BOGS


Bogs
 Share

Recommended Posts

Troede du var vegetar? :eh::unsure:

I øvrigt har jeg prøvet det cashew smør :4mewantfood: , du har nævnt en gang. Det er godt nok godtttttttttt.. :4jumpy: .

Nope, det er QueenPearl :smile:

Ja, cashew butter smager vidunderligt :bigsmile:

To die for :4mewantfood: :4jumpy:

Du viste yderst funktionelle takter igår efter HardCore. Har du overvejet at have et vippebræt under hver fod når du laver bamsen?

Mener at have hørt at det øger RFD :smile:

Ja, den bluse var yderst funktionel :laugh:

Don't die :wink:

Vippebræt, tjo, det er jo et yderst anvendeligt tool, så jeg må nok hellere investere i det :laugh:

Functionality is my middle name :cool::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Vil i øvrigt lige dele min aftensmad fra i går - kyllinge-quinoa salat:

- øko rucola

- sukkerærter

- broccoli lynstegt i soja

- 1 mango

- 100 g kogt quinoa

- 50 g varm kyllingeleverpostej

- 320 g kyllinge inderfilet

- dressing: 2 spsk. sennep, 3 spsk. ahorn sirup, 2 spsk. sesamolie, 2 spsk. æblecidereddike

MUMS! :4mewantfood:

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 21. november - IK99

En hel masse mennesker i hulen - MaxP kom på besøg, Superguard fik endnu en private session i VL af FruErik under coach Anders' opsyn (fremragende forbedring i teknik :4thumbup:), -chris- fik som sædvanligt fyret et ledt træningspas af :devil: Sune stødte til senere, men var ikke til at overtale til at lave one arm chins med elastikker :tongue:

For mit vedkommende stod den på:

OH squat: 3x8*15 (opvarmning)

Træk balance: 5*15; 5*20; 5*20

Træk bold (forsøg på det ihvf :dry:): 2x5*15

Råtræk fra hæng: 2x5*20

Front squat: 5x10*35

...blev lige mindet af Dorte om at trække vejret :laugh:

Push press: 3x10*20

...skulderen begyndte at brokke sig, så jeg droppede de sidste to sæt

Bent-over BB rows: 5x10*45

Chins (ass. - blå band): 2x10

...med fuld ROM

Morgentræningen i dag blev skippet til fordel for en times ekstra søvn :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt bedt Kim Dahl om at melde mig til Copenhagen Cup her 8/12, han ville se, hvad han kunne gøre, når fristen nu var overskredet :innocent:

Men nu siger Sune, at der måske slet ikke er den udstrysfrie afdeling alligevel :blink:

I så fald stiller jeg sgu op alligevel, men måske lige gør et forsøg med knæbind og bælte i squat - Sune tager sine knæbind med i næste uge, så jeg kan prøve mig frem :bigsmile:

Og på mandag står den på TUUUUNG dødløft sidste gang inden den 8/12 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej søde!

Fedt du stiller op, så skal jeg komme og heppe :bigsmile:

Kommer du til Hard core i aften?

Heeeey sveske :bigsmile:

Yes, naturligvis visiterer jeg HardCore timen :superman: Er du med? :firebounce:

Nu må jeg lige se, om jeg får lov til at stille op, men eftersom deltagerlisterne ikke er offentliggjort endnu, regner jeg da med, at det er muligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Heeeey sveske :bigsmile:

Yes, naturligvis visiterer jeg HardCore timen :superman: Er du med? :firebounce:

Nu må jeg lige se, om jeg får lov til at stille op, men eftersom deltagerlisterne ikke er offentliggjort endnu, regner jeg da med, at det er muligt :smile:

Sweet, så ses vi i aften! :bigsmile:

Håber du får lov at komme med, altid fedt med noget at træne op imod! :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Sweet, så ses vi i aften! :bigsmile:

Håber du får lov at komme med, altid fedt med noget at træne op imod! :firebounce:

Hehe, så sandt så sandt!

Det var nu noget af en spontan beslutning, men jeg glæder mig da :bigsmile: Tænkte, at hvis ikke nu, så er det næste stævne (Nordland) jo først i juni, og det er der aaaalt for lang tid til... Og eftersom min styrke og overall kropsfornemmelse er i top for tiden, så ville jeg da lige prøve kræfterne :firebounce::superman: Løfter dog let i bænk og fokuserer på squat og død i stedet :smile: Gad vide, om jeg også skulle prøve at hoppe i en DL dragt :innocent: Mon Hoos har en, der er for stor til hende? (pretty please... :biggrin:) Men det er altså vel at mærke kun, hvis der ikke er udstyrsfri afdeling...

Link to comment
Share on other sites

Ku-Kuuuk

Hvorfor i al verden stiller du op til det stævne? Har du ikke lært af fortiden :wink: ?

Fordi jeg har lyst til at se, hvad jeg kan løfte i ben og død nu her, et halvt år efter Nordland og på en anden vægt :smile: Og så er det jo fedt med et stævne at få adrenalinen helt op at køre :firebounce:

Jeg har ikke tænkt mig at smadre mig selv på det, men bare tage det på dagsformen og med god teknik :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 22. november - HardCore i FDK Nørrebro feat. Linis og Lars - og Guarden naturligvis

Sikke et held, at Linis har opdateret loggen før mig, så jeg lettere kan huske, hvad vi lavede i dag :tongue:

¤opvarmning med bevægelses-, og aktiveringstræning

¤øvelser med og på hinanden (brandmands fat og så squat + push ups på hinanden)

¤swings: 4x10*2x12 kg

¤side lunge + seesaw press med hhv. 8 og 12 kg KB

¤lunges med KB press (reverse, alm. og side) - 8 kg

¤superset: clean&press, windmill + one hand OH squat med hhv 8 og 12 kg - blev lettere og lettere jo flere jeg tog :blink:

¤skubbe powerbag og ro med det - uden pause, total lactic acid træning :w00t:

Fed time :superman:

Link to comment
Share on other sites

Godt kæmpet i dag, søde! :superman:

Er du btw stadig frisk på julefrokost sammen i starten af december? Det kunne blive en perfekt afslutning på en sindssyg omgang Dark side training udenfor med al den der træklatring mv som vi snakket om :devil:

Tak og i lige måde :superman:

Helt sikkert stadig frisk :firebounce:

Vi snakkede lidt om at holde det 1/12, men det er vist Cat og Kauf, der står for at arrangere, så vi må vel liiiige høre dem om, hvad det bliver til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 23. november

Workout i dag bestod af cykeltur til og fra arbejde - på kun 30 min. hver vej (der er 10 km. hver vej) :blink: Normalt plejer det at tage 40-45 min. Godt nok har jeg fået luft på cyklen, but still... Der var dømt gul bølge både på vej derhen og tilbage :chopper::laugh:

Og så havde jeg for meget krudt i numsen her til aften, så jeg tog en løbetur på 5,2 km til bryggen og tilbage på 30 min... Det kan klart mærkes, at min kondi er blevet bedre :bigsmile: HardCore FTW :bowdown:

Og så lidt push ups (med 30 sek. pause): 20*BW; 15*BW; 14*BW + på knæ: 15

Den står på 2x ryg i morgen (my favourite day :wub:) og let PW søndag... Og så max i død på mandag :wub: :wub: :wub::devil::superman:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 24. november (AM) - FDK Scandinavia

Snatch grip DL: 5x5*57,5 (120 sek. pauser)

(langsomt eccentrisk)

Power BB rows: 4x8*57,5 (60 sek. pauser)

supersettet med

Power shrugs: 4x8*57,5

Tog knap 30 min. ekskl. mobilitetsopvarmning

+ 2x25 min. PW frem og tilbage

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg har lyst til at se, hvad jeg kan løfte i ben og død nu her, et halvt år efter Nordland og på en anden vægt :smile: Og så er det jo fedt med et stævne at få adrenalinen helt op at køre :firebounce:

Jeg har ikke tænkt mig at smadre mig selv på det, men bare tage det på dagsformen og med god teknik :wink:

Klog af skade?

Ikke i det her tilfælde åbenbart...

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ikke så smart at lave sådanne øvelser med så ringe skulderblads kontrol. Det er tydeligt fra billedet at du er i en meget ringe position.

Mht til dit konkurrence projekt, kan man jo bare håbe på det bedste...

Det var bare gas med de billeder, Polle :wink:

Og sikke en skepsis omkring konkurrencen fra både dig og Motta... :eh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er sket siden du fik skaden, der får dig til at mene du er stærkere nu?

Det er mere det. Hvis du ikke er blevet stærkere eller mere stabil, så ved jeg ikke hvad der skulle gøre det sikrere at maxe denne gang.

Mine skuldre er da blevet en del mere stabile, og jeg er blevet stærkere i ben og har fået væsentlig bedre aktivering af mine balder i bundstillingen, så ingen stivbenet dødløft mere.

Det kan være jeg kun kommer op og dødløfte 100-110 kg til stævnet, men til gengæld vil det være med en ordentlig start position og ret ryg.

Jeg har også spurgt min fys, og hun mente, jeg sagtens kunne stille op allerede nu her i december, og at jeg virkede klar. Men som sagt, så springer jeg meget let over bænk-delen på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Mine skuldre er da blevet en del mere stabile, og jeg er blevet stærkere i ben og har fået væsentlig bedre aktivering af mine balder i bundstillingen, så ingen stivbenet dødløft mere.

Det kan være jeg kun kommer op og dødløfte 100-110 kg til stævnet, men til gengæld vil det være med en ordentlig start position og ret ryg.

Jeg har også spurgt min fys, og hun mente, jeg sagtens kunne stille op allerede nu her i december, og at jeg virkede klar. Men som sagt, så springer jeg meget let over bænk-delen på dagen.

PtPoul, vi glemmer jo helt at Anna er She-Hulk...:smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 23. november

Workout i dag bestod af cykeltur til og fra arbejde - på kun 30 min. hver vej (der er 10 km. hver vej) :blink: Normalt plejer det at tage 40-45 min. Godt nok har jeg fået luft på cyklen, but still... Der var dømt gul bølge både på vej derhen og tilbage :chopper::laugh:

Og så havde jeg for meget krudt i numsen her til aften, så jeg tog en løbetur på 5,2 km til bryggen og tilbage på 30 min... Det kan klart mærkes, at min kondi er blevet bedre :bigsmile: HardCore FTW :bowdown:

Og så lidt push ups (med 30 sek. pause): 20*BW; 15*BW; 14*BW + på knæ: 15

Den står på 2x ryg i morgen (my favourite day :wub:) og let PW søndag... Og så max i død på mandag :wub: :wub: :wub::devil::superman:

LOL, cykelrockeren slår til igen :laugh:

Damn, det er stærkt løbet Bogster :banana: :4dog:

Hvad bliver det næste :cheer: , London Marathon? :4jumpy:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

LOL, cykelrockeren slår til igen :laugh:

Damn, det er stærkt løbet Bogster :banana: :4dog:

Hvad bliver det næste :cheer: , London Marathon? :4jumpy:

Hehe, det er lige før jeg er nødt til at kombinere min nyfundne passion for speed-biking og løb i en duathlon eller noget... :laugh:

Nice at finde ud af, at første gang jeg overhovedet har løbet 5 km, har været med en anstændig fart :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share