Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

For lige at lave reklame for noget helt andet søde...

Så kan jeg fortælle at det BLIVER STORT!!

Hos amatørerne tæller vi nu 225 competitors from 13 nations as of this morning!!

Kender endnu ikke tallet hos de prof. ... mener at det bliver hemmeligholdt indtil kort tid før showet... ala surprice surprice :cheer:

:dropjaw: :dropjaw: :dropjaw: :dropjaw: :dropjaw: Whaaaattttt!!!! Det bliver viiiiiildt :smilerock:

Der skulle også være mulighed for at øve på scenen torsdag eller fredag hvilket jo er sinddsygt rart... vil lige finde ud af hvad vi præcist gør mht. dette :smile:
Vil være rart lige at prøve at gå en enkelt walk på scenen, så man har en ide om hvor stor den er osv.. !!

AAAAAHHHØØØØØØMMMMM Tøser!!!!!!!!! "VI" er i dette tilfælde MOI!!! :devil: I to skal ligge med benene op og tænke på forberedelse, så skal spejderlejrlederen her nok få styr på hvor I skal være hvornår og hvordan! :4police: :shades: Nogle kommentarer... :raisebrow:

Møs - over and out!

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:blush::blush:

:4winkkiss:

Tjaaa tjoooo en liiiille biiiiitte smule up-to-date er det vel meget rart at være... :innocent:

M :elvis:

Så up-to-dater jeg dig lige her...

Der er kommet tal på min klasse ... 28 stk :blink:

DAMN... det er fuldstændigt sindssygt det her - nogle af BB-klasser også hos de proff. kommer til at rumme + 30 atleter!!

Der kommer simpelthen til at være proppet med smækre mænd så måske vi ikke er de eneste som skal have kunstige øjenvipper på :slut::bottom:

Link to comment
Share on other sites

Så up-to-dater jeg dig lige her...

Der er kommet tal på min klasse ... 28 stk :blink:

DAMN... det er fuldstændigt sindssygt det her - nogle af BB-klasser også hos de proff. kommer til at rumme + 30 atleter!!

:dropjaw: :dropjaw:

Der kommer simpelthen til at være proppet med smækre mænd så måske vi ikke er de eneste som skal have kunstige øjenvipper på :slut::bottom:

:laugh: :4mewantfood: Gælder den med "håndklæde på døren" stadig :slut::laugh:

:hmmm: Nita bliver da ikke til at styre!!! :w00t:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov tøser......

For det første... hvorfor må jeg ikke os være update.. :raisebrow:

For det andet.. så render jeg slet ikke efter mænd :nonono: og slet ikke negermænd :laugh:

Og til dig Norah... kæft det er mange der er i din klasse :blink::blink: Jeg prøver på at forestille mig hvor stort et stævne det bliver og ikke mindst hvor stort et publikum der vil være.. men jeg må ærlig indrømme det er mig total uvirkelig :cry:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Hov hov tøser......

For det første... hvorfor må jeg ikke os være update.. :raisebrow:

For det andet.. så render jeg slet ikke efter mænd :nonono: og slet ikke negermænd :laugh:

Og til dig Norah... kæft det er mange der er i din klasse :blink::blink: Jeg prøver på at forestille mig hvor stort et stævne det bliver og ikke mindst hvor stort et publikum der vil være.. men jeg må ærlig indrømme det er mig total uvirkelig :cry:

//Anita

For det første

... så tror jeg din diæthjerne - update eller ej - ikke er i stand til at fastholde den mindste mængde info :laugh:

For det andet

... den påstand holder overhovedet ikke vand - og bare vendt til der stor en STUR fræk negermand og bouncer hans patmuskler lige op i hovedet på dig ... så ser vi dig ikke de næste 3 dage :wink:

Og til det sidste

JEP - giver lidt sommerfugle... vil stærkt tro at der også kommer klasseopdeling i min klasse eftersom det bliver svært at rumme så mange på scenen af gangen!

Mig bekendt går ALLE også videre til aftenshow... så ikke noget med nogen form for eliminering - du får lov at være med hele vejen igennem :cheer:

Ang. publikum - så har jeg ikke helt en ide om hvordan opbakningen er i USA - så det bliver spændende at opleve!

Link to comment
Share on other sites

... spørgsmålet er om jeg overhovedet får noget overskud til konkurrencen - for ender nok med at jeg både skal holde øje med DIG :wink: Anite :slut: og Nina :boobs:

:laugh: tror nu mest vi skal bekymre os om Nita OG Nina! :boobs: de skal jo nærmest spænde ben førend jeg opdager at der er interesse :dry:

For det andet

... den påstand holder overhovedet ikke vand - og bare vendt til der stor en STUR fræk negermand og bouncer hans patmuskler lige op i hovedet på dig ... så ser vi dig ikke de næste 3 dage :wink:

ENIG!!!!!!!!!!!!!!! :tease:

Ang. publikum - så har jeg ikke helt en ide om hvordan opbakningen er i USA - så det bliver spændende at opleve!

Men ellers så er der vidst rigeligt med beviser for at jeg SAGTENS kan heppe igennem!!!!!!! :smilerock::4trumpet::cheer:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

For det første

... så tror jeg din diæthjerne - update eller ej - ikke er i stand til at fastholde den mindste mængde info :laugh:

Du har så meget ret - men det vil jeg slet ikke indrømme :laugh:

Vil også kun have updates for ikke at føle mig udenfor :tongue:

For det andet

... den påstand holder overhovedet ikke vand - og bare vendt til der stor en STUR fræk negermand og bouncer hans patmuskler lige op i hovedet på dig ... så ser vi dig ikke de næste 3 dage :wink:

En STUR negermand :nonono::nonono:

En STUR lækker mænd og jeg er smuttet :wub:

Og til det sidste

JEP - giver lidt sommerfugle... vil stærkt tro at der også kommer klasseopdeling i min klasse eftersom det bliver svært at rumme så mange på scenen af gangen!

Mig bekendt går ALLE også videre til aftenshow... så ikke noget med nogen form for eliminering - du får lov at være med hele vejen igennem :cheer:

Ang. publikum - så har jeg ikke helt en ide om hvordan opbakningen er i USA - så det bliver spændende at opleve!

Ja jeg havde godt læst mig frem til at alle gik videre til aftenshowet, selv om jeg i min vildeste fantasi ikke kan se hvordan de kan have så mange på scenen.. og da slet ikke når vi skal ind enkeltvis også :blink:

Overvejde lidt tanken om de måske har 2 scener.. en for BB og en for Figure.. men så havde vi nok fået det af vide hvis det var tilfældet..

Bliver generelt spændende det hele.. Lidt vildt hvis der skal 400-500 på scenen på 1 dag.. sammenlignet med DM hvor der var 85 på scenen over 2 dage :laugh:

Krammer

Link to comment
Share on other sites

Ved du hvor mange der kommer i din klasse Anita? Det lyder til at blive årets fedeste oplevelse - Gid det var mig. :blush:

Knus Pia (Bambi)

Nej jeg ved kun det Norah har skrevet i loggen.. altså at der er 225 amatører tilmeldt.. og at vi nok både bliver inddelt i højde og derefter i vægt..

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 31/10-07

Dælme om ik jeg forsov mig igen.. det er så 4. onsdag i streg :laugh: Idag skyldtes det dog ikke at jeg ikke hørte uret.. men at jeg fik slået snueknappen fra og derfor selv lige skule stille uret 10 min frem.. af en eller anden mystisk grund, fik jeg den så stillet 1 time og 10 min frem :laugh:

Efter arbejde skulle jeg til læge angående mig hud... videre på apotek og en masse andre praktiske ting.. så inden jeg fik set mig om var klokken blevet ret mange før jeg var hjemme, hvorved jeg måtte droppe min eftermiddags PW.. !!

Maven har egentlig haft det fint idag... Men det ændrede sig drastisk under min aften PW... Efter 15 min kunne jeg mærke min mave begyndte at give tegn til den gerne snart ville på WC, jeg gik lidt videre for lige at se om det nu os var noget den mente seriøs.. et par minutter vente jeg om, da jeg godt kunne regne ud jeg sku skynde mig hjem på wc :blush:

Jo længere jeg gik jo værre fik jeg det... og jo langsommere blev mit tempo... jeg er normalt ikke sart, men fuck hvor gjorde det ondt.. jeg havde det vildeste mavekramper.. som var så slemme at jeg havde svært ved at trække vejret ordentlig :blink: og gik og stønnede med lyd... for ikke at nævne tårene trillede ned af kinderne... jeg tror seriøs en med rolator kunne have overhalet mig de sidste 100 m...

Men en jumbobog og et toilet har da hjulpet gevaldig på det... og jeg tror faktisk det var vende punktet.. for endelig virker det som om der er ved at komme gang i systemet... hvis ikke det klare det selv i denne omgang, må jeg ty til klyx... For det andet her kan jeg sku ikke blive ved med at gå rundt med :nonono:

Morgentræning:

57 min PW fra kl. 6.00

Aftentræning:

46 min PW fra kl. 19.15

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 1/11-07

Rigtig god da gpå arbejde.. generelt har det været nogle gode ude her til sidst.. hvor jeg har rodet med noget meget spændende... så har faktisk slet ikke tid til ferie :laugh: Imorgen har jeg fri, da bilen skal på værksted og jeg skal ordne lejlighed, vasketøj osv så jeg kan komme igang med at pakke.. Jeg vil gerne have de tmeste ordnet i løbet af fredag/lørdag, så jeg kan slappe lidt af de sidste dage inden vi rejser, for at undgå for meget stress (væske i kroppen)..

Morgentræning:

57 min PW fra kl. 5.20

10 min posering

5 morgenture tilbage - hvoraf det kun er den ene der er klokken mørkt om morgnen :yo:

Eftermiddagstræning:

En hurtig omgang ryg og læg... Hvor jeg var hårdt ramt af poserings-DOMS i ryggen.. hvilket ikke er helt optimal under en rygtræning :laugh:

Læg i donkey:

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

1 x 25 rep x 80 kg

Supersættet med:

OH chins:

1 x 6 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 7 rep x mig

1 x 6 rep x mig

DB one arm row:

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 10 rep x 32 kg

1 x 8 rep x 34 kg

1 x 8 rep x 34 kg

DB pronerede incline shrugs:

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Kabel low row:

1 x 12 rep x klods 7

1 x 10 rep x klods 8

1 x 10 rep x klods 9

1 x 8 rep x klods 10

Jeg glemte helt at skrive denne øvelse på i sidste uge hvor je gogså kørte den...

Styrketræningstid: 55 minutter

Cardio:

15 min på ArcTrainer fra kl. 16.50

~223 kcal

Ganske udemærket træning... hverken med overskud eller helt tappet for overskud... så lige midt imellem :bigsmile:

Aftentræning:

55 min PW fra kl. 18.50

5 aftenture tilbage - hvoraf kun 1 af dem bliver en rigtig aftentur.. de andre rykkes til om eftermiddagen :yo:

Nu står den på TV, hvor jeg vil nyde jeg ikke behøver gå pis tidlig i seng, da jeg kan sove helt til klokken 7.30 imorgen tidlig :w00t:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering for 24. uges diæt

Kosten i denne uge:

- 1 dag med ca. 2900 kcal

- 1 dag med ca. 2300 kcal

- 1 dag med ca. 1800 kcal

- 3 dage med ca. 1300 kcal

- 1 dag med ca. 1250 kcal

Vægten siger: 55,0 kg --> 55,0 kg = -0,0 kg (total -8,2 kg)

Kroppen vil ikke rigtig give slip på den væske jeg fik i kroppen forrig uge + væske fra de 3 høj kulhydrat dage i weekenden.... Men det gør nu heller ikke så meget... Mon ikke der alligevel sker et lille vægttab trods jeg ikke kan se det på vægten... Og hvis ikke jeg taber mig og bare holder vægten stabil, så er det også helt fin... !!

Ugeopdatering:

PW: 11 timer 52 min --> 77 km

Cardio: 2 time 14 min

Styrketræning: 5 timer 55 min

Total: 19 time 14 min

Status for k-diæten's PW distance indtil nu: 1695 km :yo:

Jeg sidder og bliver helt sentimental, da dette er min SIDSTE ugeopdatering :cry3: Men men men til gengæld er det ensbetydende med at min DIÆT snart er slut.. og tro mig, jeg glæder mig.. lige pt er jeg nået dertil hvor jeg bare ikke gider mere... både kropslig og mental er jeg ved at være meget afkræftet og min motivation har slet ikke været der de sidste uger... og når motivationen er væk er det sku ikke særlig sjov mere... Men heldigvis er kroppen en maskine, som bare gør tingene alligevel, men der er ikke fare for man lige tager 5 min mere, når motivationen er væk... hvilket også gør at jeg er tilfreds med at jeg ikke pt registrerer noget vægttab...

Da jeg kun skal på arbejde på mandag og ellers har fri alle andre dage før vi rejser, kan jeg til gengæld se en ende på det... og for hver dag der går, begynder der også at komme mere og mere overskud.. og de negative tanker omkring den manglende motivation bliver erstattet med glæden ved at skulle til NY og hygge med tøserne og vise formen frem på scenen.. !!

Jeg regner med at fortsætte almindelig diæt og PW til og med tirsdag hvorefter jeg stopper alt PW/cardio og skifter over til udtømningskostplanen (3 dage med saltholdig mad med lav kulhydrat - 3 dage med kulhydratholdig mad uden salt).. Styrketræning kører uændret til og med lørdag, hvor jeg har sidste tunge bentræning, derefter kører jeg full-body mandag og tirsdag i OBBC og igen onsdag og fredag i NY... Væskeindtaget har været på 3-5 L hele ugen, hvor jeg imorgen begynder at kontrollere det, så jeg er sikker på jeg får 5-6L dagligt, mandag begynder jeg at øge væskeindtaget og sørger for mit væske kun består af vand, foruden rejsedagen onsdag, hvor jeg også vil få lidt cola light..

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2/11-07

Meget rolig dag... Jeg havde taget en fridag fra arbejde, da jeg skulle have bilen på værksted og bestemt godt kunne bruge en slapper dag... Så alt PW blev ordnet først i forbindelse med at få afleveret og hentet bilen hos mekanikeren.. !!

Og ellers har jeg lagt og læst i en bog i formiddag... kæft det er lang tid siden jeg har haft tid til det :blink:

Formiddag/eftermiddagstræning:

62 min PW fra kl. 8.00

63 min PW fra kl. 13.15

Ikke samme rute som normalt.. men i stedet hjem fra mekanikeren og tilbage igen senere... der er nu kun 4 dages PW tilbage, hvilket giver 8 ture i alt :yo:

Eftermiddagstræning:

Dagen bød på bryst, skulder og læg... Jeg nåede lige at sludre kort med Norah, som var i slutningen af hendes træning da jeg kom.. !!

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Supersættet med:

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

Puha DB bænkpres er ved at være tung... og jeg er ved at være gået en del kilo ned i vægt.. bliver godt igen at kunne give den gaz efter NY...

DB skrå UH front raise:

1 x 12 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB siddende lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Maskin flyes:

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 12 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

Seated calfraise:

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

1 x 25 rep x 40 kg

Bagskuldermaskine:

1 x 15 rep x 17,5 kg

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 22,5 kg

1 x 8 rep x 25 kg

Supersættet med:

BB upright row:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 10 rep x 25 kg

1 x 6 rep x 30 kg

Styrketræningstid: 1 time 5 minutter

Mens jeg fik drukket min shake, fik jeg lige øvet de 4 sider et par gange... !!! Derefter op og lave denne omgangs SIDSTE intervaltræning :w00t: Kæft det har jeg glædet mig til... jeg HADER det og en ting er helt sikker... jeg gør det ikke igen før jeg er godt igang med næste års diæt :laugh:

Intervaltræning på ArcTraineren:

-2 min opvarmning

-12½ min interval med 10 intervaller @ 30 sek anaerob og 45 sek aerob

-1½ min nedkøling

Kæft mine ben var trætte :blink: kunne kun lige holde ordentlig gang i maskinen...

Aftentræning:

Jeg tager en god omgang posering her senere... hvor der primært bliver fokus på at holde alminde front posering... som afveksling undervejs, bliver de 4 sider kørt igennem... !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Lækre billeder Nita :wub:

Mange tak Sune :flowers:

Synes også selv formen begynder at være fornuftig... tydelig der er sket en del :bigsmile: trods vægten har stået meget stille :dry:

Jeg ved godt at der er en uge til, men ville lige ønske held og lykke i god tid :smile:

Ja, der er faktisk ikke mange dage til vi rejser.... og mon ikke de kommer til at gå rigtig stærk :w00t:

Jeg siger i hver fald mange tak for lykkeønskningen :bunny:

Og tillykke med din flotte placering til VM (har ikke lige haft tid til at skrive det i din log :blush: )

Krammer Nita

Link to comment
Share on other sites

En stolt storesøster

Som nævnt tidligere i loggen, vandt min lillebror sidste år EM i hold spring/rytme for Herre i en alder af kun 17 år..

Da han også tumpler på landsholdet (tumpling er springgymnastik hvor de springer på en speciel fiberbane), er han i år udtaget til VM i Canada... desværre brækkede han den ene finger 14 dage før de skulle afsted, hvor han så var nødsaget til at lære alle sine spring uden brug af den ene hånd :blink:

m_79a7e3cf1e4de680583cc261cccf4ce6.jpg

Lille bror der tumpler...

Det har han så åbenbart klaret uden de store problemer.. han har i hver fald fået en flot 35. plads idag... med en alder på kun 18 år..

Kæft jeg er stolt af ham :bigsmile:

Selv om klippet har været i loggen før.. synes jeg den fortjener endnu en post... som kun 16 årig lavede han 3. salto... det er der ikke mange i den alder der har gjort :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

A_R: Jeps... Der er ikke meget tid til at tænke og overveje hvordan han vil gøre når først han er oppe i luften.. dypt imponerende...

Lørdag d. 3/11-07

Egentlig en meget god dag... Formiddagen brugte jeg på 2 times shopping... fik købt de sidste par småting og ellers bare oset lidt... !! Derudover har jeg fået passet min træning og kommet lidt videre med pakkeriet... Imorgen finder jeg kuffertner frem og skulle gerne nå at pakke alt det ned, som kan pakkes på nuværende tidspunkt...

Morgentræning:

55 min PW fra kl. 9.15

Jeg blev helt opslugt af at gå og pakke, så det blev små sent inden jeg kom ud på min morgen PW... Der er nu kun 3 morgenture tilbage :yo:

Eftermiddagstræning:

Jeg var klar på en omgang ben og triceps omkring kl. 14... efter ½ times hyggesnak med receptionisten Nina, som holdt mig ved selskab men jeg fik min NO-xplode og medbragt frokost.. !! Dagens omgang var den SIDSTE normale træning før konkurrencen i NY.. på mandag skifter jeg over til full-body aka højrep :devil:

Leg extension:

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

45 grader leg press (almindelig):

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 136 kg

1 x 15 rep x 161 kg

1 x 15 rep x 161 kg

1 x 12 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 186 kg

1 x 10 rep x 201 kg

1 x 10 rep x 201 kg

1 x 10 rep x 216 kg

1 x 10 rep x 216 kg

Sidste gjorde det ondt ved halebenet ved de 241 kg.. denne gang gjorde det allerede ondt ved 201 kg.. ergo må jeg i den uge havde smidt yderligere fedt på det sted eftersom knoglerne stritter mere frem :blush:

45 grader leg press (bred):

1 x 12 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 136 kg

1 bens leg extension:

5 x 10 rep x 15 Ib (uden pause)

5 x 10 rep x 15 Ib (uden pause)

Prone leg curl:

1 x 15 rep x 40 Ib

1 x 12 rep x 45 Ib

1 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 55 Ib

Supersættet med:

Dips:

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 10 rep x mig

1 x 9 rep x mig

Min venstre albue er ved at være i orden.. men idag var det så højre albue der gjorde ondt :unhappy: Tror min krop snart trænger til lidt pause :blush:

Kabel triceps push-down:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

BB CG bænkpres:

1 x 12 rep x 20 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

1 x 10 rep x 30 kg

Kæft det lang tid siden jeg har lagt med en stang.. den sejlede rundt.. havde slet ik styr på den :laugh:

Træningstid: 1 time 25 min

Cardio:

19 min på ArcTraineren ~228 kcal

Stine aka kuldskær, stod på ArcTraineren ved siden af... super hyggeligt, så kunne vi få sludret lidt imens.. og tiden gik monster stærk...

Aftentræning:

53 min PW fra kl. 18.15

Kun 3 eftermiddags/aftenture tilbage :yo:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 4/11-07

Nedtællingen er begyndt... 3 dage til NY

Norah og Maria klarede alt mht bestilling af rejse osv mens jeg var i krig med min DM-diæt.. og der var derfor først igår jeg spurgte Maria om adressen til hotellet, så mine forældre kunne få den... og søde Maria sender mig så et link... og hold da kæft hvor jeg var ved at falde bagover :dropjaw: Jeg bliver gang på gang overrasket over hvor stort det hele er.. tror jeg får et chok når vi kommer der over... jeg havde forestillet mig et almindelig firkantet hotel... og så skal vi bo på New Yorker :wub: Jeg har ALDRIG boet på så stort et hotel... og Scandis hotel kan vist godt pakke sammen :laugh:

ph_27.jpg

Og det er kun toppen af hotellet der er med på billedet :blink:

Nå men dagen er gået med at pakke... og kæft hvor er jeg bare blank når det kommer til det... jeg har lånt en efter min mening meget stor kuffert af min søster... og har derudover en håndbagage kuffert... Jeg har en ide om hvordan alle mine ting skulle ligge i kufferten... men men men.. da sengetøj, 4 håndklæder, liggeunderlag/tæppe og riskager var kommet i kufferten, var den faktisk ved at være mere eller mindre fuld :crazy::wub: Ergo vil der jo kun være plads til at det jeg skal have med til konkurrencen og ingen plads til tøj :laugh: kufferten så pludselig ret lille ud (selv om den er stor), men 8 poser riskager fylder jo os en hel del :laugh:

Jeg har nu fået det hele pakket ned, hvor der så er en pose med hånklæder osv som Nina må få i hendes taske, og kan det ikke være der, må jeg sku bare købe det der ovre - hellere det end at jeg skal gå i bar røv :laugh:

Morgentræning:

54 min PW fra kl. 8.55

Igen en morgen hvor jeg gik og pakkede ½ times tid før jeg kom afsted på min tur... Nu er der kun 2 morgen PW's tilbage :yo:

Eftermiddagstræning:

54 min PW fra kl. 14.00

Og nu er der kun 2 eftermiddag/aftenture tilbage :yo:

Jeg har også øvet lidt posering idag.. hvor jeg også fik taget hul på min "walk", så jeg ved lidt om hvad jeg vil lave... jeg har postet en YouTube video af en Figure walk,så I kan se hvad en walk er, ateten er Melissa, som er professionel atlet, dvs det er den klasse Norah stille op i.... !!

Resten af dagen bruger jeg på sofa'en med benen i ro og en god bog i hånden... kun afbrudt af mad, mere posering og forbrydelsen :bigsmile:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share