Nu skal jeg skifte center... igen igen... der lukker kl 22 eller 23


Underwear
 Share

Recommended Posts

Jeg skal til at skifte center, da jeg har droppet Wing Tsun til fordel for en anden kamp sport.

Nu er problemet bare, jeg har meget skiftende arbejds tider. Det gjorde også livet surt for mig ved WT centeret.

21:30 er lige en halv til en hel time for lidt.

Jeg har kigget i centerguiden, men den var ikke nogen stor hjælp.

Prisen er ligemeget. (næsten der er dog grænser)

Der skal bare være mulighed for decline og incline bænk med enten barbell eller dumbell (men meget gerne med barbell). Og håndvægte til minimum 50kg (plus minus 1-3kg) og selvfølgelig mulighed for squat.

Og som sagt halv lange åbnings tider er super vigtigt.

Ak thor, som jeg kigget på før har vist ikke decline har jeg ladet mig fortælle. Men jeg tager nu ind og kigger i løbet af ugen.

Jeg var tilbage og besøge fitness.dk på nørrebro sidste lørdag, men der havde de fjernet håndvægtene over 40kg :nonono: (eller bare gemt dem??)

Forslag?

Iøvrigt, døgnåbent er stadig en by i rusland?

Mangler fand'me noget ala olympia i Fredericia :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til at skifte center, da jeg har droppet Wing Tsun til fordel for en anden kamp sport.

Nu er problemet bare, jeg har meget skiftende arbejds tider. Det gjorde også livet surt for mig ved WT centeret.

21:30 er lige en halv til en hel time for lidt.

Jeg har kigget i centerguiden, men den var ikke nogen stor hjælp.

Prisen er ligemeget. (næsten der er dog grænser)

Der skal bare være mulighed for decline og incline bænk med enten barbell eller dumbell (men meget gerne med barbell). Og håndvægte til minimum 50kg (plus minus 1-3kg) og selvfølgelig mulighed for squat.

Og som sagt halv lange åbnings tider er super vigtigt.

Ak thor, som jeg kigget på før har vist ikke decline har jeg ladet mig fortælle. Men jeg tager nu ind og kigger i løbet af ugen.

Jeg var tilbage og besøge fitness.dk på nørrebro sidste lørdag, men der havde de fjernet håndvægtene over 40kg :nonono: (eller bare gemt dem??)

Forslag?

Iøvrigt, døgnåbent er stadig en by i rusland?

Mangler fand'me noget ala olympia i Fredericia :dry:

I AK Thor har medlemmerne selv nøgle, så der er sådan set døgnåbent. Vi har ikke umiddelbart decline, men det kan nok improviseres, hvis det er meget vigtigt, vores håndvægtene går til 42kg.

Hvis du vil kigge forbi og se stedet, vil jeg anbefale, at du kommer torsdag kl 16, hvor vi er en del, som træner.

Link to comment
Share on other sites

Chris27 <<

Hvordan er det med åbnings tiderne? Man kan træne til når grøndals centeret lukker eller hvordan er det?

Nu nåede jeg selvfølgelig ikke ind forbi som jeg havde planlagt :dry:

Og du kan også træne efter Grøndalscenteret er lukket. AK Thor ligger ude ved Kløvermarken på Amager. :laugh: Til Thor får du bare en nøgle, og så kan du lukke dig selv ind 24/7. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share