Forebyggelse af rygskade...


Cheat-freak
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige fået nyt arbejde, hvor jeg stabler sten. Der er god løn (Tjente idag 140 kr +det løse på 2 timer, og jeg betaler ingen skat!) men det er jo ret hårdt, og især for ryggen. Jeg har følt at min rygsøjle har været lidt stiv, så jeg tænkte at jeg nok skulle skynde mig at forebygge en skade, i stedet for at vente på at den kommer og så sige "Hvad sagde jeg"... nogen der ved hvordan jeg kan gøre det så effektivt som muligt...

Og nej, jeg kan ikke dødløfte det væk, desværre... Må ikke træne i center for min mor... :( (Den har I nok ikke hørt før hva'?) <_< :unsure:

Link to comment
Share on other sites

har du glemt at man har frikort når man er ung??  tsk tsk...

Eh lidt DOH! Men faktisk slipper man ikke for at betale de ca. 9% i arbejdsmarkedsbidrag, hvilket jeg stadig opfatter som skat. <_<

Og alligevel synes jeg det er underligt at han ikke må træne i center, men stadig have et job med stabling af sten... :huh:

Link to comment
Share on other sites

tjoe, men skal jeg tænke ret meget over det, eller bøje i benene op og ned, så ryger den fede timeløn... Der flyver jo store sten rundt over det hele...! :devil:

Fandt også ud af at jeg skal igang med lidt mere grebstræning... Stablede nogle rigtig store, tunge og uhåndterlige sten idag, (Læs: store sten=god løn) jeg kunne lige nøjagtigt få fat om dem med en hånd, men da jeg tabte den første ned over foden brugte jeg to hænder... Hmm... Lidt pinligt, men det gik nu hurtigt nok alligevel...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share