Træning i Odense (igen)


Lund
 Share

Recommended Posts

Når jeg nu officielt bliver fynbo, her på Fredag, ville jeg gerne vide hvor det er bedst at træne henne i Odense.... ;) Jeg ved godt at spørgsmålet er blevet stillet her før, men ikke rigtig besvaret!

Nogen forslag og evt. priser. :)

(Centeret skulle gerne have spinning etc.!)

Link to comment
Share on other sites

Det kommer jo helt an på, hvad man vil have. Vil man det lille intime, hvor alle kender hinanden, hvor man en gang imellem kan gå og træne helt for sig selv, og hvor man selv kan bestemme, hvilket musik man vil høre. Eller det store lidt kønsløse maskincenter, hvor medlemmerne ryger ind og ud af døren, og man kan træne hver dag i to år og stadig ikke kende nogen? Et godt center er for mig et sted, hvor de har de vægte, jeg skal bruge, hvor ventetiden er minimal og vigtigst af alt: at der er en god atmosfære, og det er rart at træne der.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg ved om Motion & Trivsel er at de ikke har håndvægte større end 28 kg! :o

Hvis prisen vitterlig er den afgørende faktor, så vælg FHS.

Jeg kan blot sige en ting. Mit afgørende faktor i starten var også prisen, men efter jeg er begyndt i OBBC, så kan jeg sige at det absolut er prisen værd, ligesom Sil herinde fra også har fundet ud af.

Så vidt jeg ved, har FHS ikke spinning, aerobic, etc., men de arbejder vist på det.

En ting, hvis du vælger OBBC, så er du aldrig alene ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet Fyens Helse Sport, Motion og Trivsel og OBBC... OBBC er HELT klart at foretrække selvom det er en smule dyrere.... motion og trivsel koster det samme... hvis du vil være fitness dreng har jeg et års abo med 9 måneder tilbage til Form og fitness du kan købe af mig til cheap money... billigere end hvad FHS koster... men ellers så kom da op i obbc til os andre mol gutter!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share