Kettlebells sælges


L^P
 Share

Recommended Posts

Som overskrften siger

sælges disse 2 samlet, pris 1500 de er fra Eleiko så det et fint mærke, jeg sælger dem da de alligevel står gemt ovre i hjørnet og jeg aldrig får brugt dem.

Jeg må indse at jeg er 100% styrkeløfter :devil:

Kan afhentes i Herlev eller Hvidovre

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Hmm kun 300 kr sparet i forhold til et par helt nye og så skal man selv hente dem :tongue:

Lige præcis :wink: jeg ved jo godt hvad de koster hos ham herhjemme desuden skal du vist også selv betale for forsendelse hos kettlebells.dk

så hvis der var en der boede i nærheden der lige ville ha et par så kunne han få dem, jeg KAN også godt levere dem i kbh omr hvis det er, da jeg har bil

BTW de ER helt nye, har jo aldrig brugt dem, de er blevet svinget op i luften et par gange :blush:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Lige præcis :wink: jeg ved jo godt hvad de koster hos ham herhjemme desuden skal du vist også selv betale for forsendelse hos kettlebells.dk

så hvis der var en der boede i nærheden der lige ville ha et par så kunne han få dem, jeg KAN også godt levere dem i kbh omr hvis det er, da jeg har bil

BTW de ER helt nye, har jo aldrig brugt dem, de er blevet svinget op i luften et par gange :blush:

send lige en pm når de er nede i 1000, så skal jeg gerne hente dem selv :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share