Hvilken trøje?


Bash
 Share

Recommended Posts

Har kigget en del på en fury, men efter at have læst et par reviews fra forskellige steder, lader det ikke til at den passer til min bænkstil.

Jeg bænker med albuerne rimelig tæt ind til kroppen, har et godt opspænd, og sænker den under brystet(mest grundet noget kronisk kravebensirritation) og efter hvad jeg har læst mig til virker fury bedst med albuerne væk fra kroppen, lavere opspænd og længere op af brystet.

Så måske skulle man kigge på en F6 eller rage-x der efter sigende skulle passe bedre til min bænk stil??

Gode råd er guld :tongue:

Link to comment
Share on other sites

F6 og RageX er gode trøjer især RageX er nem at bænke i i forhold til Fury har prøvet katana, fury, F6, rageX

mit råd ville være en RageX hvis du er ny, da den ikke kræver man rammer banen 100% ligesom Fury, F6 er også okay, men det er vel nok lidt af en smagssag

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke prøve nogle trøjer i din klub?

Der er ikke rigtig nogen i min vægtklasse, så nej.. har kun prøvet en gammel craine trøje 2 numre for stor hvor jeg hentede en 10 kg...

Louis: Tænkte nu ikke så meget på hvad der er nemmest at bruge som ny, men som er bedst at bruge til en med min pressestil :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke rigtig nogen i min vægtklasse, så nej.. har kun prøvet en gammel craine trøje 2 numre for stor hvor jeg hentede en 10 kg...

Louis: Tænkte nu ikke så meget på hvad der er nemmest at bruge som ny, men som er bedst at bruge til en med min pressestil :bigsmile:

Det er F6 og Rage så og de 2 trøjer minder meget om hiananden, hvis jeg skal bedømme dem, og flere er af samme mening på amerikanske boards, F6 er jo til bænkere med stort opspænd, det behøver du ikke ha i RageX

Link to comment
Share on other sites

Det er F6 og Rage så og de 2 trøjer minder meget om hiananden, hvis jeg skal bedømme dem, og flere er af samme mening på amerikanske boards, F6 er jo til bænkere med stort opspænd, det behøver du ikke ha i RageX

Men hvis man så har godt opspænd, så løber F6 fra ragex?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været godt tilfreds med min Rage X (den smule jeg har brugt den).

Absolut lettere at styre end en Fury.

Kan også godt lide at hvis den ikke er pimpet er den lidt eftergivelig, hvorimod hvis man sætter den og drejer ærmer osv. giver den sindsygt pop og stivhed.

En Fury er IMO mere stiv og mindre eftergivelig.

Husk jeg er en n00b der ikke får en skid ud af min trøje :laugh:

Så mine erfaringer er kun gode til n00bs :wink:

Mht. F6 ved jeg ikke, der skal du have andre på banen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men hvis man så har godt opspænd, så løber F6 fra ragex?

Meget er et spørgsmål om smag og tradition. Amerikanerne er vildt pjattede med RageX. Jeg må sige ifht en Fury kan jeg forstå dem :smile:

Men man må prøve sig lidt frem og se. Det er desværre en del af gamet...

Jeg har også den holdning at en stor del af gamet handler om at lære trøjen at kende. Det tager tid at blive dygtig til enhver trøje. Så når man finder noget der virker ok er det bare at knokle på med den pågældende trøje og lære hvordan den skal sidde for optimalt pop og kontrol for dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share