Ølvom og mavemuskler


Currant
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen...

Jeg har som så mange andre drukket lidt for mange øl i ferien... Nu skal det værste af den opbyggede "ølvom", som jeg ellers altid har haft lidt mindre af væk...

Jeg styrketræner og har gjort det i et års tid...

Men jeg synes ikke rigtigt jeg kan få markeret/fjernet fedt fra den nederste del af maven...

Er der nogen der kan fortælle mig hvilke øvelser der kan snuppe fedt derfra?

Det skal ikke bare være almindelige mavebøjninger, fordi de får mavemusklerne til at vokse så meget at de bare "skubber" fedtet endnu længere ud end det er i forvejen...

På forhånd tak...

Link to comment
Share on other sites

jeg tror du skal lave kredsløbstræning og spise og drikke lidt mindre, så du kan tabe det fedt, du har taget på henover ferien. Styrketræning alene gør det nok ikke.

Hvis du mangler inspiration til kredsløbstræning/konditræning/cardio kært barn, så kan du kigge lidt i de forskellige logbøger + mere her i vægttabsafdelingen.

Der er mange, der bruger både indendørs og udendørscykling, roning + løb, hvis man kan holde til det.

mvh mette :wave:

tilføjelse:

Men selvfølgelig kunne det være rart at høre lidt mere om dig - er du 190 og vejer 67 kg, eller 167 og vejer 90 - hvor langt er der før øllet er væk - er det et par kilo eller en større omgang?

Og en lille husker, når du skal tabe dig lidt/meget: Det skal ikke gå for stærkt, det går ikke at lade være med at spise i 3 uger, jo, du taber dig, men smider også en masse muskelmasse og det er hverken sundt eller kønt eller hensigtsmæssigt, når man gerne vil holde vægten bagefter...

men lidt mere info ville være fint

:wave:

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke træne fedt væk fra specifikke steder på kropppen med øvelser! Punktforbrænding eksistere ikke - det er genetisk bestemt hvor kroppen først opbygger fedtvæv og hvor den først forbrænder fedtvæv.

SÅ: Deller=overvægt=slankekur - ikke med sult men med diæt og motion i god kombination.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share