Høretelefoner til løb


Viggo
 Share

Recommended Posts

Godaften Mol.

Da jeg snart skal igang med at løbe lidt mere frekvent, er jeg på udgik efter nogle gode høretelefoner der IKKE falder ud.

Jeg har på nuværende tidspunkt, sådan nogle der sidder inde i ørene som ørepropper, men de ryger nogengange ud når jeg kører bænkpres - så den slags holder nok ikk til løb.

Jeg vil derfor høre om nogle løbere fra MOL ville være behjælpelige med noget høretelefonserfaring?

På forhånd tak og godt nytår!

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger dem, der følger med Ipod'en, og de begynder først at falde ud og blive irriterende, når jeg har løbet rigtig lang tid, og derfor begynder at have sved i ørene (ud af ørene?? :tongue: ). Og hvis det regner (samme problem - noget med for meget vand, som sikkert får dem til at glide ud af ørene). Men hvis du har problemer med den slags høretelefoner, skal du nok lede efter nogle af dem, der hænger på øret med en bøjle. Sennheiser laver bl.a. nogle, som skulle være rigtig gode.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har løbet i mange år og forsøgt med forskellige modeller - problemet er, at på et eller andet tidspunkt begynder de at glide ud så snart jeg begynder at svede. I dag bruger jeg B&Os med en bøjle omkring øret - de er suveræne og falder aldrig ud. Det eneste minus er prisen - små 1000 kr., men jeg kan altså varmt anbefale dem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har et par billige høretelefoner (80 kr) som er købt i fitnessdk. Kan ikke huske mærket, men modellen er lignende denne fra Sennheiser.

post-9620-1168371484.jpg

Det er modellen jeg godt kan lide og som jeg hermed anbefaler til løb og anden sport - og så vil jeg lige pointere at det ikke behøver at være kanon dyrt - lyden i mine er ganske udemærket :smile:

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

HeY...

Jeg har i lang tid løbet med et par skullcandy asym....

Jeg købte dem på www.høretelefoner.com

Jeg er super glad for dem.... De sidder virkeligt godt, og giver en rigtig dejlig lyd!

Da jeg ledte efter linket faldt jeg også lige over denne test anmeldelse:

http://www.høretelefoner.com/Skullcandy_Asym_testvinder_i_Aktiv_Traening!

Held og lykke med jagten!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Lækkert nok at du vælger at komme med et nyt indllæg på en snart 4 år gammel tråd.

Ville det være bedre, hvis han startede en helt ny tråd om selvsamme emne? :4slap:

Jeg har personligt en iPod Shuffel, der alene kan betjenes ved brug af den remote control, der sidder på høretelefonernes ledning. Høretelefonerne er egentligt gode nok, men de falder sgu let ud, når man løber... :4ranting:

Mit spørgsmål er derfor - laves der nogle lignende høretelefoner til denne iPod, der kan "sættes fast" på ørerne og hvor det er muligt at skrue op og ned for lyden eller skifte musiknummer ved at trykke på en remote control, der sidder fast på ledningen? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share