Mads Thøgersø's log...


Mads Thøgersø
 Share

Recommended Posts

Helooo, jeg vidste sgu ikke du havde en log, men tilykke med det da, og du er også mere vedholdende end jeg er - super. Jeg er jo kommet tilbage til Slagelse og skal arbjede i juni juli inden jeg smutter til Beautiful Rio- se evt her, med min tvilling som guide http://www.youtube.com/watch?v=XvpcDVuBxWc :4thumbup:

ej tænkte på om jeg skulle komme derop og bare træne et fullbodyprogram 3 gange om ugen, er desværre stadig på rehab med skulder og knæ...

Du træner vel stadig med Stig?

Vil lige snakke med Frankie

Hygge

Hubert

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ohøj Hubert!

Jo jeg træner skam stadig med Stig!

Synes godtnok du har svært ved at slippe Slagelse helt hva! Du bruger alle undskyldninger for at komme tilbage :tongue:

Ligheden mellem dig og din tvillingebror er slående! Man kan dog godt se, at du går lidt mere til stålet end han gør! :tongue:

Edited by Mads Thøgersø
Link to comment
Share on other sites

Træning i går, Sheiko Beginner, uge 4, dag 1:

Squat:

1x5 50kg

1x4 60kg

2x3 70kg

5x3 80kg

3x2 85kg

Bænk:

1x5 50kg

1x4 60kg

2x3 70kg

5x3 80kg

DB flies:

5x10 17.5kg

Dips:

5x8 BW+10kg

Squat:

1x5 50kg

1x4 60kg

2x3 70kg

4x2 80kg

Goodmornings:

5x5 30kg

Chin-ups:

4x5 BW

Det næstsidste sæt squat blev kørt med bælte på, første gang jeg har prøvet det, godtnok noget der kræver tilvænding!

Men bestemt noget der skal køres lidt med engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Har ikke opdateret min logbog i LANG tid, da jeg flyttede 1. juli, og først har fået internet nu!

Men træningen har ikke stået stille, træner lige nu hver anden dag, altså tre dage den ene uge, og fire den anden.

Træningen for tiden kører ikke efter et program af nogen art overhovedet, men dog efter nogle rammer, der bliver kørt en del box-squat, og floorpresses.

Jeg missede mit længe ventede 100kg bænkpres forsøg, hvilket var meget ærgeligt, da det er det jeg har sigtet efter siden jeg startede med at træne for lige over 2½ år siden.

Jeg squatede til gengæld 120kg, og det er jeg bestemt stolt over! Ikke jordens tungeste vægt, men for et år siden var min max squat på 87.5kg...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Så!

Jeg er kommet lidt uheldigt afsted med ryggen på arbejdet forleden! Men efter nogle ture til kiropraktoren virker det ok.

Jeg har i denne anledning ikke trænet siden tirsdag, og vil ikke træne før næste tirsdag, hvor min kære polske træner gerne skulle have mit nye program med, som jeg vil prøve at huske og logge!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share