Løbeprogram


crawk
 Share

Recommended Posts

Hej..

Jeg vil gerne til at have lidt system i mit løbeprogram.. Nu løber jeg bare i et moderat tempo i 45 minutter.. Men kunne godt tænke mig et intervalprogram hvor intensiteten er højere.. Nogen som kan hjælpe mig med det ?? Vil gerne hvis det er noget hvor der er angivet hvor lang tid man skal løbe i hvert interval og hvilken pulszone man skal være i.. evt. et link til en side med et program !!

Det er med henblik på at komme i god form i forbindelse med fodbold.. Har spillet fodbold på et rimeligt højt plan så er i rimelig form og vant til at presse mig selv.. Så intensiteten i programmet må godt være rimelig høj !!

Link to comment
Share on other sites

Nu siger du at du spiller fodbold på højt plan.

Så jeg kunne forestille mig at du som fodboldspiller har brug for at kunne skifte tempo meget hurtigt under en kamp.

Så jeg ville sige at du skulle prøve at lige nogle kortvarige men kraftige sprint ind i dine løbeture for at øge din acceleration :superman:

Kender selv en der gjorde det i en periode, og han endte med at kunne nå sin topfart meget hurtigt i forhold vi andre der bare løb i samme tempo hele tiden

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share