Mit Fullbody - 2 x i ugen


Lund88
 Share

Recommended Posts

Jeg er en gut på 18 år, som ikke har den store muskelmasse,

men til gengæld lidt for meget fedt på kroppen. Synes jeg selv.

Jeg har trænet lidt før.

Mit mål er at smide fedt og få noget muskelmasse på kroppen.

Jeg har tænkt mig at køre dette fullbody Mandag og Fredag

Back Squat 5x5

Rear Delt Row 3x8

Bænkpres 3x8

Yates Rows 5x5

Dødløft 5x5

Milliterypres 5x5

Bench Dips 3x8

Mave 3x10

Det vil jeg gerne have en vurdering af.

Jeg har valgt at gøre det på den måde, at jeg er i kcal-overskud omkring 24 efter en træning,

og ellers er jeg i underskud, og dyrker cardio nogen af de andre dage. og så søger jeg for at få nok protein.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en gut på 18 år, som ikke har den store muskelmasse,

men til gengæld lidt for meget fedt på kroppen. Synes jeg selv.

Jeg har trænet lidt før.

Mit mål er at smide fedt og få noget muskelmasse på kroppen.

Jeg har tænkt mig at køre dette fullbody Mandag og Fredag

Back Squat 5x5

Rear Delt Row 3x8

Bænkpres 3x8

Yates Rows 5x5

Dødløft 5x5

Milliterypres 5x5

Bench Dips 3x8

Mave 3x10

Det vil jeg gerne have en vurdering af.

Jeg har valgt at gøre det på den måde, at jeg er i kcal-overskud omkring 24 efter en træning,

og ellers er jeg i underskud, og dyrker cardio nogen af de andre dage. og så søger jeg for at få nok protein.

Tror det er rimelig ok. Ville skifte Rear Delt Row ud med Bend over...

Jeg kører så 5*5 i alle mine, men jeg vil da anbefale at du også gør i en øvelse som bænkpres

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en gut på 18 år, som ikke har den store muskelmasse,

men til gengæld lidt for meget fedt på kroppen. Synes jeg selv.

Jeg har trænet lidt før.

Mit mål er at smide fedt og få noget muskelmasse på kroppen.

Jeg har tænkt mig at køre dette fullbody Mandag og Fredag

Back Squat 5x5

Rear Delt Row 3x8

Bænkpres 3x8

Yates Rows 5x5

Dødløft 5x5

Milliterypres 5x5

Bench Dips 3x8

Mave 3x10

Det vil jeg gerne have en vurdering af.

Jeg har valgt at gøre det på den måde, at jeg er i kcal-overskud omkring 24 efter en træning,

og ellers er jeg i underskud, og dyrker cardio nogen af de andre dage. og så søger jeg for at få nok protein.

Jeg ville nok vælge ta' rows og dødløft i hver deres træningspas.. 5x5 rows efterfulgt af 5x5 dødløft er MEGET hårdt..

Men noget andet er, at du bliver nød til at finde ud af om du vil tabe dig eller gaine masse... At gøre begge dele samtidigt er tæt på umuligt... Og hvis du vælger at gaine, så ville jeg nok løfte noget jern om onsdagen, ellers tror jeg der er for længe mellem dine træningspas...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok vælge ta' rows og dødløft i hver deres træningspas.. 5x5 rows efterfulgt af 5x5 dødløft er MEGET hårdt..

Men noget andet er, at du bliver nød til at finde ud af om du vil tabe dig eller gaine masse... At gøre begge dele samtidigt er tæt på umuligt... Og hvis du vælger at gaine, så ville jeg nok løfte noget jern om onsdagen, ellers tror jeg der er for længe mellem dine træningspas...

Hvis jeg skal vælge, så vil jeg da gaine masse. Og så har jeg tænkt mig at bruge programmet her:

Mandag

Back Squat 5x5

Bænkpres 5x5

Yates Rows 5x5

Milliterypres 5x5

Hammer Curl 3x8

Mave 3x10

Onsdag

Dødløft 5x5

Bænkpres 5x5

Yates Rows 5x5

Dips 5x5

Rear Delt Row 3x8

Mave 3x10

Fredag

Back Squat 5x5

Bænkpres 5x5

Yates Rows 5x5

Milliterypres 5x5

Hammer Curl 3x8

Mave 3x10

Men kan min plan bare ikke lade sig gøre. Heller ikke med træning 3 gange i ugen?

Link to comment
Share on other sites

Det er et udemærket program i hvert fald...

Hvis du nu vælger at være i et lille kalorie overskud tror jeg nok du få en pænere krop af det selvom den måske har lidt for meget fedt nu... Der skulle jo gerne komme mere muskel til af det... Efter 3 mnd kunne du så f.eks. begynde at cutte lidt, så burde du have fået lidt muskel masse ind under flæsket :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er et udemærket program i hvert fald...

Hvis du nu vælger at være i et lille kalorie overskud tror jeg nok du få en pænere krop af det selvom den måske har lidt for meget fedt nu... Der skulle jo gerne komme mere muskel til af det... Efter 3 mnd kunne du så f.eks. begynde at cutte lidt, så burde du have fået lidt muskel masse ind under flæsket :bigsmile:

Jo, lyder fornufigt nok. Og nu når jeg er begynder skulle der også gerne kunne sætte sig en betydelig mænge muskelmasse, uden jeg er i det store kcal overskud (som 500kcal). Håber jeg da.

Tænkte faktisk også lige selv på at begynde at cutte efter 3 måneders træning. Så kan jeg også blive fri for det fedt til sommer :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er et udemærket program i hvert fald...

Hvis du nu vælger at være i et lille kalorie overskud tror jeg nok du få en pænere krop af det selvom den måske har lidt for meget fedt nu... Der skulle jo gerne komme mere muskel til af det... Efter 3 mnd kunne du så f.eks. begynde at cutte lidt, så burde du have fået lidt muskel masse ind under flæsket :bigsmile:

Ja, vi kan godt blive enige om at der vil ske positive ændringer mht. muskelmasse, men med så lille et kalorieoverskud og kun 2 træningspas om ugen, så vil det efter min mening være spildte kræfter, da man under ingen omstændigheder vil komme i nærheden af at få det optimale ud af træningen..

Og hvis planen alligevel er at cutte efter kun 3 mdr. hvorfor så ikk bulke igennem indtil da, så der gaines så meger masse som muligt? :4mewantfood:

Men det er jo bare min mening anyways...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share