Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan det passe at du er blond og indehaver af en ganske udemærket booty`? :cool:

Jeg kan vist ikke lyve mig fra at være blond :slut: Hvad booty'en angår, så er jeg nok ik selv den rette til at svare på det spørgsmål :laugh:

Jep, Nita er Røøøøøøøvlææækker :slut: :banana3:

M :elvis:

Nu er du tilgivet igen :wub:

Kewl, så var det ikke bare low-carb-syner jeg så den anden dag :tongue:

:laugh:

Og hvor har du så set mig? Træner du også i OBBC eller?

Du må da lige hilse på hvis du ser mig igen en anden dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia

Og mange tak... !!!!! Flytningen er gået rigtig godt, men som du ved, var Bimmer pisse bange og gemte sig det første 1½ døgn.. Lørdag aften turde den komme frem og gå rundt, dog startede vi forfra igen søndag morgen, da det jo var blevet lyst og der var mange lyde igen... Men søndag aften kom den så frem igen og har været "sig selv" siden...

KnuZ Nita

P.S. Det er fanme svært at sidde og ramme tasterne når jeg samtidig er ved at varme op til at skulle krydse alt hvad jeg kan krydse på min hybermobile krop :laugh: Held og lykke med eksamen om meget snart :superman:

Åhhhhh den bette Bimmer dreng, man får jo helt ondt af ham. :wub:

Tak fordi du krydsede hele din hypermobile krop for mig. :laugh: Om det hjalp må tiden så vise, vores lærer havde i hvert fald ikke styr over situationonen :nonono: (forklaring følger i min log :wink: )

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7 maj

Jeg sprang ud af sengen om morgnen... Dejlig frisk og havde slet ikke brug for at ligge og snue :blink: Utroligt som man i nogle perioder bare er mere morgenfrisk end i andre perioder :bigsmile:

Eftermiddagens træning af ben, skulder og biceps

Jeg teamede endnu en gang op med Norahpigen, som var i et forrygende humør :crazy_pilot:

Leg extension:

1 x 15 rep x 55 Ib

1 x 15 rep x 60 Ib

1 x 15 rep x 65 Ib

2 x 15 rep x 70 Ib (+5 Ib siden sidst)

Hip adduction:

1 x 15 rep x 75 Ib

1 x 12 rep x 80 Ib

1 x 12 rep x 85 Ib

1 x 10 rep x 90 Ib (+2 rep siden sidst)

Supersættet med:

45 graders leg press:

1 x 12 rep x 136 kg

1 x 12 rep x 161 kg

2 x 12 rep x 186 kg

1 x 12 rep x 211 kg

1 x 12 rep x 221 kg

2 x 12 rep x 231 kg (+10 kg siden sidst) :yo:

Hack squat:

2 x 8 rep x mig

1 x 10 rep x 5 kg

Av for fanden hvor gjorde dråben i forlåret ondt :dry: Så efter et forsøg med 10 kg og 5 kg, måtte jeg tage vægtene af.... Men eftersom jeg har gået med kroniske DOMS i dråben siden jeg begyndte at træne med Norah, skal jeg nok lige passe på det ikke ender ud i en overbelastning, som leg extension blive med lette kilo de næste træninger.... !

Hip abduction:

2 x 10 rep x 70 Ib

Supersættet med:

Hip addaption:

1 x 12 rep x 75 Ib

1 x 12 rep x 80 Ib

1 x 12 rep x 85 Ib (+4 rep siden sidst)

Supersættet med:

Rotary hip:

1 x 12 rep x 62,5 Ib

1 x 10 rep x 75 Ib

1 x 8 rep x 87,5 Ib

Db lateral raise:

1 x 15 rep x 2 @ 5 kg

1 x 15 rep x 2 @ 6 kg

1 x 12 rep x 2 @ 7 kg

Supersættet med:

DB one arm curl:

1 x 10 rep x 2 @ 11 kg

1 x 10 rep x 2 @ 12 kg

1 x 8 rep x 2 @ 13 kg

Maskin preacher curl:

1 x 12 rep x 10 kg

1 x 10 rep x 12,5 kg

1 x 8 rep x 15 kg

1 x 8 rep x 17,5 kg (NY PR)

Træningstid: 2 timer 15 minutter :4whistling:

Resten af dagen blev så brugt på at sove.... Kæft hvor var jeg smadret.... fra kl 20-22 var jeg helt væk på sofaen og havde ingne problemer med at falde i søvn... Til gengæld vågnede jeg frisk kl 4.45 her til morgen :blink: Så jeg har været tidlig på job idag :laugh:

/Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Fordi du er så SUPER SWEET :wub:

Så har jeg dobbelt gave med til dig i dag som jeg håber at du kan bruge :wink:

Ses om nogle timer til en omgang svedig træning :boobs:

//NO

Weeee :wub:

Nu glæder jeg mig jo endnu mere til jeg har fri :cooldance:

Jeps vi ses snart søde ven...

KnuZ Nita

P.s. Så hjalp det alligevel lidt, at jeg fedte lidt for dig under bentræningen igår :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Weeee :wub:

Nu glæder jeg mig jo endnu mere til jeg har fri :cooldance:

Jeps vi ses snart søde ven...

KnuZ Nita

Uhhhhh.... kun 3½ time til nu :4thumbup:

P.s. Så hjalp det alligevel lidt, at jeg fedte lidt for dig under bentræningen igår :flowers:

Hvilken tøz ville ikke blive HELT VILD for at blive kaldt et "stort lokum" :tongue:

(... eller noget i den dur :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Uhhhhh.... kun 3½ time til nu :4thumbup:

Jeps... og kun 2 timer til jeg skal forlade min pind på arbejde.... og mon ikk en stor del af tiden kan bruges nede i kantinen :4mewantfood:

Hvilken tøz ville ikke blive HELT VILD for at blive kaldt et "stort lokum" :tongue:

(... eller noget i den dur :wink: )

Normalt ville de fleste tøzer nok blive sure..

...men jeg er ved at kende nolge af dine ømme punkter :wub: Dog vil jeg nu heller ik mene du lignede en tøs fra den vinkel :nonono::w00t: Kæft du så stor og massiv ud :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 8 maj

Da jeg skulle forbi blodbanken om eftermiddagen, havde jeg taget før fri fra arbejde, så Norah og jeg kunne nå at træne inden... !!

Eftermiddagens træning af triceps, skulder og ryg

Humøret var højt og kæberne var i stor brug :cooldance: Men vi havde heller ikke noget vi skulle nå, så det gjorde jo ikke noget...

DB lateral raise:

1 x 12 rep x 2 @ 5 kg

1 x 10 rep x 2 @ 6,5 kg

2 x 10 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 8 rep x 2 @ 9 kg

DB skulder pres:

2 x 10 rep x 2 @ 11 kg

2 x 8 rep x 2 @ 11 kg

Supersættet med:

DB underhånds front raise:

2 x 10 rep x 7 kg

2 x 8 rep x 8 kg

Skulderpres gjorde ondt i skulderen, så jeg holdte den på lette vægte.... Generelt holder vi lidt pause fra tunge forskulderøvelser, så den lige kan få lidt ro den næste uges tid...

Lateral raise i maskine:

1 x 12 rep x 35 Ib

1 x 10 rep x 40 Ib

1 x 8 rep x45 Ib

Supersættet med:

Bagskulder maskine:

1 x 12 rep x 15 kg

1 x 10 rep x 17,5 kg

1 x 8 rep x 20 kg

Half press i smith:

2 x 8 rep x 27 kg

1 x 5 rep x 32 kg

2 x 3 rep x 37 kg (+5 kg siden sidst)

Arm extension i maskine:

2 x 10 rep x 25 kg

2 x 8 rep x 37,5 kg

1 x 8 rep x 50 kg

Vi valgte denne øvelse for at skåne min skulder.... Og mon ikke det reddede Norahs dag... hun blev i hver fald helt høj af øvelsen :laugh: Men kæft hvor havde hun også en god kontakt :4jumpy: Det sidste sæt ramte også godt ved mig, havde vist for få kilo på i de første sæt :4whistling:

Og hvad skete der så lige her... Jeg spørge Norah om de ikke er nu vi skal køre pull-down og mener det vil blive hårdt nu hvor triceps er så ristet i forvejen.... Og så svarer Norah :blink: Skide god ide Anita, selvfølgelig skal vi køre højrep idag :crazy::crazy: Jeg tror ikke altid Norah forstår DANSK :laugh:

Kabel triceps pull-down:

1 x 40 rep x 25 kg

1 x 30 rep x 35 kg

Supersættet med:

Kabel stivarmet pull-dpwn:

1 x 20 rep x 30 kg

1 x 20 rep x 35 kg

Og sjovt nok var vi meget enige om at træningen så også sluttede nu, selv om vi manglede 2 øvelser :laugh:

Træningstid: 1 time 30 minutter

Efter en halv times hyggesnak gik turen til blodbanken :superman:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9 maj

Vi havde fået passet træningsfridagen ind med onsdag hvor jeg skulle på kursus i København hele dagen, ved et arrangement hos IDA omkring Alternativ flydende transportbrændsler :blush: Et kursus med 53 deltager, hvoraf kun 7 var kvinder :wink:

Kæft hvor var jeg pinlig berørt over mig selv :laugh: Da jeg havde været forbi blodbanken tirsdag eftermiddag, var jeg total kvæstet og træt onsdag, selv om jeg havde fået 8 timers søvn om natten. Ikke nok med det, så havde jeg selvfølgelig fået en plads på forest række lige i midten foran foredragsholderne :laugh: og der sad jeg så og kunne hverken helt eller halvt holde mig vågen... Sad åbenlyst og sov, nikkede med hovedet og spjættede på stolen :blush: 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen.... (troede kun det var muligt at nikke hovedet forover når man falder i søvn på en stol, men jeg kan så bekræftige, at hovedet også kan nikke bagover :laugh: ) kæft hvor var det pinligt.. speceiel under frokosten hvor manden overfor mig siger: Nå du er da vågnet op nu :innocent:

Men alt i alt en god dag, trods jeg var lidt fjern noget af tiden :wink:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9 maj

Vi havde fået passet træningsfridagen ind med onsdag hvor jeg skulle på kursus i København hele dagen, ved et arrangement hos IDA omkring Alternativ flydende transportbrændsler :blush: Et kursus med 53 deltager, hvoraf kun 7 var kvinder :wink:

Kæft hvor var jeg pinlig berørt over mig selv :laugh: Da jeg havde været forbi blodbanken tirsdag eftermiddag, var jeg total kvæstet og træt onsdag, selv om jeg havde fået 8 timers søvn om natten. Ikke nok med det, så havde jeg selvfølgelig fået en plads på forest række lige i midten foran foredragsholderne :laugh: og der sad jeg så og kunne hverken helt eller halvt holde mig vågen... Sad åbenlyst og sov, nikkede med hovedet og spjættede på stolen :blush: 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen.... (troede kun det var muligt at nikke hovedet forover når man falder i søvn på en stol, men jeg kan så bekræftige, at hovedet også kan nikke bagover :laugh: ) kæft hvor var det pinligt.. speceiel under frokosten hvor manden overfor mig siger: Nå du er da vågnet op nu :innocent:

Men alt i alt en god dag, trods jeg var lidt fjern noget af tiden :wink:

Fantastisk underholdende læsning :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Men når man er træt skal man hvile sig , heldigt du vågnede til frokosten :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk underholdende læsning :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Men når man er træt skal man hvile sig , heldigt du vågnede til frokosten :4thumbup:

Ja jeg kan også kun selv grine af det idag :laugh: men det var sku ikke sjovt igår :nonono:

Jeps og frokosten var god, kæmpe ta selv buffe :4mewantfood: tror også jeg nåede at få både morgenbrød, 3 kager, småkager osv... måtte jo lave et eller andet for ikke at falde helt i søvn :laugh:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Har DU været i København UDEN at sige noget!!!!!! :4ranting: :nonono::crybaby:

M :elvis:

Jeps :bigsmile: Men eneste grundt til jeg ikke sagde noget, var fordi jeg alligevel ikke havde tid og mulighed for at se dig... !! Vi var en del der kørte sammen og kurset sluttede først kl 17, så synes det var for sent til at rende rundt i Kbh :blush:

Men mon ik vi finder ud af noget en anden god gang :bigsmile:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9 maj

Vi havde fået passet træningsfridagen ind med onsdag hvor jeg skulle på kursus i København hele dagen, ved et arrangement hos IDA omkring Alternativ flydende transportbrændsler :blush: Et kursus med 53 deltager, hvoraf kun 7 var kvinder :wink:

Kæft hvor var jeg pinlig berørt over mig selv :laugh: Da jeg havde været forbi blodbanken tirsdag eftermiddag, var jeg total kvæstet og træt onsdag, selv om jeg havde fået 8 timers søvn om natten. Ikke nok med det, så havde jeg selvfølgelig fået en plads på forest række lige i midten foran foredragsholderne :laugh: og der sad jeg så og kunne hverken helt eller halvt holde mig vågen... Sad åbenlyst og sov, nikkede med hovedet og spjættede på stolen :blush: 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen.... (troede kun det var muligt at nikke hovedet forover når man falder i søvn på en stol, men jeg kan så bekræftige, at hovedet også kan nikke bagover :laugh: ) kæft hvor var det pinligt.. speceiel under frokosten hvor manden overfor mig siger: Nå du er da vågnet op nu :innocent:

Men alt i alt en god dag, trods jeg var lidt fjern noget af tiden :wink:

Jeg er også færdig af grin :laugh::laugh::laugh:

Kæft der e rnogle som må have tænkt sit om dig og dit søvnbehov!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeps :bigsmile: Men eneste grundt til jeg ikke sagde noget, var fordi jeg alligevel ikke havde tid og mulighed for at se dig... !! Vi var en del der kørte sammen og kurset sluttede først kl 17, så synes det var for sent til at rende rundt i Kbh :blush:

Men mon ik vi finder ud af noget en anden god gang :bigsmile:

KnuZ Nita

Hmm :dry: Golden er ikke vred, Golden er skuuuuuuffet :nonono: du gav mig jo INGEN chance for at rulle den røde løber ud på ring 3 :crybaby:

:tongue:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 9 maj

Vi havde fået passet træningsfridagen ind med onsdag hvor jeg skulle på kursus i København hele dagen, ved et arrangement hos IDA omkring Alternativ flydende transportbrændsler :blush: Et kursus med 53 deltager, hvoraf kun 7 var kvinder :wink:

Kæft hvor var jeg pinlig berørt over mig selv :laugh: Da jeg havde været forbi blodbanken tirsdag eftermiddag, var jeg total kvæstet og træt onsdag, selv om jeg havde fået 8 timers søvn om natten. Ikke nok med det, så havde jeg selvfølgelig fået en plads på forest række lige i midten foran foredragsholderne :laugh: og der sad jeg så og kunne hverken helt eller halvt holde mig vågen... Sad åbenlyst og sov, nikkede med hovedet og spjættede på stolen :blush: 1 time om formiddagen og 1 time om eftermiddagen.... (troede kun det var muligt at nikke hovedet forover når man falder i søvn på en stol, men jeg kan så bekræftige, at hovedet også kan nikke bagover :laugh: ) kæft hvor var det pinligt.. speceiel under frokosten hvor manden overfor mig siger: Nå du er da vågnet op nu :innocent:

Men alt i alt en god dag, trods jeg var lidt fjern noget af tiden :wink:

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Hvor er det herligt, at du er ligeså hudløs ærlig som mig Anita :4thumbup: Med denne fortælling fik jeg så endelig bekræftet, at det sker for andre end mig. Det var så slemt i en periode, at jeg kontaktede min læge, fordi jeg hver dag måtte kæmpe en kamp oppe i skolen, bare for at holde øjnene åbne. :sleepy::laugh: Heldigvis er det gået over af sig selv - tror en væsentlig detalje er: Kæft hvor er det her kedeligt = zzzzzzz :sleeping: Nok derfor du vågnede op til frokosten :rofl2:

Btw: Havde vi en aftale om at se Nordland cuppen (eller hvad det nu lige var det hed) den 23. juni?

Knus Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hmm :dry: Golden er ikke vred, Golden er skuuuuuuffet :nonono: du gav mig jo INGEN chance for at rulle den røde løber ud på ring 3 :crybaby:

:tongue:

M :elvis:

:4whistling:

Men som sagt --> jeg ville alligevel ikke have tid til at se dig :nonono:

Men vi ses jo nok snart.... Du kommer snart til Odense og der går jo ik lang tid før vi skal på "udflugt" til København :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Hvor er det herligt, at du er ligeså hudløs ærlig som mig Anita :4thumbup: Med denne fortælling fik jeg så endelig bekræftet, at det sker for andre end mig. Det var så slemt i en periode, at jeg kontaktede min læge, fordi jeg hver dag måtte kæmpe en kamp oppe i skolen, bare for at holde øjnene åbne. :sleepy::laugh: Heldigvis er det gået over af sig selv - tror en væsentlig detalje er: Kæft hvor er det her kedeligt = zzzzzzz :sleeping: Nok derfor du vågnede op til frokosten :rofl2:

Btw: Havde vi en aftale om at se Nordland cuppen (eller hvad det nu lige var det hed) den 23. juni?

Knus Pia (Bambi) :wub:

Hey Pia

Ja hudløs ærlig har jeg vist altid været... Nogle gang vist lidt for meget :laugh:

Men lige den dag, var det nu pga blodtapningen at jeg var helt fra den, ret ærgeligt for det var jo ligefrem død spændende det der foregik... og jeg havde endda fået firmaet til at betale de 1300 kr det kostede + transport :blush:

Men jeg kender godt til sove problemer i skolen, dog er mine ik så slemme hvis jeg passer sovetiderne og mine jerntabletter :laugh: Dog skal det lige nævnes at de store forelæsningssale på uni i Odense, er genial gode at sove i :sleeping:

Angående Nordland cup, så har jeg krydset den af i kalenderen, så det går jeg da stærkt ud fra.... !! Jeg kan jo ikke undvære dig i meget længere tid :wub: Men hvor meget jeg bliver i Århus kan jeg ikke lige udtale mig om endnu :wink:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 10 maj

Dagen i dag bød på problemer med Golfen... Udstødningen begyndte at larme om morgnen på vej til arbejde, så golfen lød som en racerbil.... På vej til OBBC om eftermiddagen, faldt udstødningen så mere eller mindre af og slæbte på jorden :dry:

Men jeg ville for alt i verden ik miste en træning fordi jeg skulle sidde og vente på Dansk Autohjælp, så jeg legede handy kvinde... og efter lidt tid under bilen, havde jeg fået bundet udstødningen fast under bilen, med mine håndledsbind :laugh: Og dælme om ik det holdt hele vejen til OBBC og hjem.. Hvor en nabo (den ene Michael fra OBBC) har fixet det med strips, så jeg ku køre på job idag... I aften har Michaelerne lovet de vil sætte en ny på :w00t:

Eftermiddagens træning af ben, skulder og biceps i OBBC

Jeg teamede op med Norah til endnu en træning med seriøs træning og total useriøs snak :laugh:

DB lateral raise:

1 x 15 rep x 2 @ 6 kg

2 x 12 rep x 2 @ 7 kg

2 x 10 rep x 2 @ 8 kg

2 x 8 rep x 2 @ 9 kg

1 x 8 rep x 2 @ 10 kg

Supersættet med:

DB arnold pres:

4 x 10 rep x 2 @ 10 kg

Jeg tog kun lidt let arnold pres, for at skåne forskulderen... til gengæld tog jeg lidt ekstra sæt i lateral..

BB upright row:

2 x 10 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 25 kg

Supersættet med:

Bagskulder maskine:

1 x 12 rep x 15 kg

2 x 10 rep x 17,5 kg

2 x 10 rep x 20 kg

BB curl:

2 x 10 rep x 20 kg

1 x 8 rep x 20 kg

DB siddende incline curl:

1 x 10 rep x 2 @ 8 kg

1 x 10 rep x 2 @ 9 kg

2 x 8 rep x 2 @ 10 kg (+1 kg siden sidst)

1 bens leg extension:

2 x 12 rep x 25 Ib

2 x 10 rep x 30 Ib

1 x 8 rep x 35 Ib

Seated leg curl:

1 x 12 rep x 40 Ib

2 x 10 rep x 50 Ib

1 x 8 rep x 60 Ib

Standing glutes:

1 x 12 rep x 35 kg

1 x 10 rep x 40 kg

1 x 10 rep x 45 kg

Supersættet med:

Hip abduction:

1 x 12 rep x 70 Ib

1 x 10 rep x 75 Ib

1 x 10 rep x 80 Ib

Super træning.. Bliver helt kedelig i eftermiddag, hvor jeg ikke kan træne med Norah, fordi jeg får ny sofa :w00t: så min træning bliver lidt hurtig på et så sent tidspunkt, at Norah ikke har tid.. !

I dag går jeg på ferie, holder fri næste uge, da jeg skal have synet begge lejligheder, gjort den gamle lejlighed ren, kigge på vaskemaskine osv.... !! Bliver os rart med ferie den første uge med diæt... ! Eftersom der ik er internet i den nye lejlighed endnu og jeg ik er på arbejde... er det ikke sikkert jeg er så meget online i næste uge, med mindre det går i orden i den nye lejlighed :dry:

/Anita

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag bød på problemer med Golfen... Udstødningen begyndte at larme om morgnen på vej til arbejde, så golfen lød som en racerbil.... På vej til OBBC om eftermiddagen, faldt udstødningen så mere eller mindre af og slæbte på jorden :dry:

Men jeg ville for alt i verden ik miste en træning fordi jeg skulle sidde og vente på Dansk Autohjælp, så jeg legede handy kvinde... og efter lidt tid under bilen, havde jeg fået bundet udstødningen fast under bilen, med mine håndledsbind :laugh: Og dælme om ik det holdt hele vejen til OBBC og hjem.. Hvor en nabo (den ene Michael fra OBBC) har fixet det med strips, så jeg ku køre på job idag... I aften har Michaelerne lovet de vil sætte en ny på :w00t:

:rofl2: :rofl2: Kom ikke og sig at vi blondiner ikke ALTID finder en løsning!!! :laugh:

I dag går jeg på ferie, holder fri næste uge, da jeg skal have synet begge lejligheder, gjort den gamle lejlighed ren, kigge på vaskemaskine osv.... !! Bliver os rart med ferie den første uge med diæt... ! Eftersom der ik er internet i den nye lejlighed endnu og jeg ik er på arbejde... er det ikke sikkert jeg er så meget online i næste uge, med mindre det går i orden i den nye lejlighed :dry:

/Anita

:crybaby: skal du være væk en heeeeel uge..... :cry: Så må du sgu sørge for at de får sat gang i stikket!!!!! :4ranting: og ellers må No bare begynde at opdatere sin log :4whistling: :laugh:

Pøj pøj med det hele :4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Men jeg ville for alt i verden ik miste en træning fordi jeg skulle sidde og vente på Dansk Autohjælp, så jeg legede handy kvinde... og efter lidt tid under bilen, havde jeg fået bundet udstødningen fast under bilen, med mine håndledsbind Og dælme om ik det holdt hele vejen til OBBC og hjem.. Hvor en nabo (den ene Michael fra OBBC) har fixet det med strips, så jeg ku køre på job idag... I aften har Michaelerne lovet de vil sætte en ny på

Verdensklasse... Du er en sand træningsfreak der tænker mmmm - de håndledsbind må kunne bruges til andet... :4thumbup: :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: :rofl2: Kom ikke og sig at vi blondiner ikke ALTID finder en løsning!!! :laugh:

Jeps - blondiner har det bare sjovere :laugh:

Jeg morede mig i hver fald meget, speceilt da jeg kørte ned gennem Odense uden udstødning :laugh: Kæft bilen larmer :tongue:

:crybaby: skal du være væk en heeeeel uge..... :cry: Så må du sgu sørge for at de får sat gang i stikket!!!!! :4ranting: og ellers må No bare begynde at opdatere sin log :4whistling: :laugh:

Pøj pøj med det hele :4winkkiss:

M :elvis:

Ja, eller også må du komme til trekantstræning i næsten uge :innocent:

Hvilket nok er mere realistisk end at No opdatere logbog :cool:

Verdensklasse... Du er en sand træningsfreak der tænker mmmm - de håndledsbind må kunne bruges til andet... :4thumbup: :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Præcis :devil:

Min bil er jo alligevel fyldt med træningsting... tænk nu hvis den går i stå en dag, så må jeg jo ikke gå glip af træningen :nonono: eller også er jeg bare ikke god til at rydde op i bilen :innocent:

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share