X-reps? Nogen der har erfaring med denne metode?


jonG
 Share

Recommended Posts

Her er der lidt info og viden om metoden:

http://www.bodybuilding.com/fun/xrep1.htm

Nogle vilde resutater de har fået, specielt taget i betragtning af at de er clean...hvis det passer. Well ville høre om der var nogen der havde erfaring med X - reps og hvilke resultater de har haft?

Edited by jonG
Link to comment
Share on other sites

hvis man kigger på de før og efter billeder så lugter det lidt. Men omvendt er de på før billedet helt afslappede og på efter billedet spænder de alt hvad de kan og er fedtet ind i olie.

kan heller ikke se hvad ideen ville være i at snyde folk.

om det virker ved jeg intet om, men jeg vil da læse det igennem og se om jeg kan kombinere med mit HST-program.

Link to comment
Share on other sites

Steve Holman og Jonathan Lawson er begge clean. Eller det vil sige clean, såfremt man ser bort fra diverse kosttilskud som ikke er lovlige herhjemme.

Jeg kender ikke rigtigt noget til deres X-reps system, men de plejer da at have fat i noget rimligt fornuftigt. Jeg har tidligere brugt deres POF-programmer som virkede yderst fortrinligt.

Med hensyn til før og efter billederne, så er det jo nok mest lys og poseringerne der får det til at se så vildt ud. Men Holman og Lawson lever jo af at træne og sælge deres programmer igennem Ironman.

Link to comment
Share on other sites

x reps er jo ikke ligefrem noget revolutionerende nyt. Tag en hvilken som helst BB bog fra 80'erne og du vil finde den samme metode beskrevet, bare som "burns".

Jeg har benyttet mig af noget lignende på et tidspunkt i bænk og det virkede ganske fint. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

x reps er jo ikke ligefrem noget revolutionerende nyt. Tag en hvilken som helst BB bog fra 80'erne og du vil finde den samme metode beskrevet, bare som "burns".

Jeg har benyttet mig af noget lignende på et tidspunkt i bænk og det virkede ganske fint. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som noget fornuftigt at gå forbi failure med.

Der er dog nogle ulemper. Det kan være tæt på farligt at gøre som de anbefaler i nogle basisøvelser.

Partials i slutningen af et sæt har jeg brugt af og til. Det fungerer fint, men man skal dosere det korrekt.

Deres fup før/efter billeder og pseudo science jargon er rimeligt ulækker. Men det betyder ikke at det ikke vil have en moderat effekt som en del af en god overordnet plan.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarerne drenge :xmas: Ja det er jo måske mere gammel vin på nye flasker, men sålænge det virker. Nu prøver jeg ihvertfald at inkorporere nogle"x-reps/burns" i de nye program for at se om det ikke kan få lemmerne til at gro lidt.

Link to comment
Share on other sites

Det er da så meget til grin de der før - efter billeder der kommer deroverfra hver gang.. Han vejer det samme ca. som for en måned siden.. men han mener han har taget over 5 pund muskler på og smidt ca. det samme i fedt.. :crazy: Come on.. :laugh: enten er der flere måneder mellem billederne ellers har de da haft fingrene gevaldigt i krudtdåsen.. :santa2: tilskud eller ej, superprogram eller ej.. Hjernedød belysning og olie, eller ej.. :devil: Men skriv da endelig hvis du lige har byttet 5 pund fedt ud med muskler.. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share