P1-program om fitness


Zorn
 Share

Recommended Posts

Som nogen måske lagde mærke til, var der fornyligt en P1-journalist der ledte efter fitness-folk til en udsendelse til P1's ungdomsprogram Klubværelset. Hun valgte åbenbart Samir di Johanson.

Desværre synes jeg at udsendelen er blevet til et stereotypt billede af fitnessverdenen. Megareksi, selvoptagethed og de mærkelige ting, som ting tager. . . såsom proteinpulver og omega 3-6-9.

Men bedøm selv her.

Mvh.

Zorn.

Edit. Citat: "Indenfor miljøet kaldes megareksiere for disco buildere, fordi de primært træner overkrop og arme for at kunne vise sig frem på dansegulvet i weekenderne" :laugh::laugh::laugh::laugh: Så er der sgu mange, der lider af denne sygdom!

Edit nr 2.: Og så vælger de så at omtale bodyhouse som internet-forum. :nonono:

Edited by Zorn
Link to comment
Share on other sites

Det var da om ikke andet et underholdende lille klip. Der blev jo serveret det ene guldkorn efter det andet. Jeg må prøve at implentere den med, at tænke på den muskel jeg træner, så den ikke kun bliver stor men også pæn! Det kan være det er lige præcis det jeg har manglet i min træning? og al mad indeholdende stivelse skal ud af skabene, for der er meget fedt i. Fedt er slemt :4police:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share