Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Diæt opdatering

Det var meningen jeg skulle have kørt lidt diæt i denne uge, men i løbet af ugen stoppede jeg, da jeg godt kunne se det alligevel ik helt ville lykkedes, da alt gik galt... !! Der skal ik mange ændringer til før min krop går i strejke og ik gider tabe sig... !! Jeg har ligeledes erfaret at det ik fungerer med salatbar på arbjede, jeg tror ik jeg spiser så meget mere, men det er nok til at min krop ik taber sig ordentlig og jeg får nemt en følelse at at jeg ik er på diæt og sløser med andre måltider også... !!

Vægten har de sidste morgner sagt 61,3 kg, så det er ik fordi jeg har taget på, men holdt vægten forholdsvis stabil... !!

Jeg holder fridag idag lørdag og starter diæt igen fra søndag morgen til og med lørdag middag, hvor så lørdag aften og søndag morgen bliver fridag... !! Om jeg køre yderligere end uge derefter eller holder fri helt til k-diæt 15 maj, skal jeg lige have diskuteret med Norah, når jeg ser hvad vægten siger på lørdag.

Jeg har lavet en kostplan, som jeg vil følge den kommende uge... Eneste ændring i forhold til de sidste uger af min tidligere diæt er min frokost, men poster den til dem der er interesseret i at se hvad jeg spiser, da kostplanen egentlig har ændret sig en del siden sidst jeg postede den. Dog er den vejledende, 1 stk pære, kan lige så godt være 1 stk æble osv.. !!

post-12744-1176534927_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tidlig ned i OBBC og træne idag... Så Norah os ku passe arbejdet :bigsmile: Og dagen bød på endnu en super træning, tror ik hverken Norah eller jeg i vores vildeste fantasi, havde gætte vi ville kunne træne så godt sammen :4thumbup: MIn krop er så små også ved at vænne sig til tempoet... lidt kilo ned i de enkelte øvelser og kroppen kan følge med :blush:

Lørdagens træning af tung skulder, triceps, let ryg og let bryst

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 5,5 kg

1 x 12 rep x 2 @ 6,5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6,5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 7 kg

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

2 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB shoulder press:

2 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Ik meget overskud tilbage i skuldrene.... og Norah så ik helt tilfreds ud... Kom ik langt nok ned... Så jeg må vist hoppe lidt ned i kilo næste gang... Men utroligt så meget man syre til med den untensive skuldertræning vi har gang i...

Supersættet med:

DB underhånds front raise:

2 x 10 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 7 kg

1 x 8 rep x 8 kg

Lateral raise maskine: (ny øvelse)

1 x 12 rep x 35 Ib

3 x 10 rep x 30 Ib

Supersættet med:

Bagskuldermaskine:

1 x 12 rep x 12,5 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

Half press i smithstativ: (ny øvelse)

1 x 8 rep x 7 kg

2 x 8 rep x 27 kg

2 x 6 rep x 32 kg

Eksplosivt op og excentrisk ned.... Norahs og min næse sidder så i samme højde når vi sidder på bænken i den her øvelse.. det kan så diskuteres hvem af os der er usymmetrisk i underkrop/overkrop forhold :laugh:

DB lying triceps extension: (ny øvelse)

3 x 8 rep x 12 kg

Ren teknik træning... Kan godt klare flere kilo næste gang...

Triceps kabel pull-down:

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Hvis de små dreng i OBBC doper sig, så skyldes det nok de har set Norah køre den her øvelse... ser så ondt ud når hun står med hele stakken og trækker løs :blink:

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

2 x 8 rep x 40 kg

1 x 6 rep x 40 kg

DB skrå underhånds front raise:

1 x 8 rep x 2 @ 5 kg

1 x 8 rep x 2 @ 6 kg

1 x 8 rep x 2 @ 7 kg

Technogym pull-down:

1 x 18 rep x 30 kg

1 x 15 rep x 35 kg

Træningstid: 1 time 30 minutter

Utroligt vi ku nå det hele... trods en del hyggesnakken... men nu var jeg os god til at holde Norah i ørene idag...

Efter lidt protein og farvel til Norah fortsatte jeg med anaerob træning og kæft jeg var god til det idag... Selv 25 minutter efter sad jeg og stønnede i bilen :laugh:

Anaerob træning på ArcTrainer:

Intervaller fordelt på 15 minutter ~163 kcal

/Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Kom nu med den :wink:

Skal ikke tage dig af hvad jeg siger :4whistling:

.. har jeg måske ikke rost dig de sidste mange dage med hvor meget mere tydeligt dine muskler træder frem :4flex:

Jo jo... Men ku slet ik lige selv overskue den... så den fiklov at smutte i stedet for... Opdaterer den en anden dag hvor det vand passer bedre.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tidlig ned i OBBC og træne idag... Så Norah os ku passe arbejdet :bigsmile: Og dagen bød på endnu en super træning, tror ik hverken Norah eller jeg i vores vildeste fantasi, havde gætte vi ville kunne træne så godt sammen :4thumbup: MIn krop er så små også ved at vænne sig til tempoet... lidt kilo ned i de enkelte øvelser og kroppen kan følge med :blush:

Ja... jeg må også påstå at det er kommet lidt bag på mig hvor godt det går :blink:

... måske det skyldes at jeg har en forkærlighed for blonde piger :wub: og derfor ser igennem fingre med så meget :laugh::laugh::tongue::wink:

DB shoulder press:2 x 10 rep x 2 @ 12 kg

2 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Ik meget overskud tilbage i skuldrene.... og Norah så ik helt tilfreds ud... Kom ik langt nok ned... Så jeg må vist hoppe lidt ned i kilo næste gang... Men utroligt så meget man syre til med den untensive skuldertræning vi har gang i...

hæhhæ....

... du ved jo godt hvem du snyder når du ikke laver fuld ROM ... og det er ikke mig :innocent:

Half press i smithstativ (ny øvelse)

1 x 8 rep x 7 kg

2 x 8 rep x 27 kg

2 x 6 rep x 32 kg

Eksplosivt op og excentrisk ned.... Norahs og min næse sidder så i samme højde når vi sidder på bænken i den her øvelse.. det kan så diskuteres hvem af os der er usymmetrisk i underkrop/overkrop forhold :laugh:

Jeg vil holde på at hver sin kropsudformning har hver sine fordele :w00t::wink:

Triceps kabel pull-down:

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Hvis de små dreng i OBBC doper sig, så skyldes det nok de har set Norah køre den her øvelse... ser så ondt ud når hun står med hele stakken og trækker løs :blink:

... så det mener du - du er nu søøøøøøøø :wub:

(også når du banker hovedet ind i spejlet :w00t: eller kører stangen fast i smith-stativet :w00t: )

Træningstid: 1 time 30 minutter

Utroligt vi ku nå det hele... trods en del hyggesnakken... men nu var jeg os god til at holde Norah i ørene idag...

Vil også sige at det kom bag på mig hvor hurtige vi var i dag ... specielt taget i betragtning af hvor ofte jeg faldt i snak med Brian :4whistling: :blush:

Efter lidt protein og farvel til Norah fortsatte jeg med anaerob træning og kæft jeg var god til det idag... Selv 25 minutter efter sad jeg og stønnede i bilen :laugh:

SÅDAN!!!

Så må du have gjort det rigtigt denne gang....

... godt nok var det ikke anaerobtræning men havde da tungen ud af halsen et par gange mod Nyborg :tongue4::laugh:

Sidder nu og ærger mig over at jeg har klokket i vagtplanen for havde sgu glædet mig til i morgen :sneaky2:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jo jo... Men ku slet ik lige selv overskue den... så den fiklov at smutte i stedet for... Opdaterer den en anden dag hvor det vand passer bedre.... :laugh:

Vi satser på at den øgning du har set i vandet i denne uge skyldes den nye "chok-træning" som din krop ikke er vant til... derfor stiger din FFM EKSPLOSIVT :4flex:

KUNNNE VÆRE LEE :devil:

Link to comment
Share on other sites

... så det mener du - du er nu søøøøøøøø :wub:

(også når du banker hovedet ind i spejlet :w00t: eller kører stangen fast i smith-stativet :w00t: )

Nu kan jeg jo ik ligefrem gøre for at spejlene vælter ud af væggen og overfalder mig :nonono:

...men ellers var jeg vist ik den eneste der dummede mig idag.... Måske jeg skal fodre dig næste gang du skal have en banan :laugh:

Resten skal jeg nok lade være med at snakke højt om.. ikke alle sandheder der skal frem i lyset på MOL :laugh:

SÅDAN!!!

Så må du have gjort det rigtigt denne gang....

Jeps... Ku os sagtens mærke forskellen :4thumbup:

... godt nok var det ikke anaerobtræning men havde da tungen ud af halsen et par gange mod Nyborg :tongue4::laugh:

Sidder nu og ærger mig over at jeg har klokket i vagtplanen for havde sgu glædet mig til i morgen :sneaky2:

Det er også bare super vejr til cykeltur...

.... ja jeg havde faktisk også glædet mig :dry: men til gengæld kan jeg mandag glæde mig over jeg ik har fridag, men skal smadre mine inderlår :w00t: Vil i stedet løbe årets første 5 km imorgen... skal jo være klar til iforms kvindeløb d. 6 maj :bigsmile:

God arbejdslyst og tak for en god træning

KnuZ Nita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Vi satser på at den øgning du har set i vandet i denne uge skyldes den nye "chok-træning" som din krop ikke er vant til... derfor stiger din FFM EKSPLOSIVT :4flex:

KUNNNE VÆRE LEE :devil:

Det lyder som en god plan... Tror specielt det er mine inderlår der mindst er vokset med ½ kg hver siden i mandags :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg jo ik ligefrem gøre for at spejlene vælter ud af væggen og overfalder mig :nonono:

...men ellers var jeg vist ik den eneste der dummede mig idag.... Måske jeg skal fodre dig næste gang du skal have en banan :laugh:

Resten skal jeg nok lade være med at snakke højt om.. ikke alle sandheder der skal frem i lyset på MOL :laugh:

ssssssssssssssstttt :nonono:

(... og den banan var en slem krummerik... så kan ikke gøre for det :4whistling: )

Det er også bare super vejr til cykeltur...
Det var FANDME også NICE :w00t: og bedst af alt... sparede 43 kr til toget :4thumbup:
.... ja jeg havde faktisk også glædet mig :dry: men til gengæld kan jeg mandag glæde mig over jeg ik har fridag, men skal smadre mine inderlår :w00t: Vil i stedet løbe årets første 5 km imorgen... skal jo være klar til iforms kvindeløb d. 6 maj :bigsmile:

... så god løbetur - men gem nu lidt energi til mandag :wink:

God arbejdslyst og tak for en god træning

Lige OVER :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik tidlig i seng igår aftes.... vel omkring kl 23 og hvornår vågnede jeg så :blink: 12½ time senere :crazy:

Normalt sover jeg kun så længe hvis jeg går i seng ved 4 tiden eller har haft fri i lang tid og kunne vænne kroppen til det... Så jeg må derfor konkludere, at det er den nye træning der er skyld i det... For har ikke lavet andet end at sove over mig og sove længe siden jeg trænede med Norah i mandags :superman:

Hvis bare mine muskler så vokser lige så meget som kroppen kræver søvn, så bliver jeg fanme ond at se på til sidst :devil::laugh:

Ellers har jeg brugt weekenden på at pakke flyttekasser og sortere i mit skrammel :bigsmile:

Dagens løbetur i naturen

Det var meningen jeg ville have løbet 5 km... men havde ik de bedste løbeben og har bentræning imorgen, så jeg holdt mig til min 3,5 km.

Distance: 3.5 km

Tid: 21.48 min (-15 sekunder)

Hastighed: 9.8 km/t xdanse.gif

Jeg var overbevist om jeg ik ville gøre det hurtigere end sidst, da jeg følte mig ret tung idag... så det var en positiv overraskelse at se jeg alligevel havde slået 15 sekunder af tiden...

DOMS opdatering

Mine inderlår er igen "back to normal" og igår pralede jeg endda til Norah over at jeg slet ik havde nogle DOMS der var værd at snakke om --> men så blev det aften :crazy:

... og baglår har siden igår aftes været meget stive, men heldigvis ik på den smertende måde som ved inderlår, men på en mere normal DOMS'et måde... Mine trisser har også behagelige DOMS idag, det er godt nok lang tid siden jeg sidst har haft det, nok noget i stil med ½ år siden :blink: hvis ikke mere....

DOMS er selvfølgelig ik en nødvendighed efter træning, men det er en god måde at finde ud af om man rammer de muskler man ønsker... Så jeg må konkludere at kombinationen af det nye program og udførslen af øvelserne, rammer de muskelgrupper som det er meningen :4thumbup:

God søndag

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik tidlig i seng igår aftes.... vel omkring kl 23 og hvornår vågnede jeg så :blink: 12½ time senere :crazy:

Normalt sover jeg kun så længe hvis jeg går i seng ved 4 tiden eller har haft fri i lang tid og kunne vænne kroppen til det... Så jeg må derfor konkludere, at det er den nye træning der er skyld i det... For har ikke lavet andet end at sove over mig og sove længe siden jeg trænede med Norah i mandags :superman:

Hvis bare mine muskler så vokser lige så meget som kroppen kræver søvn, så bliver jeg fanme ond at se på til sidst :devil::laugh:

Ellers har jeg brugt weekenden på at pakke flyttekasser og sortere i mit skrammel :bigsmile:

Dagens løbetur i naturen

Det var meningen jeg ville have løbet 5 km... men havde ik de bedste løbeben og har bentræning imorgen, så jeg holdt mig til min 3,5 km.

Distance: 3.5 km

Tid: 21.48 min (-15 sekunder)

Hastighed: 9.8 km/t xdanse.gif

Jeg var overbevist om jeg ik ville gøre det hurtigere end sidst, da jeg følte mig ret tung idag... så det var en positiv overraskelse at se jeg alligevel havde slået 15 sekunder af tiden...

DOMS opdatering

Mine inderlår er igen "back to normal" og igår pralede jeg endda til Norah over at jeg slet ik havde nogle DOMS der var værd at snakke om --> men så blev det aften :crazy:

... og baglår har siden igår aftes været meget stive, men heldigvis ik på den smertende måde som ved inderlår, men på en mere normal DOMS'et måde... Mine trisser har også behagelige DOMS idag, det er godt nok lang tid siden jeg sidst har haft det, nok noget i stil med ½ år siden :blink: hvis ikke mere....

DOMS er selvfølgelig ik en nødvendighed efter træning, men det er en god måde at finde ud af om man rammer de muskler man ønsker... Så jeg må konkludere at kombinationen af det nye program og udførslen af øvelserne, rammer de muskelgrupper som det er meningen :4thumbup:

God søndag

KnuZ Anita

... måske mit nye øgenavn skal være "the DOMSdictator" :tongue:

Godt at læse at du alligevel er lidt ramt :innocent: og søvn - masser af det - det skal nok gøre dig stor og stærk!

Fik din PM og det er helt fjong ... ingen grund til at brænde dit lys i begge ender indtil din krop er vant til at holde det nye tempo... den anaerobetræning burde også give et ekstra boost i forhold til din "affedtning" så det skal nok fortsat gå frem :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... måske mit nye øgenavn skal være "the DOMSdictator" :tongue:

:laugh:

Godt at læse at du alligevel er lidt ramt :innocent: og søvn - masser af det - det skal nok gøre dig stor og stærk!

Fik din PM og det er helt fjong ... ingen grund til at brænde dit lys i begge ender indtil din krop er vant til at holde det nye tempo... den anaerobetræning burde også give et ekstra boost i forhold til din "affedtning" så det skal nok fortsat gå frem :devil:

Lyder rigtig godt.... Glæder mig til det nye program, det passer rimelig godt til mit temperament... !

Til interesserede loglæsere kan jeg lige opsumere hvad der stod i PM'en til NO:

Cardio på bentræningsdage:

20 minutter cardio efter styrketræning hvis træningen falder på en hverdag, er det en weekenddag, skal det laves 1 times cardio i stedet for.

Cardio på ikke bentræningsdage:

15 minutter anaerob træning efter styrketræning.

Cardio på træningsfriedage:

45 minutter morgencardio på arbejde og 25 minutters løb om aften, hvis fridagen falder på en hverdag. Falder den derimod på en weekenddag, laves der 1 times intervalløb.

Forventer at køre cardio i den stil indtil K-diæt eller til kroppen har vænnet sig til den nye styrketræning og igen kan klare sig med 7 timers søvn...

Link to comment
Share on other sites

...den anaerobetræning burde også give et ekstra boost i forhold til din "affedtning" så det skal nok fortsat gå frem
Cardio på ikke bentræningsdage:

15 minutter anaerob træning efter styrketræning.

I ordet Cardio ligger jo i ordet at det er Cardiovaskulær træning altså Aerob træning og ikke Anaerob træning styrketræning er et godt eksempel på.

Dvs.

Aerob = Med ilt

Anaerob = Uden ilt

Ved godt at der vil være en crossover effekt, så man aldrig udelukkende træner det ene, men vil nu mene at kredsløbstræning er det man kalder aerob træning. :smile:

Det burde sådan en dygtigt Dowterlærling som Norah da også vide :4smartass::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I ordet Cardio ligger jo i ordet at det er Cardiovaskulær træning altså Aerob træning og ikke Anaerob træning styrketræning er et godt eksempel på.

Dvs.

Aerob = Med ilt

Anaerob = Uden ilt

Ved godt at der vil være en crossover effekt, så man aldrig udelukkende træner det ene, men vil nu mene at kredsløbstræning er det man kalder aerob træning. :smile:

Det burde sådan en dygtigt Dowterlærling som Norah da også vide :4smartass::bigsmile:

hæhæ Onkel Grafrakka :wink:

Tror der her tænkes på sprint-intervaltræning/hård syretræning (anaerob) kombineret med "åndbare" perioder :innocent:

... og denne træning er i den grad cardiovaskulær :smile:

p.s. Tror nu også at nita ville falde død om hvis hun kørte 15 minutters anaerobtræning i et langt stræk :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

I ordet Cardio ligger jo i ordet at det er Cardiovaskulær træning altså Aerob træning og ikke Anaerob træning styrketræning er et godt eksempel på.

Dvs.

Aerob = Med ilt

Anaerob = Uden ilt

Ved godt at der vil være en crossover effekt, så man aldrig udelukkende træner det ene, men vil nu mene at kredsløbstræning er det man kalder aerob træning. :smile:

Det burde sådan en dygtigt Dowterlærling som Norah da også vide :4smartass::bigsmile:

Jeg havde slet ikke set dit indlæg... Men nu har Norah så svaret på det... Jeg havde i et tidligere indlæg i loggen, forklaret at den anaerobe træning foregår i intervaller fordelt på 12 minutter, derudover er der opvarmning og nedkøling... !!

Måske ligger det ik under ordet cardio, men i min verden er cardio alt hvor man puster og stønner :laugh: men jeg synes nu også at søkoen er en store fisk selv om det er et pattedyr :laugh:

hæhæ Onkel Grafrakka :wink:

Tror der her tænkes på sprint-intervaltræning/hård syretræning (anaerob) kombineret med "åndbare" perioder :innocent:

... og denne træning er i den grad cardiovaskulær :smile:

p.s. Tror nu også at nita ville falde død om hvis hun kørte 15 minutters anaerobtræning i et langt stræk :tongue:

Tror allerede jeg efter 30 sekunder ville se både måner og stjerner...

... og længe før det 15 minutter ville døden indtræffe :laugh:

/Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

hæhæ Onkel Grafrakka :wink:

Tror der her tænkes på sprint-intervaltræning/hård syretræning (anaerob) kombineret med "åndbare" perioder :innocent:

... og denne træning er i den grad cardiovaskulær :smile:

p.s. Tror nu også at nita ville falde død om hvis hun kørte 15 minutters anaerobtræning i et langt stræk :tongue:

Tænkte nok at det var sådan noget der menes, men synes bare stadig at det virker lidt misvisende at kalde cardio for Anaerob træning. Kunne måske kalde det tærskeltræning eller highintensity cardio, whatever :bigsmile:

Men bare i selv ved hvad i mener, så er det jo bare helt fjong :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde slet ikke set dit indlæg... Men nu har Norah så svaret på det... Jeg havde i et tidligere indlæg i loggen, forklaret at den anaerobe træning foregår i intervaller fordelt på 12 minutter, derudover er der opvarmning og nedkøling... !!

Måske ligger det ik under ordet cardio, men i min verden er cardio alt hvor man puster og stønner :laugh: men jeg synes nu også at søkoen er en store fisk selv om det er et pattedyr :laugh:

/Anita

Oki doki, så har jeg nok ikke fulgt godt nok med i log'gen. Beklager. :smile:

Men synes det er godt at du ligger noget højintensitet cardio ind. Er sikker på at det udover at give lidt ekstra striwer og streger i længden også er godt gammeldags sundt for helbreddet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Oki doki, så har jeg nok ikke fulgt godt nok med i log'gen. Beklager. :smile:

Men synes det er godt at du ligger noget højintensitet cardio ind. Er sikker på at det udover at give lidt ekstra striwer og streger i længden også er godt gammeldags sundt for helbreddet :superman:

Det er skam helt i orden... Tror os det har stået i mængden af en masse andet tekst :laugh:

Og helt sikkert.... Det er sundt at få alle typer træning med i ugens løb.

.... og jeg vil jo så gerne se om jeg ik kan få min 5 km ned på omkring de 25 minutter, og der vil både vægttab, anaerob træning, aerobinterval træning osv være til stor gavn...

.... og med det tempo Norah har på til træning nogen gange... så gør det sku heller ik noget hvis kondien bliver bedre :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tænkte nok at det var sådan noget der menes, men synes bare stadig at det virker lidt misvisende at kalde cardio for Anaerob træning. Kunne måske kalde det tærskeltræning eller highintensity cardio, whatever :bigsmile:

Men bare i selv ved hvad i mener, så er det jo bare helt fjong :4thumbup:

tror slet ikke du vil være i tvivl om at det er anaerobt stdie vi er på når vi først knaler igennem.... i hvert tilfælde sådan som jeg hiver efter vejret når jeg er færdig :laugh::laugh:

- føler nogle gange jeg er tæt på at lide kvælingsdøden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du må heller sygemelde dig den dag :wink::devil:

Mine projektkollegaer kommer til at mobbe mig SÅ vildt om fredagen :dry::cry3:

Tilgengæld har jeg lige opdaget, at jeg skal til Herning næste weekend - så forhåbentligt vil jeg stadig være i stand til at bruge :blahblah: når nu stængerne sikkert ikke kan bevæges... :unsure: havde ellers regnet med at jeg skulle have set lidt af Herning til fods, men det må vidst blive en anden gang... :laugh:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hørte igen igen ik mit ur i morges :raisebrow: men jeg sov os bare røv elendig i nat... ! Det hele var dog ik værre end at jeg stemplede ind 7.50 :4whistling:

Mandagens træning af forlår/inderlår, skulder og biceps

Teamede op med Norah til lidt bentræning :bigsmile:

Leg extension:

3 x 15 rep x 50 Ib

1 x 15 rep x 55 Ib

1 x 15 rep x 60 Ib

Hip addaction:

2 x 12 rep x 70 Ib

2 x 10 rep x 70 Ib

Leg press i ny maskine:

1 x 10 rep x 86 kg

2 x 10 rep x 116 kg

1 x 10 rep x 136 kg

1 x 10 rep x 146 kg

Hack squat:

1 x 10 rep x 5 kg

2 x 10 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 13 rep x 15 kg

Teknikken er ved at være der...så næste gang skal der flere kilo på, da jeg kan tage alt for mange rep med den nuværende vægt..

Hip addaction:

3 x 12 rep x 60 Ib

Supersættet med:

Rotary hip: (Ny øvelse)

1 x 12 rep x 37,5 Ib

1 x 12 rep x 50 Ib

1 x 12 rep x 62,5 Ib

Egentlig en fin øvelse... kan i hver fald bedre lide den end hip addaction, da den isolerer inderlåret knap så meget...

Leg extension:

1 x 10 rep x 75 Ib

1 x 8 rep x 80 Ib

1 x 8 rep x 85 Ib

1 x 8 rep x 90 Ib

DB lateral raise:

1 x 10 rep x 5,5 kg

1 x 10 rep x 6,5 kg

2 x 10 rep x 7 kg

1 x 10 rep x 8 kg

Supersættet med:

DB one arm curl:

2 x 10 rep x 2 @ 10 kg

2 x 8 rep x 2 @ 11 kg

Havde lidt problemer med underarmen, så kørte ik så tungt som normalt...

Maskin preacher curl:

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 12,5 kg

2 x 8 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 16,5 kg

Kan mærke styrken er øget her... sidste jeg kørte så tung lavede jeg ny pr.. idag kørte jeg det samme med forholdsvis stor overskud...

Træningstid: 2 timer

Endnu en super træning... DOg er jeg tilbøjelig til at spare på kræfterne, da jeg er bange for at køre helt død... men kan til gengæld mærke kroppen begynder at åbne op i takt med den lærer det nye program at kende.. så lige 1 uges tid mere, så skal der nok kommer fuld tryk på...

Det var meningen jeg skulle have lavet cardio, men mandag kl 18 er det ik muligt at få en ledig cardiomaskine i OBBC, så jeg droppede det... Skal nu os nok nå at få indhentet de minutter i ugens løb... !!

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share