeg møder når jeg træner, handler osv :4whistling: heldigvis gælder det ikke overfor nære venner, familie og arbejdskollegaerne :hands:

Morgentræning:

56 min PW fra kl. 6.15

11 morgenture tilbage :yo:

Eftermiddagstræning:

Jeg fik lige snakket kort med Norah da jeg kom ned i OBBC... Hun kunne fremvise de vildeste vener ned over skulder og bryst :blink: og en ufattelig cuttet ryg som arbejdede under BB rows :4flex: Kæft jeg føler mig fed ved siden af :laugh:

Da det er cardiodag smuttede jeg hurtigt op ovenpå til dræbermaskinerne :4dog: og det er ikke nogen hemmelighed, at det ikke ligefrem var lysten der drev værket idag...

Cardio:

25 min ArcTrainer ~373 kcal

5 min romaskine ~58 kcal

10 min ArcTrainer ~150 kcal

Posering:

10 min hvor jeg tog de 4 sider 4 gang

Aftentræning:

53 min PW fra kl. 19.25

Et under jeg har kunne holde tempoet.. da jeg var ved at tisse i bukserne det meste af turen :unsure: Nedtællingen er igang.. 13 aftenture tilbage :yo:

Jeg har idag fået Ole Okkes bog med posten... Jeg har bestilt den af flere grunde... Primært da jeg selv har en interesse i fitnessverden og gerne vil bakke op omkring den.. men også fordi jeg selv har haft kræften tæt på livet da min far døde af den for 15 år...

Samtidig tror jeg den kan glæde mig mor efterfølgende, da hun den vej igennem kan få en bedre forståelse for fitnessverden, samtidig har hun jo også haft kræftentæt på livet og kæmper selv for tiden med sygdom i form af slidgigt og dispos, hvilket har gjort hun måtte lukke sin frisørsalon for et par måneder siden... hvilket har taget hårdt på hende...

ole_okke_bog.jpg

Sidst men ikke mindst, så er meningen den skal læses på NY turen.. der bliver både 9 timers flytur frem og tilbage... og et par dage med benene i vejret på hotelværelset (måske nogle af de andre os vil læse den).. og har jeg ik noget at gi mig til, ender de andre med at få pip af mig, fordi jeg bliver overgiret og snakker ørene af dem :laugh:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagstræning:

Jeg fik lige snakket kort med Norah da jeg kom ned i OBBC... Hun kunne fremvise de vildeste vener ned over skulder og bryst :blink: og en ufattelig cuttet ryg som arbejdede under BB rows :4flex: Kæft jeg føler mig fed ved siden af :laugh:

Det var sødt sagt :innocent:

... men så også cuttet ud i dag :4flex: Ved ikke lige hvad der gik galt :blink:

Fik mig rent faktisk til at tænke på at jeg tror at jeg tager chancen og deltager i mit første stævne uden reel udtømning... tror blot jeg fortsætter som hidtil og så laver små justeringer torsdag/fredag i form af øget kulhydrat indtag med de klassiske fødevarer og blot holder lidt igen på væsken fredag ... leger lidt med det her til aften så må lige vurderer formen i morgen :smile:

Aftentræning:

53 min PW fra kl. 19.25

Et under jeg har kunne holde tempoet.. da jeg var ved at tisse i bukserne det meste af turen :unsure: Nedtællingen er igang.. 13 aftenture tilbage :yo:

Kan så fortælle at jeg VAR I BUSKEN på min gåtur... det var lige før det var x 2 :laugh:

Sidst men ikke mindst, så er meningen den skal læses på NY turen.. der bliver både 9 timers flytur frem og tilbage... og et par dage med benene i vejret på hotelværelset (måske nogle af de andre os vil læse den).. og har jeg ik noget at gi mig til, ender de andre med at få pip af mig, fordi jeg bliver overgiret og snakker ørene af dem :laugh:

Vil blot pointer at jeg har pakket ørepropper samt allierer mig med Bob the Builder (nu på mol) som gerne skulle fremskaffe alle sæsoner af HOUSE :cheer: så jeg er i "doktor" land det meste af tiden :1112:

Link to comment
Share on other sites

Forresten...

.. har fået mail om at der bliver lavet DVD af hele showet som vi kan købe billigt hvis vi forudbestiller :smile:

Så nu kan vi koncentrere os om FOTO :slut:

Det er jo også genialt med motionscentret i hotellet ... så kan vi lave en helveds masse billeder der lørdag aften samt søndag efter lyst :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share