deca og test kur


X-Bass
 Share

Recommended Posts

hey folkens ......

er 17 år

184 cm høj

vejer ca 60 kg meget tynd

har lidt mål til jer

arm-25 cm

bryst-81

mave-80

lår-47

læg-34,4

hilsen x-bass

Har jeg ret hvis jeg påstår det er dig der har skrevet det i et tidligere indlæg?

Begynd at spise ordentligt og begynd at træne ordentligt..

Er du bekymret for at du er for tynd, og mener det måske er skadeligt, så søg læge.

Lad værre med at fylde dig med medicin du ikke ved hvad er, eller hvilken effekt har.

Det er forrykt at du køber noget, du ikke aner hvordan du skal bruge.

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har du købt det medicin, så du tager det sikkert, men lad mig alligevel sige:

1: Du er 17 år, dine egne hormoner er i forvejen i fuld gang med at arbejde, why spoil it?

2: I din alder kan hård træning og masser af mad få meget til at ske på kort tid

3: Du ved tilsyneladende næsten intet om de kraftige medicintyper du overvejer at tage.. det er både dumt og uansvarligt. Du aner ikke engang om det du har fået er de ægte varer, og hvis det er, hvordan det har været opbevaret.. du gambler !!!

Så lad mig skære det ud i pap for dig. krudt er dumt og det er endnu mere dumt når man er så ung som dig, ved så lidt om emnet og ikke har udnyttet sine naturlige muligheder noget mere.

Så.. drop det krudt, kør noget tungt basal styrketræning, og spis en masse havregryn og drik en masse mælk og giv det den tid det tager!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig godt. Jeg har også virkeligt svært ved at tage på, og når jeg ser ind i spejlet, og ser den tynde, udsultede krop, og føler hvordan alle gør grin med mig, fordi jeg er så tynd, så bliver jeg også rigtigt desperat :unhappy: Og uanset hvor meget, jeg spiser og træner, synes jeg aldrig jeg bliver andet end en lille, spinkel dreng :dry::mad:

Ps. Jeg vil gerne høre om dine resultater. :bigsmile:

Bare en joke. Don't do it! Læs Blackmoores indlæg igen, han er fornuftig at høre på :wink: Tænk på, at du kan ende med at fucke dit hormonsystem op, så det aldrig fungerer igen, selv efter én kur. Er det virkeligt dét værd? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du synes du er for tynd ?

Prøv at kigge på dig selv i spejlet og overvej dig selv med: bumser på hele kroppen, små nosser, vandophobning, hårtab og du er stadig ikke blevet større fordi du ikke spiser nok... og oven i hatten er du blevet så paranoid, at du ikke engang ved om det er dig selv du kigger på.

Spørgsmålet er ikke hvordan du gør det... men om du er dum nok?

Edited by Phindborg
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share