BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

:4whistling: :biggrin::laugh: Rent faktisk var det blot en test jeg lagde ind i programmet for at teste din rationelle viljestyrke :4winkkiss:

Men den bænk var da super let, og stærk pullup i ringene :chopper:

Min irrationelle viljestyrke trækker for meget nogle gange :tongue:

Ja, styrken eksploderer bare for tiden, super cool :superman: Det er helt sikkert, fordi jeg har fået så meget søvn på det seneste :laugh: :laugh: :laugh:

P.S. You've got mail :4winkkiss:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min irrationelle viljestyrke trækker for meget nogle gange :tongue:

Ja, styrken eksploderer bare for tiden, super cool :superman: Det er helt sikkert, fordi jeg har fået så meget søvn på det seneste :laugh: :laugh: :laugh:

P.S. You've got mail :4winkkiss:

Kan den trække for meget :shades::4crutches:

Det har intet at gøre med at du får meget søvn, det er fordi vi knalder så meget :king::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med en weekend væk fra MOL og i Guardens fantastiske selskab :wub:

Træningsupdate:

Torsdag morgen stod den på noget klatring feat. Guarden.

Søndag - 1t. salsa basis med SuperHulk :w00t:

Et par timer mere, og vi er klar til Vild med Dans :tongue:

Snatch-grip DL: 5x5*60

BB power rows: 4x8*60

BB power shrugs: 2x8*60

Ass. narrow-grip pull-ups: 3x10*BW (blå band)

Begyndte egentlig også at squatte, men kroppen var slet ikke gearet til det, så droppede det efter 1. sæt med 5*50 kg :dry:

Om aftenen skete der så det, at efter at have ligget i en åbenbart uheldig stilling med for meget svaj i ryggen, rejste jeg mig op for hurtigt, og min lænd gik helt i koma :crazy: Det kunne mærkes helt nede i knæet, og er stadig mærket af det nu her...

Det gør jo så, at jeg bliver pænt meget i tvivl om stævnet på lørdag.... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

lol hvad er det lige præcis du er i tvivl om???

I tvivl, om jeg overhovedet bør stille op, når min krop har været mega mærket af de tunge løft i sidste uge, og når min alt for mobile lænd brokker sig på nuværende tidspunkt...

Jeg VED, at jeg ikke ville kunne mærke til selve stævnet, hvis jeg presser min krop for hårdt ift. hvad den kan klare, og så skal jeg bøde for det bagefter... :dry:

Jeg følte f.eks. ikke, at det var all out max i mandags, men kroppen er alligevel gået i koma over det :dry:

Link to comment
Share on other sites

I tvivl, om jeg overhovedet bør stille op, når min krop har været mega mærket af de tunge løft i sidste uge, og når min alt for mobile lænd brokker sig på nuværende tidspunkt...

Jeg VED, at jeg ikke ville kunne mærke til selve stævnet, hvis jeg presser min krop for hårdt ift. hvad den kan klare, og så skal jeg bøde for det bagefter... :dry:

Jeg følte f.eks. ikke, at det var all out max i mandags, men kroppen er alligevel gået i koma over det :dry:

My point exactly...

Link to comment
Share on other sites

Sagt på en anden måde:

Når din krop fucker up på den måde bør der slet ikke være nogen tvivl om at du ikke skal til det stævne - og det uanset om symptomerne kommer før/under/efter løftet.

Ufatteligt at man skal være så klar i spyttet før der trænger noget ind :laugh:

MaxP = teh awesome

Link to comment
Share on other sites

Sagt på en anden måde:

Når din krop fucker up på den måde bør der slet ikke være nogen tvivl om at du ikke skal til det stævne - og det uanset om symptomerne kommer før/under/efter løftet.

Ufatteligt at man skal være så klar i spyttet før der trænger noget ind :laugh:

MaxP = teh awesome

Hehe... Thanx guys :wink:

Nogle gange har man bare brug for at høre det flere gange, og endnu mere - for selv at formulere det flere gange.

På den sidste måneds tid har jeg helt klart oplevet, at min krop reagerer super godt på høj frekvens, høj densitet, mellem volumen, løft et godt stykke under max RM og meget varieret træning. Både styrken, kropskompositionen og en mega god appetitregulering er i top. Men efter de der tunge løft i mandags - :crazy: har udelukkende cravet chokolade og sukker, var totalt tung i kroppen, intet lyst til ekstra aktivitet (som f.eks. cykle på arbejde)...

I think, I finally got it... :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4whistling:

Glæder mig til at se dig fejle tre maxløft i seated goodmornings dagen inden stævne inden for et halvt år fra nu :innocent:

Nu har vi ihvf to omgange, hvor det er gået galt for dig at henvise til inden du får maxforsøgs idéer inden et stævne. :4signme:

Håber du snart bliver så tough i kroppen, at du kan løfte tungt uden at du får alvorlige problemer. Livet starter ved 90% af max :devil:

Link to comment
Share on other sites

Behersk dig Guarden :tongue:

Det er vist en fornuftig beslutning med det stævne.

Ja, jeg fortalte det også til min VL-træner, og han bakkede stort op omkring min beslutning og mente, at det var meget klogt af mig.

Jaja, så begynder jeg vist at lytte til min krop :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share