BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Mandag 3. december - IK99

Trænede kun VL i dag - det kørte vildt godt :bigsmile: Fik ros af coach Anders endda - dagens optur :biggrin: Jeg er blevet bedre til ikke at hoppe fremad og trækker mindre med armene.

Træk ben:

2x10*15

2x8*20

Meget bedre stabilitet i knæene og skuldrene, end jeg plejer at have.

Råtræk fra hæng:

5*15

6x5*20

Fulgte Anders' råd om at holde kiloerne lave, men køre flere gentagelser og serier i stedet. Teknikken blev bedre og bedre for hvert sæt :4thumbup:

Ben foran:

5*25

5*30

5*35

5x5*40 (med korte pauser)

Kørte let, fokus på opspænd - der sker ting og sager :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag 4. december - HardCore + lidt styrke i FDK ABC feat Hulk og Shanti

Kæææææft, en hård time i går - mega naaaice :devil::firebounce:

Lagde ud med nogle KB snatches med 12'eren (5-6 sæt à 10-12 reps), og fik rimelig godt styr på dem med højre arm, hvorimod venstre brokkede sig en anelse :dry:

Skulle supersettes med bryder-press, som er en super fed øvelse, men mine skuldre slukkede lige dér, så den blev droppet.

Supersettet push-ups med pistols :w00t:

- push ups: 5*BW, 2x5*på knæ

- pistols (holdt lige fast i Shanti): 2/2 ret nemt faktisk, og jeg troede slet ikke jeg kunne dem :bigsmile: men fik MEGA krampe i det ben, som man skal holde statisk foran sig :crazy:

Fik også lavet one-arm KB rows: 5 reps med 24 og 3x10*16 supersettet med split lunge: 3x10 per side med en 16'er holdt i den ene arm foran brystet.

Afslutningsvis: swings from hell! :devil: 30 sek. work/10 sek. pause (der blev forskubbet lidt på de to på de sidste to sæt :laugh: Nøøøj, det var hårdt! Især fordi jeg valgte at ligge ud med en 24'er :crazy:) Konstant krampe i glutes i 10 min bagefter :laugh:

Chins (med lille afsæt): 3x6*BW (:blink: styrken er godt nok steget hurtigt!)

Cable crossovers: 5 reps med 2x10 kg og så 2x10*2x7,5

Bamse siddende: 2x12*2x12,5 Climbers high i hele overkroppen :w00t:

Inverted rows: (bare for at prøve) 5*BW

DB curl: 10*2x11 kg

Recovery måltid: lækre røde bøffer, B&J, El Rey chokolade kage og mere B&J :tongue: :4mewantfood:

I dag : erector on fire :devil:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 4. december - HardCore + lidt styrke i FDK ABC feat Hulk og Shanti

Kæææææft, en hård time i går - mega naaaice :devil::firebounce:

Lagde ud med nogle KB snatches med 12'eren (5-6 sæt à 10-12 reps), og fik rimelig godt styr på dem med højre arm, hvorimod venstre brokkede sig en anelse :dry:

Skulle supersettes med bryder-press, som er en super fed øvelse, men mine skuldre slukkede lige dér, så den blev droppet.

Supersettet push-ups med pistols :w00t:

- push ups: 5*BW, 2x5*på knæ

- pistols (holdt lige fast i Shanti): 2/2 ret nemt faktisk, og jeg troede slet ikke jeg kunne dem :bigsmile: men fik MEGA krampe i det ben, som man skal holde statisk foran sig :crazy:

Fik også lavet one-arm KB rows: 5 reps med 24 og 3x10*16 supersettet med split lunge: 3x10 per side med en 16'er holdt i den ene arm foran brystet.

Afslutningsvis: swings from hell! :devil: 30 sek. work/10 sek. pause (der blev forskubbet lidt på de to på de sidste to sæt :laugh: Nøøøj, det var hårdt! Især fordi jeg valgte at ligge ud med en 24'er :crazy:) Konstant krampe i glutes i 10 min bagefter :laugh:

Chins (med lille afsæt): 3x6*BW (:blink: styrken er godt nok steget hurtigt!)

Cable crossovers: 5 reps med 2x10 kg og så 2x10*2x7,5

Bamse siddende: 2x12*2x12,5 Climbers high i hele overkroppen :w00t:

Inverted rows: (bare for at prøve) 5*BW

DB curl: 10*2x11 kg

Recovery måltid: lækre røde bøffer, B&J, El Rey chokolade kage og mere B&J :tongue: :4mewantfood:

I dag : erector on fire :devil:

Fed energi og power på dine snatches grrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiillll :devil::king:

Red Meat Rocks, B & J to :worship::4trumpet::happy:

Link to comment
Share on other sites

Fed energi og power på dine snatches grrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiillll :devil::king:

Red Meat Rocks, B & J to :worship::4trumpet::happy:

Thanx :biggrin:

Jeg kunne have snatchet i en hel time, så fed en følelse jeg fik i kroppen :w00t:

Der måtte også gerne have været afsat liiidt mere tid til pistols :devil:

To new favourite moves :cool:

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at få skræddersyet et KB program af dig forresten :bigsmile: Det kunne være fedt med nogle unilaterale benøvelser også - dem er jeg mindre god til :blush:

Yup smukke :superman:

Ser på det i weekenden. Operation "Shoulders of Solid Steel" and "Launching Legs of Fury" on the way :king:

Hmmmm, de stænger der. Bliver sku en challenge at få opgraderet dem. I love challenge :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tid til lidt update:

I torsdags stod den på en HardCore time i pistolernes tegn :devil: 8/8 + 5/5 med støtte fra Linis. Og så besluttede jeg for selv at lave dem, og yessir - det kørte bare :nissegrin:

3/3 alm.

4/4 x 5 sæt fra to stepbænke (det hjalp på ikke at få krampe i det lår, som man skulle holde oppe)

og så en masse push-ups, snatches, swings from hell (8/12/16/20) - 30 sek. on/30 sek. off

Fre, lør, søn fri og INGEN DOMS whatsoever i benene :firebounce:

Mandag var min deload slut, og jeg er helt klar til at give den gas igen :devil::superman:

Mandag 10. december - FDK Adelgade med SuperGuard

OH squat: 10*10; 10*20; 6x10*25

Styrketræk: 5x5*20

Front squat: 8x3*50 (60 sek. pause)

Og så følgende superset: 8x3, 4-6 RM, 30 sek. pause

Chins: 8x3*BW

CG push-ups: 8x3*BW

Dødløft: 8x3*70

Tirsdag 11. december - IFI med Guarden, Musashi, Haurum og Anders

Klatring supersettet med KB:

Hhv. 5 min. / 4 min. 40 sek. / 4 min. - underarme TOAST!

TGU: 5, 4, 3, 2, 1 B2B med 8 kg

2HA: 1/1 B2B x 8 med 12 + 8 kg

Snatches: 10/10 x 5 sæt + 6/6 på 5 min med 8 kg

Sluttede af med 10x sprint i salen (10 meter?)... Lækkert!!! :nissegrin:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Så er det vist på tide med en lille update:

Sindssygt lange arbejdsdage tog desværre noget af min træningstid og -overskud... :dry:

Men i torsdags fik jeg lige en times HardCore med, fredag - lidt VL teknik:

Spring (op på boks): 1x10

Spring: 3x10

OH squat: 10*15; 3x10*25

...fik lidt tips fra Erik omkring, hvordan jeg bliver mere fortrolig med at være i bundstillingen, så på de sidste sæt havde jeg fokus på ikke at bounce i bund, men sidde stille, og så komme op med vægten.

Træk balance: 5x5*15

Råtræk fra hæng: 5x3*20

Thorhauge og Motta fandt en boksebold et eller andet sted ude bagved, så den skulle naturligvis lige afprøves :w00t: Og motorisk mindre begavet som jeg er, fik jeg selvfølgelig slået min hånd, så jeg ikke kunne frivende bagefter... :laugh:

Lørdag 15. december - IK99 med SuperGuarden

Var med ude og heppe på de to krigere Guarden og Musashi, mens de kickede ass til Evolution Race et sted i Nordsjælland :superman: Om eftermiddagen nåede vi lige en halv times super effektiv træning inden IK lukkede:

Alle sættene blev gennemført med 45 sek. pause - så der var knald på træningen :firebounce:

Dødløft: 10x3*70

Chins: 10x3*BW

Front squat: 10x3*45

Lige efter 9. sæt skvat slukkede lyset i IK, men jeg var fast besluttet på at tage det sidste sæt med :nissecool: Så jeg squattede bare i mørke :laugh: Sjovt nok føltes den meget mere eksplosiv og nem, end de andre 9 sæt :blink:

Søndag 16. december

5 km løb ude i det dejlige vejr :nissegrin: Holdt stabilt tempo hele vejen, turen tog lidt mindre end 30 min. Fed fornemmelse i kroppen, fik også leget lidt med forskellige løbeteknikker, prøvede at fokusere på at bruge mine skrå mavemuskler mere og fandt også ud af, at hvis jeg lænede mig mere forover og holdt nakken lidt nedad, blev det en HEL del nemmere at løbe...

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist på tide med en lille update:

Sindssygt lange arbejdsdage tog desværre noget af min træningstid og -overskud... :dry:

Men i torsdags fik jeg lige en times HardCore med, fredag - lidt VL teknik:

Spring (op på boks): 1x10

Spring: 3x10

OH squat: 10*15; 3x10*25

...fik lidt tips fra Erik omkring, hvordan jeg bliver mere fortrolig med at være i bundstillingen, så på de sidste sæt havde jeg fokus på ikke at bounce i bund, men sidde stille, og så komme op med vægten.

Træk balance: 5x5*15

Råtræk fra hæng: 5x3*20

Thorhauge og Motta fandt en boksebold et eller andet sted ude bagved, så den skulle naturligvis lige afprøves :w00t: Og motorisk mindre begavet som jeg er, fik jeg selvfølgelig slået min hånd, så jeg ikke kunne frivende bagefter... :laugh:

Lørdag 15. december - IK99 med SuperGuarden

Var med ude og heppe på de to krigere Guarden og Musashi, mens de kickede ass til Evolution Race et sted i Nordsjælland :superman: Om eftermiddagen nåede vi lige en halv times super effektiv træning inden IK lukkede:

Alle sættene blev gennemført med 45 sek. pause - så der var knald på træningen :firebounce:

Dødløft: 10x3*70

Chins: 10x3*BW

Front squat: 10x3*45

Lige efter 9. sæt skvat slukkede lyset i IK, men jeg var fast besluttet på at tage det sidste sæt med :nissecool: Så jeg squattede bare i mørke :laugh: Sjovt nok føltes den meget mere eksplosiv og nem, end de andre 9 sæt :blink:

Søndag 16. december

5 km løb ude i det dejlige vejr :nissegrin: Holdt stabilt tempo hele vejen, turen tog lidt mindre end 30 min. Fed fornemmelse i kroppen, fik også leget lidt med forskellige løbeteknikker, prøvede at fokusere på at bruge mine skrå mavemuskler mere og fandt også ud af, at hvis jeg lænede mig mere forover og holdt nakken lidt nedad, blev det en HEL del nemmere at løbe...

Experimental Bogs :superman:

Blindesquat, experimenterende løb.... Hvad er det næste der er i vente?? Blinde-parkour :santa2:

Tak for fantastisk selskab i weekenden :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Experimental Bogs :superman:

Blindesquat, experimenterende løb.... Hvad er det næste der er i vente?? Blinde-parkour :santa2:

Tak for fantastisk selskab i weekenden :4winkkiss:

My pleasure, Mr. Outstanding :4winkkiss:

He he blinde parkour er jeg allerede gået godt i gang med - aften, gårdrenovering, mudder, løb... :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Træningsupdate:

Mandag 17. december - IK99

OH squat:

10*15

10*20

2x8*25

3x5*30

Råtræk fra hæng:

5*20

5*25

...kørte super godt, men da mit svagpunkt er bundstilling, så besluttede jeg mig for at smide noget af vægten og køre rigtige træk

Træk: 5x3*20

...irriterende uvant til at starte med, men så blev det lidt bedre...

Vendinger:

3*25

5x3*30

Back squat: 10x3*55 med 45 sek. pause mellem sættene - YEAH!!! :devil: Endorush ftw :superman: Boostet af Hulk :nissecool:

Bent-over rows: 10x3*45 med 45 sek. pause mellem sættene

Rumænsk dødløft: 2x3*60 - lænden kunne slet ikke lide at køre den, så den blev droppet :dry:

Tirsdag 18. december - HardCore i FDK ABC med Shanti og Guarden

Snatches: 3x 10/10* 12 kg

...kørte overraskende godt :w00t:

Bryder pres: 3x12* 8 kg

...easy! :nissegrin:

Push ups: 3x5*BW

Pistols: 4x3/2,5 BW (højre ben ville ikke køre optimalt :dry:)

Triangle lunges: 3x15 per side *15 kg sandsæk; 1x9 per side

En arm rows: 10/10*15 kg sandsæk; 3x15*15 kg sandsæk

Afsluttede med et supersæt af one arm swings med 12'eren og omvendt farmerwalk (dvs. gang, mens man holder KB i en strakt arm over hovedet :devil: )

Torsdag 20. december - IFI

Med Dark Side Lords Guarden og Musashi og Rosa-Viola

Klatring: 3x5 min

...kørte mindre godt i dag

supersettet med:

TGU: 5, 4, 3, 2, 1 B2B med 12 kg

2HA: 1/1 B2B x 8 med 12 + 8 kg

(og så et par stykker, hvor jeg havde 8'eren oppe og curlede med 12'eren :nissecool: )

Og istedet for snatches blev det til en omgang brydning med SuperHulk :devil::nissegrin: sooooo fun!!!! :w00t:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Fredag 21. december - IK99

Driblede ned i IK efter juleafslutningen på arbejde (Øøøøj, jeg er så lykkelig over endelig at få ferie :nissegrin:) for at tage en hurtig og effektiv træning med superhelten over dem alle.

Tun, Nissen og Armada var også tilstede og var BB - Tuna boy kørte ihvf. godt på med DB kickbacks :rudolph:

Chins: 10x3*BW med 45 sek. pause

Front squat: 5x3*50 med 45 sek. pause

...stoppede, fordi lænden brokkede sig i venstre side :dry:

Pistols: 5x 4/4

...højre ben er begyndt at køre godt også :bigsmile:

Push ups: 5x3

Og så hjem og spise lækker lækker oksemørbrad og drikke rødvin med Hulken :wub:

Lørdag 22. december - FDK ABC

Tog en max test i Concept 2, men mine stænger var pænt brændt af efter i går og jeg nåede ikke at varme ordentligt op, fordi jeg skulle til HC time hos Monsieur Guard, så tror ikke man kan stole så meget på den. Tager en ny en i morgen :nissecool: (Det blev til 2:21 per 500 m)

HardCore timen startede ud med en 10 min. snatch test, hvor jeg flåede min ene hånd fuldstændigt halvvejs, men kæmpede mig igennem alligevel :devil:

Det blev til 158 i alt - troede først, at der var 138, men glemte at tælle mine 20 reps x2 :blush: (2x 20/20*12 kg; 2x 15/15; 1x10/8)

Så blev der kørt nogle high pulls - 3x15*12 kg supersettet med 2HA: 4x 1/1x4 med 12 og 8 kg. (motorikken var helt væk efter snatchtesten :crazy.)

Prøvede også at køre nogle pistols, men der var helt udsolgt...

Var ude og købe nye løbesko i dag, glæder mig til at tage dem i brug over juleferien!!! :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 21. december - IK99

Driblede ned i IK efter juleafslutningen på arbejde (Øøøøj, jeg er så lykkelig over endelig at få ferie :nissegrin:) for at tage en hurtig og effektiv træning med superhelten over dem alle.

Tun, Nissen og Armada var også tilstede og var BB - Tuna boy kørte ihvf. godt på med DB kickbacks :rudolph:

Chins: 10x3*BW med 45 sek. pause

Front squat: 5x3*50 med 45 sek. pause

...stoppede, fordi lænden brokkede sig i venstre side :dry:

Pistols: 5x 4/4

...højre ben er begyndt at køre godt også :bigsmile:

Push ups: 5x3

Og så hjem og spise lækker lækker oksemørbrad og drikke rødvin med Hulken :wub:

Lørdag 22. december - FDK ABC

Tog en max test i Concept 2, men mine stænger var pænt brændt af efter i går og jeg nåede ikke at varme ordentligt op, fordi jeg skulle til HC time hos Monsieur Guard, så tror ikke man kan stole så meget på den. Tager en ny en i morgen :nissecool: (Det blev til 2:21 per 500 m)

HardCore timen startede ud med en 10 min. snatch test, hvor jeg flåede min ene hånd fuldstændigt halvvejs, men kæmpede mig igennem alligevel :devil:

Det blev til 158 i alt - troede først, at der var 138, men glemte at tælle mine 20 reps x2 :blush: (2x 20/20*12 kg; 2x 15/15; 1x10/8)

Så blev der kørt nogle high pulls - 3x15*12 kg supersettet med 2HA: 4x 1/1x4 med 12 og 8 kg. (motorikken var helt væk efter snatchtesten :crazy.)

Prøvede også at køre nogle pistols, men der var helt udsolgt...

Var ude og købe nye løbesko i dag, glæder mig til at tage dem i brug over juleferien!!! :nissegrin:

Babester :tongue4:

Sejt kæmpet med din pote flået halvt i atomer :devil: Thats my grrrrrrrrrrrrrl :santa2:

Og få så lige opdateret din log med spæneturen, ik :man_in_love::devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share