Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Total god dag idag :bigsmile: For første gang i lang tid hørte jeg uret i morges og sprag frisk ud af sengen kl 6 :blush: Tiden fløj af sted på arbejde og jeg fik rette min selvangivelse, hvilket resulterede i at jeg skal have 4100 kr tilbage i skat og med de feriepenge jeg får udbetalt og min løn, vil det sige jeg får omkring 30.000 kr ind på kontoen d. 1. maj :yahoo:

Tirsdagens træning af skulder, ryg, bryst og læg

Norah har timer til sent om torsdagen, så jeg fik valgte mellem at træne kl 7 :blink: eller træne alene :blush: Jeg valgte at træne alene :laugh:

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 6 kg

2 x 10 rep x 2 @ 7 kg

2 x 8 rep x 2 @ 8 kg

Teknikken er ved at være på plads, så kan snart begynde på de tunge vægte igen...

DB incline one arm lateral raise:

2 x 10 rep x 5 kg

1 x 8 rep x 6 kg

Sumo-dødløft:

3 x 10 rep x 60 kg

2 x 8 rep x 70 kg

1 x 8 rep x 80 kg

Supersættet med:

Bagskulder maskine:

1 x 12 rep x 12,5 kg

2 x 12 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 17,5 kg

Og hvem kom så og prikkede mig på skulderen midt i min supersætten.... Norah-pigen savnede mig så meget, at hun havde pjekket fra skole for at træne med mig :wub: og ikke mindst se om jeg nu også lavede noget, nu hvor hun ikke var der :laugh: Mig midt i mit supersætten, med fokusfjæs og iPod'en på, bestod vist prøven :w00t:

Vi aftalte jeg kørte min supersætten færdig og snuppede lidt læg... så passede det med Norah havde nået lidt skulder og vi ku træne ryg og bryst sammen...

Læg i Donkey:

1 x 25 rep x 30 kg

2 x 15 rep x 60 kg

1 x 14 rep x 70 kg

1 x 13 rep x 80 kg

Pull-down i TechnoGym:

1 x 12 rep x 40 kg

1 x 12 rep x 45 kg

1 x 10 rep x 50 kg

1 x 6 rep x 55 kg

DB one arm row:

1 x 10 rep x 27 kg

1 x 12 rep x 27 kg

1 x 14 rep x 27 kg

Kabel stivarmet pull-down:

2 x 10 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

DB flad bænkpres:

1 x 12 rep x 2 @ 14 kg

1 x 10 rep x 2 @ 15 kg

1 x 10 rep x 2 @ 16 kg

1 x 8 rep x 2 @ 17 kg

DB incline bænkpres:

1 x 10 rep x 2 @ 13 kg

1 x 10 rep x 2 @ 14 kg

1 x 8 rep x 2 @ 14 kg

Træningstid: 2 timer

Lige så meget som jeg hadede den her omgang i sidste uge, pga lorte dag på job, lige så meget nød jeg den idag :w00t:

Efter en shake og afsked med Norah, var det tid til cardio... Der er anaerob træning på programmet, og da jeg ikke nåede cardio igår, startede jeg med 10 min let cardio....

25 min cardio på arctrainer:

10 min Cardio

2 min Nedkøling fra cardio

12 min Anaerob interval (20 sek/1.40 sek)

1 min Nedkøling fra cardio

Forbrænding: 325 kcal

/Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skal ellers lige love for jeg fik rengøringsflip på arbejde idag...Så hele formiddagen gik med at ordne laboratoriet, som os endte med at skinne :sun: Jeg tror os jeg fik forbrændt en del kalorier, da der blev slæbt rundt på en masse store dunke osv :4flex:

Til gengæld foregik eftermiddagen total udmattet på en kontorstol, hvor jeg fik skrevet en 10 siders journal :4smartass:

Dagens træning er rykket til imorgen eftermiddag, da det passede bedre ind i Norahs program.... Men det gjorde mig ikke spor, da det bestemt også passede bedre ind i mit program.

Dagens træning blev derfor til mit livs første interval løb, hvilket jeg var lidt spændt på :4jumpy:

Eftermiddagens intervalløb i naturen

Jeg havde bestemt mig for at forsøge med 1 times intervalløb, hvor jeg skiftevis løb 6 minutter og PW'et 4 minutter. Ud fra min normale løbe og PW hastighed, fik jeg beregnet at jeg ca. skulle ud på en 8 km rute. Den opmålte rute var på 7,5 km og tog 55 minutter, så jeg har da ramt rimelig rigtigt :bigsmile:

Distance: 7,5 km

Tid: 55 minutter (35 min løb/20 min PW)

Det gik faktisk meget godt, følte det var lidt for let i starten... Men eftersom jeg skulle holde til det i 1 time, var det meget passende i det store hele... Pulsen røg ned på 125 ved de 2 første PW distancer, hvorefter den kun gik ned på 135, så jeg har da haft en god forbrænding, da pulsen har svinget mellem ca. 130 og 185 under hele turen, alt efter om jeg gik eller løb op af bakke osv..

Jeg glæder mig allerede til næste tur.... Synes det var en rigtig dejlig måde at forbrænde kalorier af på :wub:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ellers love for der er gang i kroppen for tiden... !! Om dagen er jeg total overgiret og kl 20 er jeg total død :laugh: Så jeg måtte igen igang med rengøring/oprydning på arbejde, idag gik det ud over forsøgshallen --> kæft hvor er der meget lort.... Men jeg fik da brugt noget af alt min energi.... Har da i hver fald slet ik ro i røven til at sidde på en kontorstol i de her dage :crazy:

Var stadigvæk fuld af en masse overskudsenergi da jeg ankom i OBBC, hvor Maria og Norah allerede var i gang med lidt teknik... Det var vist godt de var to til at takle mig idag :crazy: For selv efter 2½ time var jeg ik giret ned endnu :laugh: Kan så informere om jeg efter en portion aftensmad er helt død og vissen og ik mange røde øre værd :laugh:

Tror min forbrænding er skyld i energien, koger også og har endda brøænd varme øre og er helt rød i hovedet.... Så der er gang i systemet for tiden :bigsmile:

Torsdagens træning af baglår, balder, skulder (mellem), biceps og læg

Jeg havde beregnet ind at jeg kunne nå læg før Norah, Maria og jeg skulle igennem den normale træning :superman:

Læg i donkey:

1 x 14 rep x 70 kg

2 x 12 rep x 80 kg

2 x 10 rep x 90 kg

1 bens rotary calf:

1 x 12 rep x 70 Ib

2 x 12 rep x 60 Ib

2 x 12 rep x 50 Ib

DB lateral raise:

2 x 15 rep x 2 @ 6 kg

2 x 12 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB arnold press:

2 x 10 rep x 2 @ 11 kg

2 x 8 rep x 2 @ 12 kg

BB upright row:

2 x 12 rep x 20 kg

2 x 8 rep x 25 kg

Supersættet med:

Bagskulder maskine:

2 x 12 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 17,5 kg

BB curl:

2 x 8 rep x 20 kg

2 x 6 rep x 20 kg

DB siddende curl:

2 x 8 rep x 2 @ 7 kg

2 x 8 rep x 2 @ 8 kg

1 x 6 rep x 2 @ 9 kg

Leg extension:

1 x 15 rep x 50 kg

2 x 12 rep x 60 kg

2 x 12 rep x 70 kg

1 x 10 rep x 80 kg

Prone leg curl:

2 x 8 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg (excentrisk)

1 x 6 rep x 60 kg (excentrisk)

Min lænd var ike så god idag, så det blev ikke til så mange sæt, rep og kilo....

Hip addaption:

1 x 12 rep x 60 kg

1 x 10 rep x 65 kg

1 x 10 rep x 70 kg

Supersættet med:

Standing glutes:

1 x 12 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Træningstid: 2 timer 30 minutter

Super træning, hvor der både blev trænet, snakket og hygget.... !! Samtidig fik jeg lov at se at Norah os kan være normal... Med onde DOMS og total tappet for energi til sidst :innocent: Altid noget det ikke kun er mig det går ud over :laugh: Og jeg er overbevist om at Maria får nogle ret slemme dage både hvad biceps og ben angår :laugh:

Min aftenshake bliver fra idag skiftet ud med skine/hytteost, da shakes virker meget vanddrivende på mig og jeg har de sidste nætter været oppe på toilet ca. 6 gange i nattens løb... og det er sku for meget af det gode :blink:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Super træning, hvor der både blev trænet, snakket og hygget.... !! Samtidig fik jeg lov at se at Norah os kan være normal... Med onde DOMS og total tappet for energi til sidst :innocent: Altid noget det ikke kun er mig det går ud over :laugh: Og jeg er overbevist om at Maria får nogle ret slemme dage både hvad biceps og ben angår :laugh:

.... host host .... lige til orientering - det var kun skuespil det der træthed ... altså jeg mener :unsure: det var bare sådan en ting, sådan at du føler at du kan følge mit niveau bare sådan nogenlunde :rolleyes:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Min aftenshake bliver fra idag skiftet ud med skine/hytteost, da shakes virker meget vanddrivende på mig og jeg har de sidste nætter været oppe på toilet ca. 6 gange i nattens løb... og det er sku for meget af det gode :blink:

/Anita

Psssssssst..

Hva' med pandekagen..? :4mewantfood:

:tongue:

6 gange på én nat..? :crazy: Det er jo helt vildt..

Link to comment
Share on other sites

.... host host .... lige til orientering - det var kun skuespil det der træthed ... altså jeg mener :unsure: det var bare sådan en ting, sådan at du føler at du kan følge mit niveau bare sådan nogenlunde :rolleyes:

:wink:

Jeg vælger at lade som om jeg slet ik har set det indlæg :nonono::laugh:

Psssssssst..

Hva' med pandekagen..? :4mewantfood:

:tongue:

6 gange på én nat..? :crazy: Det er jo helt vildt..

Hej Anders... !!

Pandekagen er droppet, da jeg simpelthen ik kan finde tid og overskud til at lave den... Jeg er tit først hjemme mellem 19-20 og skal så først have aftensmad... så det skal være ret nemt, gider ik stå i køkkenet hele aftenen... og går jo som regel i seng kl. 22, da jeg skal ret tidlig op om morgnen... !!

Men de shakes virker ekstrem + diæten i det hele taget virker vanddrivende nu hvor der er gang i stofskiftet... ! Laver ik andet end at rende på wc når jeg har været i nærheden af en shake... !

.. idag var jeg faktisk os på wc 3 gange i OBBC idag... lige så vildt... :crazy::laugh:

Men forventer at få en ordentlig nats søvn nu hvor jeg i det mindste ik får en shake lige før sengetid :laugh:

KnuZ Nita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders... !!

Pandekagen er droppet, da jeg simpelthen ik kan finde tid og overskud til at lave den... Jeg er tit først hjemme mellem 19-20 og skal så først have aftensmad... så det skal være ret nemt, gider ik stå i køkkenet hele aftenen... og går jo som regel i seng kl. 22, da jeg skal ret tidlig op om morgnen... !!

Men de shakes virker ekstrem + diæten i det hele taget virker vanddrivende nu hvor der er gang i stofskiftet... ! Laver ik andet end at rende på wc når jeg har været i nærheden af en shake... !

.. idag var jeg faktisk os på wc 3 gange i OBBC idag... lige så vildt... :crazy::laugh:

Men forventer at få en ordentlig nats søvn nu hvor jeg i det mindste ik får en shake lige før sengetid :laugh:

KnuZ Nita

Okay, ja når du skal så tidligt i seng og først er hjemme til aften kl 20, kan jeg egentlig godt forstå dig! :smile:

Hytteost er nu også et ret stort hit! :4mewantfood:

Jeg husker selv fra sidste år, at jeg rendte på toilet i tide og utide. :laugh: Men jeg drak også væsentligt mere væske end jeg plejer. :smile:

Jeg skal ikke sidde ved siden af digtil Loaded, hvis du hele tiden skal rende på toilettet... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Okay, ja når du skal så tidligt i seng og først er hjemme til aften kl 20, kan jeg egentlig godt forstå dig! :smile:

Hytteost er nu også et ret stort hit! :4mewantfood:

Jeg husker selv fra sidste år, at jeg rendte på toilet i tide og utide. :laugh: Men jeg drak også væsentligt mere væske end jeg plejer. :smile:

Jeg skal ikke sidde ved siden af digtil Loaded, hvis du hele tiden skal rende på toilettet... :laugh:

Jeg stopper min diæt på lørdag og holder pause indtil 15 maj, så mon ik jeg kan holde på væsken til Loaded.... Ellers bliver det os underholdende for Iversen, når han skal ind på hver 2. resteplads fordi jeg skal på wc :laugh:

Jeg havde nu faktisk regnet med at få dig som stoleherre til Loaded, så du kan pege, fortælle og forklare undervejs.... Det er jo min første og eneste konkurence jeg får set inden jeg selv skal på scenen til DM (eller hvad for en konkurence det nu ender med at blive :blush: ).

KnuZ Nita

P.S. Drikker meget væske siger du... jeg tør slet ik tænke på hvor meget jeg får drukket for tiden... 3 L på arbejde, 1½-2 L til træning og så lige 1 L mere når jeg kommer hjem... hvilket jo egentlig os er en pæn sjat... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stopper min diæt på lørdag og holder pause indtil 15 maj, så mon ik jeg kan holde på væsken til Loaded.... Ellers bliver det os underholdende for Iversen, når han skal ind på hver 2. resteplads fordi jeg skal på wc :laugh:

Jeg havde nu faktisk regnet med at få dig som stoleherre til Loaded, så du kan pege, fortælle og forklare undervejs.... Det er jo min første og eneste konkurence jeg får set inden jeg selv skal på scenen til DM (eller hvad for en konkurence det nu ender med at blive :blush: ).

KnuZ Nita

P.S. Drikker meget væske siger du... jeg tør slet ik tænke på hvor meget jeg får drukket for tiden... 3 L på arbejde, 1½-2 L til træning og så lige 1 L mere når jeg kommer hjem... hvilket jo egentlig os er en pæn sjat... :crazy:

Haha..! Ja stakkels Iver da..! :laugh:

Jeg er bare lykkelig over, at jeg har et helt bagsæde at sove mine tømmermænd ud på, når vi skal derover..! :tongue:

Okay, jamen jeg skal da med glæde prøve at forklare lidt om det, men nu har jeg selv kun overværet 2 konkurrencer og deltaget i 1.. :smile:

Ja 6 L er en ganske pæn sjat..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg stopper min diæt på lørdag og holder pause indtil 15 maj, så mon ik jeg kan holde på væsken til Loaded.... Ellers bliver det os underholdende for Iversen, når han skal ind på hver 2. resteplads fordi jeg skal på wc

Til orientering - så kører en mazda altså kun direkte... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ellers bliver det os underholdende for Iversen, når han skal ind på hver 2. resteplads fordi jeg skal på wc :laugh:

Jeg kan så fortælle, at jeg har verdens dårligste selvkabsblære. :sneaky2: Det værste den kan blive udsat for er beskeder som "De næste 2 timer bliver der ikke mulighed for at komme på toilettet" :crazy: Med det samme har jeg 1 liter i blæren og jeg skaaaaal på toilettet. Så må mazdaen have lidt ekstra bambus. :wink: Når jeg engang bliver gammel og kommer på plejehjem, så bliver jeg en af de der såkaldte tissedamer, som hænger i kaldesnoren hvert kvarter fordi de skal på toilettet. :laugh:

post-11838-1177048595.gif

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg kan så fortælle, at jeg har verdens dårligste selvkabsblære. :sneaky2: Det værste den kan blive udsat for er beskeder som "De næste 2 timer bliver der ikke mulighed for at komme på toilettet" :crazy: Med det samme har jeg 1 liter i blæren og jeg skaaaaal på toilettet. Så må mazdaen have lidt ekstra bambus. :wink: Når jeg engang bliver gammel og kommer på plejehjem, så bliver jeg en af de der såkaldte tissedamer, som hænger i kaldesnoren hvert kvarter fordi de skal på toilettet. :laugh:

post-11838-1177048595.gif

- Pia (Bambi)

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Okay okay - jeg stopper ved hver benzinstation, pishus og ved alle hække hen over Sjælland... :4thumbup:

Ellers får I en halvandens liters dunk om på bagsædet - så må I gøre som nogen lastbilchauffører gør... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan så fortælle, at jeg har verdens dårligste selvkabsblære. :sneaky2: Det værste den kan blive udsat for er beskeder som "De næste 2 timer bliver der ikke mulighed for at komme på toilettet" :crazy: Med det samme har jeg 1 liter i blæren og jeg skaaaaal på toilettet. Så må mazdaen have lidt ekstra bambus. :wink: Når jeg engang bliver gammel og kommer på plejehjem, så bliver jeg en af de der såkaldte tissedamer, som hænger i kaldesnoren hvert kvarter fordi de skal på toilettet. :laugh:

post-11838-1177048595.gif

- Pia (Bambi)

Kæft hvor sidder jeg og griner lige nu..

... kan lige se for mig, at vi ik er helt enige om hvornår vi skal tisse... Så hver anden resteplads er jeg tissetræningende, men ikke dig... og omvendt de andre hver anden er det dig der skal tisse :rofl2::rofl2:

... med lidt hurtig hovedregning vil det sige, at Iver skal holde ind på HVER resteplads hele vejen fra Odense til Loaded :rofl2: men det ofrtæller vi ham ik før vi er kørt fra Odense :secret: for så ender det jo med vi ik kan køre med ham :laugh:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kæft hvor sidder jeg og griner lige nu..

... kan lige se for mig, at vi ik er helt enige om hvornår vi skal tisse... Så hver anden resteplads er jeg tissetræningende, men ikke dig... og omvendt de andre hver anden er det dig der skal tisse :rofl2::rofl2:

... med lidt hurtig hovedregning vil det sige, at Iver skal holde ind på HVER resteplads hele vejen fra Odense til Loaded :rofl2: men det ofrtæller vi ham ik før vi er kørt fra Odense :secret: for så ender det jo med vi ik kan køre med ham :laugh:

KnuZ Nita

Husk nu det er et offentligt forum det her... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:4whistling: :4whistling: :4whistling: :4whistling: :4whistling:

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Måske et brædt der kunne hjælpe jer??

post-6578-1177051173_thumb.jpg

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Måske et brædt der kunne hjælpe jer??

:laugh:

Problemet er så bare, at vi jo sidder på et opslået bræt.... Så uret kan ikke ses mens vi tisser :laugh:

Psssssssttttttttt Iver - har du overvejet TENA.... :laugh::laugh::laugh:

M :elvis:

:laugh::laugh:

Jeg tror vist ikke vi var onde nok ved dig igår, så flabet som du er idag.

Fåes de så store??? Anita er jo en bre' satan - sååååååå :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Tark Iver :flowers:

Håber dog jeg er bredere over skulderne end omkring røven :laugh:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tark Iver :flowers:

Håber dog jeg er bredere over skulderne end omkring røven :laugh:

Ja det ved jeg jo ikke - har ikke haft fornøjelsen af at se dig endnu... :innocent:

:laugh::laugh::laugh::laugh: Håber jeg når med til Loaded - fruen har lidt plukveer - :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Fåes de så store??? Anita er jo en bre' satan - sååååååå :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Så er det vidst et stykke tid siden du har set hende - jeg kan godt afsløre at hun er skrumpet GODT IND :dropjaw: Det er ligef ør jeg tror hun kan hoppe i et par Pampers UpandGo :laugh: men det SKAL være nogen med masser af bevægelighed for hun får en del "syre" på arbejdet pt. så hun minder temmeligt meget om en Energizer bunny :bunny::rofl2:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Ja det ved jeg jo ikke - har ikke haft fornøjelsen af at se dig endnu... :innocent:

:laugh::laugh::laugh::laugh: Håber jeg når med til Loaded - fruen har lidt plukveer - :crazy:

Du må altså sørge for hun snart får det overstået eller holder sig til efter Loaded :laugh:

Så er det vidst et stykke tid siden du har set hende - jeg kan godt afsløre at hun er skrumpet GODT IND :dropjaw: Det er ligef ør jeg tror hun kan hoppe i et par Pampers UpandGo :laugh: men det SKAL være nogen med masser af bevægelighed for hun får en del "syre" på arbejdet pt. så hun minder temmeligt meget om en Energizer bunny :bunny::rofl2:

M :elvis:

:flowers:

Har I ikke også hørt at syredampe har en punktslankende effekt :laugh: Dog med den bivirkning af mans kal tisse hele tiden :laugh:

Kan berolige med at jeg skal sidde i møde hele dagen, så får nok ik sniffet til så mange spændende ting i dag :dry:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du må altså sørge for hun snart får det overstået eller holder sig til efter Loaded :laugh:

:flowers:

Har I ikke også hørt at syredampe har en punktslankende effekt :laugh: Dog med den bivirkning af mans kal tisse hele tiden :laugh:

Kan berolige med at jeg skal sidde i møde hele dagen, så får nok ik sniffet til så mange spændende ting i dag :dry:

/Anita

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: god weekend så...

Link to comment
Share on other sites

Fredagens træning af skulder, triceps og ryg

Teamede op med Norah til en stille og rolig træning, da vi skal træne 3 dage i streg og det er fredag.... !!

DB lateral raise:

1 x 15 rep x 2 @ 6 kg

2 x 12 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

2 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB skulderpres:

1 x 12 rep x 2 @ 10 kg

2 x 10 rep x 2 @ 11 kg

2 x 8 rep x 2 @ 12 kg

Stor fokus på at komme helt ned med vægtene og med god eksplotion opad...

Supersættet med:

DB underhånds front raise:

2 x 10 rep x 7 kg

2 x 8 rep x 8 kg

Lateral raise i maskine:

1 x 12 rep x 30 kg

2 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

Supersættet med:

Bagskulder maskine:

2 x 10 rep x 15 kg

CG bænkpres i smith: (Ny øvelse)

1 x 12 rep x 27 kg

1 x 6 rep x 37 kg

3 x 3 rep x 47 kg

DB lying triceps extension:

1 x 10 rep x 14 kg

3 x 8 rep x 16 kg

Kabel triceps pull-down:

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-down:

1 x 10 rep x 35 kg

1 x 8 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

TechnoGym pull-down:

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 8 rep x 45 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Træningstid: 2 timer

Super hyggelig træning :superman: Men jeg orkede ik cardio idag, da det jo er fredag.... måske en gåtur senere, måske ikke....

Ellers er idag sidste dag med diæt.. !! Og så ellers pause til og med K-diæten... Dog vil jeg langt hen af vejen fortsat have den samme kost, bare med lidt mere frihed.....

God weekend

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Ellers får I en halvandens liters dunk om på bagsædet - så må I gøre som nogen lastbilchauffører gør... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Den er jeg med på. Helle for at sidde klar med kameraet, når Anita tømmer dunken ud af sideruden, mens den bagved kørende bil får en våd fornøjelse ind af vinduet :rofl2:
Psssssssttttttttt Iver - har du overvejet TENA.... :laugh::laugh::laugh:

:nonono: Hvorfor tænkte jeg ikke på det i weekenden, da jeg arbejdede på plejehjemmet. Der er jo kæmpe tape-bleer overalt. :laugh: De skulle efter sigende kunne suge 2 Liter. :blink:

- Pia (Bambi)

P.s: Om 1 uge kommer jeg til Odense og besøger dig Nita-pigen :yahoo::cooldance::4jumpy::firebounce: :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share